Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei siedä koiraani

Vierailija
31.03.2024 |

Seuraava kertomus saattaa ahdistaa joten älä lue ellet halua pahaa mieltä.

Mulla on koira jolle toki osoitan hellyyttä ja huomiota kuten asiaan kuuluu. Mies tuntuu olevan mustasukkainen KOIRALLE!! 

Koira ei nuku sängyssämme, ei räksytä, ei tee tarpeitaan sisälle jne. Tosi kiltti, hyvin koulutettu koira mutta mieheni ei vaan siedä sitä silmissään. Kerran vessassa ollessani ovi sattui jäämään raolleen josta näin tilanteen. Tuo polvenkorkuinen koirani koitti päästä miehestäni ohi. Ihan normaalisti käveli paikasta A paikkaan B. Mieheni tuli siihen koiran eteen ja esti kulkemisen. Kun koira sitten pääsi livahtamaan seinänvierustaa niin mies polvellaan tönäisi koiran seinää päin.

Miten helvetissä joku voi olla koirasta mustasukkainen???

Tottakai nostin helvetin siitä pystyyn kun vessasta tulin. Mies väitti että olen vainoharhainen. No voi jumalauta kun omin silmin näin tilanteen! Ei vieläkään myönnä vaan sanoo "horjahtaneensa". Aijaa, no miten se horjahtelu sitten edelsi sitä että mies oli kuin maalivahti blokkaamassa koiran kulkemisen?? 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex aikoinaan potkaisi kissaani. Lähtö tuli naiselle heti ja sai vielä tavaransa samalla ovenaukaisulla porraskäytävään. 

Vierailija
22/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä mies luiskaan, oikeasti. Älä enää koskaan päästä sitä koirasi lähelle, äläkä itse ole hänen kansaan tekemisissä missään muualla kuin julkisella paikalla. Mieluiten ei sielläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda se koira rottweileriin niin silloin koira rupeaa pomottamaan ukkoa.

Sehän tässä pointti onkin kun koira on ns. pelottavan rotuinen. Koulutin sen kiltiksi jotta ennakkokäsitykset muuttuisivat. Ja ne muuttuikin monilla. Kunnes sitten mies on päättänyt näköjään vesittää mun vuosien työn viemäristä alas.

Ehdottomasti jätät tuon miehen nyt samantien. Tai viimeistään huomenna. Koiralle voi tulla peruuttamattomia traumoja, jos mies äityy tekemään jotakin vielä pahempaa.

Vierailija
24/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä pointti onkin kun koira on ns. pelottavan rotuinen. Koulutin sen kiltiksi jotta ennakkokäsitykset muuttuisivat. Ja ne muuttuikin monilla. Kunnes sitten mies on päättänyt näköjään vesittää mun vuosien työn viemäristä alas.

Ehkä se haluaa turpaan sun koiralta

Vierailija
25/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerroit tarinan? 

Siksi kun haluaisin tietää onko muillakin ollut tällaista?

Muut eivät kauan katsele eläinrääkkääjää.

Vierailija
26/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut avausta, joten totean vain sen vanhan viisauden hieman muunneltuna eli en koskaan luota ihmiseen joka ei pidä koirastani, mutta luotan aina koiraani jos se ei pidä ihmisestä.

JSS. Sinä sekä koirasi ansaitsette parempaa.

Vierailija
27/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. En minäkään haluaisi koiran kanssa elää, varsi kin kun useimmat koiranomistajat on ihan pihalla koiran tarpeista/omistamisesta/kasvattamisesta.

Vierailija
28/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltinki  koiran voi opettaa käskystä puolustamaan itseään tai omistajaa tai estää esim. sieppauksen. 

Vierailija
29/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne koirat ärsyttää osaa ihmisistä.

Ärsytää minuakin, joten siksi en seurustelisi ihmisen kanssa kenellä on koira. En halua koirahulluja edes ystäviksi. Kaikki ovat tyytyväisempiä näin. Melkein mikä tahansa muu eläin kyllä menisi, mutta ei koira.

Vierailija
30/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaavaa nähnyt, en tosin omalta kumppaniltani, mutta ystäväni silloiselta kumppanilta. Näin vähän vastaavanlaisen tilanteen vahingossa, jossa mies tosiaan tuli estämään ilmiselvästi tahallaan puolisonsa koiran pääsyn huoneesta toiseen ja kun koira meni seiniä pitkin luikkien korvat luimussa alistuvan näköisenä, niin mies toisiaan jalallaan tönäisi koiraa. Kerroin ystävälleni ja hän sitten selitteli mulle myöhemmin, että olin mukamas ymmärtänyt jotain väärin. Miehen asento oli kuitenkin aggressiivisen oloinen ja myöhemmin parisuhde kariutui, koska ystäväni näki itsekin vastaavanlaisen tilanteen, mutta siinä koira ulvahti, ilmeisesti osuma oli silloin kovahko. Tätä edelsi aika, että koira ei mielellään mennyt miehen lähelle. Koira selvästi vältteli tätä miestä. Parisuhteeseen alkoi tulla kaikenlaista komentelua ja ilkeilyä miehen puolelta ja väheksyntää, kylmyyttäkin.

Olen koulukaverin myös nähnyt olevan ilkeä omalle koiralleen. Tämä ala-asteikäinen pikkuhirviö pieksi koiraansa talutushihnalla kylkeen. Tyyppi oli muutenkin ilkeä eläimille ja muillekin. Sanoisin, että jos ihminen on julma ja ilkeä eläimille, se on sitä myös muille. 

Vierailija
31/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies lähtisi samantien vaihtoon.

Vierailija
32/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä. En minäkään haluaisi koiran kanssa elää, varsi kin kun useimmat koiranomistajat on ihan pihalla koiran tarpeista/omistamisesta/kasvattamisesta.

No se ei oikeuta kostamaan sitä sille koiralle. Viaton se koira on. Ei lastakaan potkita pois tieltä vaikka äiti ei ymmärrä tai osaa lastaan hoitaa.

Vierailija
33/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sakia p**ka koko ukko.

Mieti, mitä voi tehdä ihmisille, jos viatonta eläintäkin kohtelee noin.

Vierailija
34/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiratohtori Para Bellum

No on siinä kyllä päässä vikaa jo silläkin osapuolella, joka hankkii / on hankkinut / ottaa / on ottanut / pitää KOIRAA lemmikkinään (sic! ja sick!).

Koirten omistajat ja halijat kuhisevat elukkansa bakteereja, silsoja ja parasiitteja. Niille (siis koirten omistajille) pitäisi tatuoida iso ruskea pökäleen kuva otsaan jotta vastaantulijat tietäisivät hylkiä niitä ja lähteä niitä karkuun julkisilla paikoilla: pökäletatuointi viestittäisi, että "Olen koirten pusija lanttu-b, ja kannan tarttuvia koiruustauteja ja haisen pahalle."

Canis Lupus Pascannus Ocsennus Persvaon Nuuhcimus Pöcäleenlyccimys Cirppusircus Pascatehdas Ulollelöyhcäämys Parasitus (ark. koira) on maailman vastenmielisin ja iljettävin elukka.

Canis Lupus Pascannus Ocsennus Persvaon Nuuhcimus Pöcäleenlyccimys Cirppusircus Pascatehdas Ulollelöyhcäämys Parasituksella (ark. koiralla) ei tee mitään kun maailma

Paraskin puhumaan päässä olevasta viasta..

Vierailija
35/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tyhmä.

Sietäisitkö tuollaisen käytöksen jos siinä olisi ollut sinun lapsi?

Ilmeisesti, kun tänne kirjoittelet, etkä käytä tervettä järkeä.

En minäkään siedä koiria, mutta en niitä kaltoinkohtele, enkä koskaan seurustelisi henkilön kanssa, kenellä on koira.

Oma mokasi, mitäs siedät tuollaista.

Joku jo kommentoi, että koiraihmiset on tyhmiä, ja tässä se taas tuli todistetuksi 

Vierailija
36/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaavaa nähnyt, en tosin omalta kumppaniltani, mutta ystäväni silloiselta kumppanilta. Näin vähän vastaavanlaisen tilanteen vahingossa, jossa mies tosiaan tuli estämään ilmiselvästi tahallaan puolisonsa koiran pääsyn huoneesta toiseen ja kun koira meni seiniä pitkin luikkien korvat luimussa alistuvan näköisenä, niin mies toisiaan jalallaan tönäisi koiraa. Kerroin ystävälleni ja hän sitten selitteli mulle myöhemmin, että olin mukamas ymmärtänyt jotain väärin. Miehen asento oli kuitenkin aggressiivisen oloinen ja myöhemmin parisuhde kariutui, koska ystäväni näki itsekin vastaavanlaisen tilanteen, mutta siinä koira ulvahti, ilmeisesti osuma oli silloin kovahko. Tätä edelsi aika, että koira ei mielellään mennyt miehen lähelle. Koira selvästi vältteli tätä miestä. Parisuhteeseen alkoi tulla kaikenlaista komentelua ja ilkeilyä miehen puolelta ja väheksyntää, kylmyyttäkin.

Olen koulukaverin myös nähnyt olevan ilkeä omalle

Psykopaatteja nämä tällaiset ovat.

Vierailija
37/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se koira.

Ja sitten äijä.

Vierailija
38/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään mies ole. Hyi olkoon.

Jos viatonta koiraa tuolla tavalla kohtelee, tulee kohtelemaan myös sinua samoin. Se on vain ajan kysymys. Sinuna olisin häipynyt jo siinä vaiheessa, kun mies ensimmäisen kerran tuo ilmi, ettei pidä koirastani (tai ylipäätään koirista). 

Missään vaiheessa ei ole sanonut ettei pidä mun koirasta. Päinvastoin, puhuu kuinka kiva koira se on ja sitten kun silmä välttää niin tekee tuollaista. 

No vielä isompi red flag!! 

Vierailija
39/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiratohtori Para Bellum

No on siinä kyllä päässä vikaa jo silläkin osapuolella, joka hankkii / on hankkinut / ottaa / on ottanut / pitää KOIRAA lemmikkinään (sic! ja sick!).

Koirten omistajat ja halijat kuhisevat elukkansa bakteereja, silsoja ja parasiitteja. Niille (siis koirten omistajille) pitäisi tatuoida iso ruskea pökäleen kuva otsaan jotta vastaantulijat tietäisivät hylkiä niitä ja lähteä niitä karkuun julkisilla paikoilla: pökäletatuointi viestittäisi, että "Olen koirten pusija lanttu-b, ja kannan tarttuvia koiruustauteja ja haisen pahalle."

Canis Lupus Pascannus Ocsennus Persvaon Nuuhcimus Pöcäleenlyccimys Cirppusircus Pascatehdas Ulollelöyhcäämys Parasitus (ark. koira) on maailman vastenmielisin ja iljettävin elukka.

Canis Lupus Pascannus Ocsennus Persvaon Nuuhcimus Pöcäleenlyccimys Cirppusircus Pascatehdas Ulollelöyhcäämys Parasituksella (ark. koiralla) ei tee mitään kun maailma

Läpäläpä. Jos et ole osastolla lienet mussuli.  Tai milempia. 

Vierailija
40/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin mies vaihtoon.