Riita vaimon kanssa.
Mull oli yöllä tullut kännykkään viesti tuntemattomalta naiselta. Siinä luki vain että Hyvää pääsiäistä.
Vaimo oli salaa lukenut tämän viestin ja alkoi raivota, ei usko kun sanon että en tiedä kuka on kyseessä. Sanoin että voin vastata siihen kohteliaasti tyyliin että sinulla on varmaan väärä numero mutta hyvää pääsiäistä myös sinulle vaan minun pitäisi alkaa tivaamaan häneltä kuka jön on ja miksi on yöllä lähettänyt minulle viestiä, mistä tuntee minut.
En suostunut niin tästähän hirveä riita repesi. Nyt hän uhkaa ottaa lapset ja lähteä äidilleen, vaikka olimme sopineet lasten kanssa että lähdemme tänään luontopolulle grillailemaan. Pakkasin lasten tavarat ja kun olimme lähdössä vaimo on piilottanut auton avaimet. Nyt lapset leikkii pihassa ja odottaa koska lähdemme ja vaimo kiukuttelee yläkerrassa eikä suostu puhumaan.
Alan olla täysin kypsä tuollaiseen käytökseen.
Kommentit (23)
Mulle tuli kerran vuosia sitten puhelu tuntemattomalta mieheltä aamuyöllä. Mies kysyi, missä olen. Sanoin, että kotona. Mies kysyi, että miten sä sinne ehdit. - ilmiselvä väärä numero.
Eipä tullut edes mieleen, että mies olisi tuosta saanut riidan aikaiseksi, vaikka onkin jonkin verran mustasukkainen.
No ei voi kovin tuntematon olla jos kerran vaimosi tietää että kyseessä on nainen. Jos et ole aiemmin tallentanut kyseistä numeroa puhelimeesi nimellä, eikä viestissä lukenut nimeä, niin sehän voi olla vaikka naapurin Pekka.
Akka vaihtoon ja vähän äkkiä. Toisekseen onko sillä enemmänkin tapana mennä lukemaan viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Onpa sinulla henkisesti terve vaimo ja onpa suhteenne upea.
Samalta on itsestä alkanut tuntua. Tää puhelimen tutkiminen alkaa mennä jo liian pitkälle.
ap
Mun exäni jäi kiinni just viestittelystä whatupissa, oli hölmö mies jättänyt puhelimen auki.
Mistä olen todella kiitollinen.
Siinä meni 33 vuotta kestänyt suhde.
Joillakin on moraalinen kompassi täysin hukassa ja sehän paljastuu enemmin tai myöhemmin.
Sinuna lähtisin lasten kanssa vaikka bussilla ulkoilemaan jonnekkin, enkä antaisi mustasukkaisen hullun pilata kaikkien muiden pääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exäni jäi kiinni just viestittelystä whatupissa, oli hölmö mies jättänyt puhelimen auki.
Joillakin on moraalinen kompassi täysin hukassa ja sehän paljastuu enemmin tai myöhemmin.
Ja ilmeisesti tällä hetkellä se kompassi on hukassa ap:n vaimolta. Ap:n ehdottama viesti oli asiallinen ja jos ei se kelpaa vaimo voi pakata kimpsunsa ja lähteä yksin äidilleen, lapsellista piilotella avaimia..
Vierailija kirjoitti:
Exäni esiintyi sinkkuna ja kirjotteli rakkauslurituksia.
Ensimmäisestä kerrasta kun jäi kiinni niin sai mahdollisuuden kunhan olisi katkassut välit.
Sanoi niin tehneensä.
Pari kuukautta niin taas luuri auki ja selvisi että viestittely jatkui.
Oli lähettänyt naiselle esm kuvia meidän ulkomaan matkalta, tietysti taas esiintyen että reissasi sinkkuna.
Nyt sitten ollaan molemmat sinkkuja.
Hyvä näin.
Nyt minunkin on mahdollisuus löytää hänet joka minusta pitää ja josta minä pidän.
Jos sulla ap ei ole puhtaita jauhoja pussissa niin ole rehti ja eroa ennenkun alat hömppäämään sivusuhteita.
Siintä kärsii vaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni esiintyi sinkkuna ja kirjotteli rakkauslurituksia.
Ensimmäisestä kerrasta kun jäi kiinni niin sai mahdollisuuden kunhan olisi katkassut välit.
Sanoi niin tehneensä.
Pari kuukautta niin taas luuri auki ja selvisi että viestittely jatkui.
Oli lähettänyt naiselle esm kuvia meidän ulkomaan matkalta, tietysti taas esiintyen että reissasi sinkkuna.
Nyt sitten ollaan molemmat sinkkuja.
Hyvä näin.
Nyt minunkin on mahdollisuus löytää hänet joka minusta pitää ja josta minä pidän.
Jos sulla ap ei ole puhtai
Meidän tapauksessa ei ole kyseessä tuosta. En tunne tätä naista ja sen sanoin reilusti. Mutta en myöskään ala tuntemattomia tenttaamaan (ilmiselvästi kyseessä on vahinko)
Olen yrittäjä ja kyseessä voi olla vaikka joku asiakas jolla on numeroni. Mielestäni on riittävää että vastaan hänelle tuon mitä aloitukseen kirjoitin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Anna vaimosi soittaa kyseiseen numeroon, siitähän se selviää miten väärä numero on.
Soittaisitko sinä siis tuntemattomaan numeroon jos sieltä olisi tullut pääsiäisviesti miehellesi?
Ihan mielenkiinnosta mitä sanoisit?
Ymmärtäisin jos kyseessä oli vähän intiimimpi viesti mutta että Pääsiöistoivotus..
Jos on/olisi puhtaita jauhoja pussissa, niin asian voisi ihan hyvin selvittää. Yrität häivyttää koko jutun ja saada akkasi kuulostamaan sekopäältä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola. Ei mitään järkeä elää ilman suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on/olisi puhtaita jauhoja pussissa, niin asian voisi ihan hyvin selvittää. Yrität häivyttää koko jutun ja saada akkasi kuulostamaan sekopäältä.
Selvittää? Mielestäni selvittää ihan tarpeeksi kun laitan viestin numeroon että hänellä on varmasti väärä numero.
Ihanko tosissaan täällä porukka on sitä mieltä että pitäisi ruveta tuntemattomalta ihmiseltä kyselemään vaikka mitä vain sen vuoksi että pääsiäistervehdys tuli väärään numeroon.
Ap
tuommoiselle olet antanut siemeniä? ja vielä useampaan kertaan! vai onko ne putkimieheltä, kun vaimo noin projisoi pettämisestä.
Anna vaimosi soittaa kyseiseen numeroon, siitähän se selviää miten väärä numero on.