Onko sinulle ihan ok ja ymmärrät, että miehesi haluaa panna sinua silloin tällöin seksinhimoissaan?
Kommentit (13)
Vaimoni olisi huolisssaan, jos minua ei panettaisi enkä haluasi aina hänen pilluaan. Sanonut se ihan itse.
Kyllä monelle naiselle oma aviomies on hauskaa vaihtelua seksielämäänsä.
-petetty-
Joskus käy niin erikoisesti, että nainen haluaa panna miestä seksinhimossaan.
Mitä mies silloin voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
juosta karkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juosta karkuun?
Täytyy yrittää pysyä rauhallisena ja yrittää puhua naista luopumaan aikeistaan. Ei saa provosoida ja yrittää puhuessaan käyttää neutraaleja ilmaisuja.
Mikäli ei kykene saamaan naista luopumaan aikeistaan, niin voi yritellä johdattaa seksiaktin haluamaansa suuntaan. Seksinhimoinen nainen suostuu joskus tekemään mitä mies haluaa.
Miehen pitää sitten panna mahdollisimman nopein työnnön, jotta koettelemus olisi ohi mahdollisimman nopeasti. Orkun jälkeen mies keräilee vaatteensa ja hiipii kauemmas. Sitten pukee päällensä ja pakenee paikalta.
Olen nainen 35. Olen aina antanut naida tai ottanut suhin kun miehelläni on ollut tarve. Hän myös on aina hoitanut minut niin nuollen kun naiden. Eikai tässä ole mitään ongelmaa kun olemme aviossa, pihtaamalla ei saa kun eron aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkispä joskus ! Oisko kenelläkään ukkomiehellä tällaista tuuria ollut.
Tottakai on, usein jopa tietoisesti ajan hänet siihen tilaan vain jotta panisi himoissa. Tuntuu hyvältä kun joku haluaa.
Täällä on taas vastannut nämä palstan vakio shamalet. Aidon naisen vastaus on, että ei tietenkään ole. Yhtä hyvin voisit kysyä onko ok, että mies lyö naista, kun suuttuu!
Ei. Seksin tulee olla vastavuoroista ja tuottaa nautintoa molemmille. Toisen vartalon käyttäminen masturbointiin ei käy.
Ymmärrän, mutta meillä onkin sopimus että hänkin joutuu tyydyttämään minut silloin kun MINÄ haluan. Jos ei naimalla, niin nuolemalla, sormettamalla tai leluilla ja silloin minä päätän tavan. Tämä sopimus on pätenyt jo 11v. Eli kumpikin saa seksiä aina kun haluaa.
Se on viikonloppuisin melko helppoa minulle, kun mies aamuhimoissaan haluaa seksiä ennen klo aamu 7:00, mutta kun minä sitten pyydän klo 08:00 tyydytystä, niin 99% saankin valita jonkun muun kivan "leikin" 🙂
Tietysti on!