Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Noora Karman laulaminen on karmeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku on noista paras laulamaan. Tai ainakin yksi parhaimmista. Siihen näjden ettei ole laulaja.
Eihän noista kukaan ole ammattilaulaja. Näyttelijöistä suuri osa osaa laulaa, koska laulu kuuluu osana koulutusta.
Vikman, Lindgren, Randelin, salkkareiden näyttelijä..
Nyt Karma saa taas kaakattaa kuin hanhi, kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku on noista paras laulamaan. Tai ainakin yksi parhaimmista. Siihen näjden ettei ole laulaja.
Eihän noista kukaan ole ammattilaulaja. Näyttelijöistä suuri osa osaa laulaa, koska laulu kuuluu osana koulutusta.
Teemu Roivainen ja Kake Randelin ovat ammattilaulajia.
Hups, unohdin koko Kaken. Teemua en osaa pitää ammattilaulajana, koska olen nähnyt häntä lähinnä tositv-formaateissa.
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa sanomaan!
Karmeeta.
Voi Riku. Olipa koskettava esitys.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tippua ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikman, Lindgren, Randelin, salkkareiden näyttelijä..
Vikman on kaukana ammattilaulajasta. Se, että on Dannyn taustalla, ei vielä tee ihmisestä ammattilaulajaa.
Lindgen ei ole enää vuosikymmeniin laulanut ammatikseen (jos koskaan on tehnyt sitä päätyönään)
Randelinin tosiaan unohdin kokonaan.
Hanna Kinnunen on ammatiltaan näyttelijä ja radiojuontaja, ei laulaja.
Voi hyvänen aika tuon Noora Karman kanssa! Myötähäpeä on suuri.
Karma laulaa yhtä karmeesti ku minä 🤣 taas liian korkealta ja ääni karseen ohut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Roivainen voi olla tangokluningas, kun ei osaa juurikaan laulaa?
Samaa olen ihmetellyt monta kertaa. Tangomarkkinoilla oli luultavasti Roivaisen tuttuja.
Ääni on muuttunut aikalailla niistä vuosista.
Mikä tuo tuollainen TTT:n kanssa ohjelma on? Jos viittaat tanssiohjelmaan, se ihan vain TTK :)
Sorry. Sotkin toimeentulotukeen. Juu ei sinne. Ehdottomasti TTK tarkoitin.
Noora keskittyi esiintymiseen kun ei lauluääni riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tippua ensimmäisenä.
Hän tai Sara. Kilpailevat siitä, kumpi laulaa huonommin. Vaikka eihän tämä laulukilpailu olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, unohdin koko Kaken. Teemua en osaa pitää ammattilaulajana, koska olen nähnyt häntä lähinnä tositv-formaateissa.
Roivainen on tangokuningas vuodelta 2014 ja on siitä lähtien tehnyt paljon keikkaa (ehkä jo sitä ennenkin).
Roivainen on mm. tänään Turun Konserttitalossa ja 30.4. Helsingin Musiikkitalossa Tähtien Vappu -konsertissa yhdessä Konsta Hietasen, Maria Lundin ja Saara Aallon kanssa.
Miksi nuo tuomarit aina kehuu Randeliinia. Säälistä varmaan.