Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa Helenin tarjous: Määräaikainen Tuulisähkö (24 kk) Perusmaksu:3,99 €/kk Energia:8,51 c/kWh

Vierailija
31.03.2024 |

Määräaikainen Tuulisähkö (24 kk)

Perusmaksu: 3,99 €/kk

Energia: 8,51 c/kWh

kyseessä yksiö ja kulutus ~1631 kwh ja Kaukolämpö

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa sähkön kilpailutus. Tuolta tulee jo heti halvempia tarjouksia. Esim 3kk määräaikainen reilu 6snt/kwh

Vierailija
2/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisempi kuin itselläni tällä hetkellä. Tuo perusmaksu ärsyttää koska on niin iso. Ots vain, yksiössä on pieni kulutus kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa sähkön kilpailutus. Tuolta tulee jo heti halvempia tarjouksia. Esim 3kk määräaikainen reilu 6snt/kwh

3kk aika lyhyt aika, ei jaksaisi olla uusimassa koko ajan. Helposti nousee hinta jos unohtaa uusia tai tarjoavat heti kalliimpaa perään.

Vierailija
4/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3kk aika lyhyt aika, ei jaksaisi olla uusimassa koko ajan. Helposti nousee hinta jos unohtaa uusia tai tarjoavat heti kalliimpaa perään.

Nuo jatkuu pörssisähkösopparina jos et uusi. Täältä ainakin lukenut että pörssi sähkö olisi halvin..

Vierailija
5/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kulutuksen vuoksi sillä kilowattihinnalla ei niin suurta eroa ole siinä onko se nyt vaikka 6snt vai 9snt mutta nuo perusmaksut tekevät kammottavan lisän laskuun. Joskus sai ilman perusmaksua ja sähkön hintakin oli jotakin 5-6snt luokkaa ja silloin oli edullista mielestäni.

Oletteko muuten huomanneet että veisivätkö nämä nykyaikaiset keittiön laitteet enemmän sähköä kuin vanhemmat versiot? Huutavat koko ajan älämölöä ja pitävät ihmeellistä ääntä. Pakastinkin naksuttaa vähän väliä. Mitä olette mieltä? Uunitkin tuntuvat olevan tehottomampia, huomaa jo ihan ruoanlaitossa. 

Vierailija
6/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut pörssisähko nyt noin vuoden ja halvempi.

Vierailija
7/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole täysin tuulisähköä, ei se ole edes mahdollista vaan pelkkä myyntikikka.

Joten halvin soppari kilpailuttamalla..

Vierailija
8/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jatkuu pörssisähkösopparina jos et uusi. Täältä ainakin lukenut että pörssi sähkö olisi halvin..

En usko että on halvin koska se hinta muuttuu ihan koko ajan. Itse suosin aina määräaikaista, se on turvallinen koska hinta on kiinteä ja sitten voi sitä omaa kulutusta katsoa ja tarvittaessa vähentääkin helposti eikä tarvitse miettiä paljonko se sähkö tänään maksaa. Pienet tulot niin tämä käy minulle ainakin oikeinkin hyvin. Aloittajan soppariehdotus kuulostaa hyvältä minun mielestäni.

Vierailija
9/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen kulutuksen vuoksi sillä kilowattihinnalla ei niin suurta eroa ole siinä onko se nyt vaikka 6snt vai 9snt mutta nuo perusmaksut tekevät kammottavan lisän laskuun. Joskus sai ilman perusmaksua ja sähkön hintakin oli jotakin 5-6snt luokkaa ja silloin oli edullista mielestäni.

Oletteko muuten huomanneet että veisivätkö nämä nykyaikaiset keittiön laitteet enemmän sähköä kuin vanhemmat versiot? Huutavat koko ajan älämölöä ja pitävät ihmeellistä ääntä. Pakastinkin naksuttaa vähän väliä. Mitä olette mieltä? Uunitkin tuntuvat olevan tehottomampia, huomaa jo ihan ruoanlaitossa. 

Laskeppa itse paljonko vuodessa tekee 3 sentin hintaero. Pikaisesti itse laskin tuolla kulutuksella n. 50€. Kyllä sillä jo aika monet perusmaksut kattaa.

Itse katsoisin mahdollisimman halvan perusmaksun (monissa tarjous 6kk ilman perusmaksua) ja siihen mahdollisimman halpa kulutussoppari.

Vierailija
10/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet vie vähemmän sähköä. Kylmälaitteissa on merkintä kulutuksesta, siis myytävissä uusissa laitteissa

Vierailija
11/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki! Jos sinulla on mikro jossa on lednäyttö niin ota johto seinästä ja laita takaisin vain kun käytät mikroa sillä se näyttökin kuluttaa sähköä. Esimerkiksi kellonäyttö tai muu vastaava. Jos lähdet pidemmäksi aikaa kotoa tai muutenkin niin telkkarin johto pois seinästä, modeemit sun muut niin säästää sitä sähköä myöskin.

Vierailija
12/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskeppa itse paljonko vuodessa tekee 3 sentin hintaero. Pikaisesti itse laskin tuolla kulutuksella n. 50€. Kyllä sillä jo aika monet perusmaksut kattaa.

Itse katsoisin mahdollisimman halvan perusmaksun (monissa tarjous 6kk ilman perusmaksua) ja siihen mahdollisimman halpa

Sun täytyy nyt ymmärtää mitä vertaat ja mihin. 

Vierailija
13/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole täysin tuulisähköä, ei se ole edes mahdollista vaan pelkkä myyntikikka.

Ei olekaan vaan enemmänkin kannanotto jos tilaa noita ekologisempia vaihtoehtoja

Vierailija
14/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on halvin koska se hinta muuttuu ihan koko ajan. Itse suosin aina määräaikaista, se on turvallinen koska hinta on kiinteä ja sitten voi sitä omaa kulutusta katsoa ja tarvittaessa vähentääkin helposti eikä tarvitse miettiä paljonko se sähkö tänään maksaa. Pienet tulot niin tämä käy minulle ainakin oikeinkin hyvin. Aloittajan soppariehdotus kuulostaa hyvältä minun mie

Pörssisähkö on aina kaikista halvin sopimus kunhan seuraa sähkön hintaa ja ajoittaa kulutuksen edullisiin aikoihin.

Vierailija
15/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki! Jos sinulla on mikro jossa on lednäyttö niin ota johto seinästä ja laita takaisin vain kun käytät mikroa sillä se näyttökin kuluttaa sähköä. Esimerkiksi kellonäyttö tai muu vastaava. Jos lähdet pidemmäksi aikaa kotoa tai muutenkin niin telkkarin johto pois seinästä, modeemit sun muut niin säästää sitä sähköä myöskin.

Paska vinkki, säästää ehkä 1€ per vuosi.

Vierailija
16/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole väliä millä sähkö on tuotettu, mutta jos tuulisähkö on halvin, niin voisin harkita.

Vierailija
17/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet vie vähemmän sähköä. Kylmälaitteissa on merkintä kulutuksesta, siis myytävissä uusissa laitteissa

Kuulepas niitä laitteita on uusittu tässä 10 vuoden sisällä kuten pesukoneitakin ja mummon ikäisen kokemuksella voin vannoa että vanhoissa oli vara parempi, niin toimintojen kuin sähkön ja vedenkin kulutuksen suhteen. Monta monessa. Älkää nyt uskoko enää sokeasti näihin asioihin, ne jotka tätä kehitystä ovat seuranneet viimeiset 20 vuotta niin ovat viisaimpia näissä enkä pidä yhtään nykyisestä myyntityöstä koska se on hyvin valheellista sekä turvatontakin.

Vierailija
18/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futuurit ennustaa todella halpaa kesäkautta sähkön hinnan puolesta. Ei kannata ottaa kesäksi kuin pörssisähköä.

Vierailija
19/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä präntillä varmaan lukee, että hinta on voimassa vain silloin kun tuulee. tyynellä sähkö maksaa 80c/kwh.

ja sähköyhtiöllä on tietenkin oikeus nostaa hintaa 3kk ilmoitusajan jälkeen

Vierailija
20/28 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan vaan enemmänkin kannanotto jos tilaa noita ekologisempia vaihtoehtoja

Sori nyt vain mutta olen itsekin myynyt soppareita eikä kannata kuvitella että tässä on kyse ekologisuudesta. Nämä ei toimi aikuisten piireissä. Älä alenna ketään näistäkään valinnoista. Ehdottomasti on ekologisuus mennyt yli ja ympäri. Unohtakaa ja säästäkää monessa kohdassa rahaakin kun siitä nyt niin on puutekin. Vinkki täältäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi