Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sielunkumppani vs "kaksoisliekki"

Vierailija
30.03.2024 |

Sielunkumppani: Henkilö kenen kanssa on hyvä olla, tämä henkilö voi olla oma perheenjäsen, ystävä, sukulainen tai sitten kumppani kenen kanssa on yhdessä.

"Kaksoisliekki": Näitä on jokaisella vaan 1, tää suhde ja ihminen on se mikä laittaa sussa ihmisenä henkisen kehityksen käyntiin. Kaksoisliekkien suhde ei ole helppo, eikä se yleensä kestä kauaa. Kaksoisliekit on kumminkin aina 2 ihmistä, ketkä tuppaavat löytämään toisensa aina uudestaan, ihan sama kuinka monta vuotta erosta on kulunut. Näiden ihmisten energiat janoavat toistensa luokse aina uudestaan ja uudestaan. Näiden 2 ihmisen on tarkoitus kehittyä henkisesti toisistaan. Näihin "kaksoisliekkeihin" viittaavia elokuvia on myös tehty lukuisia. 

Sielunkumppanuus on myös rakkautta, mutta toi "kaksoisliekki"suhde on se vahvin muoto rakkaudesta. 

Onksulla tällästä ihmistä ollu elämässä, tai suhdetta? Muistakaa, väkivaltaset yms suhteet ei kuulu tähän juttuun ollenkaan. 

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksoisliekki ja hän sytytti minussa henkisen heräämisen ja kasvun. Rakastamme toisiamme mutta elämme tällä hetkellä erillään toisistamme. Toivon sen päivän koittavan jolloin hän palaisi luokseni.

Vierailija
22/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä suotta usko soopaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista...

Vierailija
24/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksoisliekkihöpinöillä hyvin pillua.

Vierailija
25/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kokenut, niin jutut pilluista ym täällä kertoo sen kyllä heti : D. Kun tunnet sydänchakrassa koko ajan toisen energian ja teillä on telepatia, tiedät milloin hän ajattelee sinua ym niin tiedät että tällaiset sieluyhteydet ovat olemassa. Kaksoisliekki triggeröi henkisen kasvun alkuun ja on kovin itsesi kaltainen, koska on toinen osa sieluasi. Sielunkumppaneitta meillä on paljon, tuttuja edellisistä elämistä.

Vierailija
26/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisliekki on ihan muu kuin narsisti tai paykopaatti. Tämä kannattaa muistaa. Kaksoisliekki ei tee ikinä sulle mitään pahaa.

Vierailija
27/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on pysyä poissa suhteista muijien kanssa, jotka jauhaa kaksoisliekeistä ja sielunkumppaneista. Enkelit on kanssa varma merkki siitä, että muutama kerubi puuttuu pilveltä. Ainoastaan täysipäisen naisen kanssa kannattaa rakentaa mitään vakavampaa.

Vierailija
28/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisliekkini on elämässäni vieläkin vaikka on edesmennyt. Se rakkaus ja yhteys ei katkea kuolemassakaan. Henkinen kehitys on ollut nopeampaa kuin koskaan ennen hänen kanssaan. En tiedä onko kaikilla kaksoisliekki, mutta niillä keillä on, hän on nimenomaan ylösnousemuskumppani. 

Sielunkumppanini kanssa olen parisuhteessa, on ihana, kaunis ja hyvä suhde.

Olen kokenut traumasidoksen, josta ajattelin aikanaan, että tämä on nyt varmaan liekkini. Juu ei, vaan hirveää draamaa oli. Aito rakkaus on ihan muuta 

Olin tuon draama/riippuvuus suhteen jälkeen päätynyt siihen, että liekit on kukkua ja ihana aikuisten satu, kunnes koin itse mitä se on. Vahvin kokemus elämässä, nimenomaan henkinen. Sen tietää jos itse kokee.

Vierailija
29/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kaksoisliekkihöpinöillä hyvin pillua.

Et sä voi saada, kun se on se on se tietty tunne!

Vierailija
30/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on.

Erona se että mun sielunkumppanit on mies ja 2 naista. Sisarussuhde ilman verisidettä. 

2-liekkini on ollut elämässäni 38v vaikka olemme olleet välillä erossakin vuosia. Tähän suhteeseen sisältyy aina ja ikuisesti myös rakkautta ja käsittämätöntä intohimoa. Tieto siitä että on toiselle suuri rakkaus vaikkemme voikaan olla parisuhteessa. Mikään ei vaan tule tähän väliin, ei edes puolisot. 

Vierailija
31/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä kaksoisliekkisuhteesta tekee vaikean ja kestämättömän, jos kerran energiat vetää yhteen jne.?

Vierailija
32/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä kaksoisliekkisuhteesta tekee vaikean ja kestämättömän, jos kerran energiat vetää yhteen jne.?

Olen käsittänyt, että se voi olla vaikea jos ei ole käsitellyt omia traumojaan ja ongelmiaan, koska ne tulevat kaksoisliekkiyhteyden myötä käsiteltäviksi. (ja tarkoitus on että ne tulee käsiteltyä) 

Vierailija
33/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisiliekki kuulostaa lähinnä mt ongelmalta, pakkomielle, psykoosi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bfbee26-50a0-44d9-b487-eb7480f6a933

Vierailija
34/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksoisliekit ovat samaa osastoa kuin horoskoopit. Kun ei oikein tunneta itseään eikä uskalleta tutustua itseensä, uppoaa tällainen kohtalonomainen löpinä kuin kuuma veitsi voihin. 

Jos on ihan tavallinen hyvä itsetunto ja normaalit tunnetaidot, on ainoastaan itsestä ja toisesta kiinni, kestääkö se vetovoima hetken vai loppuiän.

Vierailija
35/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia on.

Erona se että mun sielunkumppanit on mies ja 2 naista. Sisarussuhde ilman verisidettä. 

2-liekkini on ollut elämässäni 38v vaikka olemme olleet välillä erossakin vuosia. Tähän suhteeseen sisältyy aina ja ikuisesti myös rakkautta ja käsittämätöntä intohimoa. Tieto siitä että on toiselle suuri rakkaus vaikkemme voikaan olla parisuhteessa. Mikään ei vaan tule tähän väliin, ei edes puolisot. 

En kyllä mitenkäään pysty kuvittelemaan rakkautta, joka on niin suurta ettei mikään voi tulla sen väliin, mutta samaan aikaan niin pientä ja mitätöntä, ettei sen varaan voi syntyä edes parisuhdetta. Mutta jokainen tavallaan, kunhan myös puolisot tietävät tästä ikuisesta ja käsittämättömästä intohimosta ja hyväksyvät sen.

Vierailija
36/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vuosia sitten tästä "kaksoisliekistä" ja sielunkumppanista, siinä kerrottiin että täällä maanpäällä kuvitellaan että joku ihminen on meidän kaksoisliekki? Kirja kertoi että meillä on todella kaksoisliekki, siis kaksosemme joka on henkimaailmassa ja näemme hänet sinne saavuttuamme. Samaa koskee sielunkumppania, että kun luin tämän niin uskon tähän kirjailijaan joka oli korkea - henkinen meedio ja tietäjä näissä asioissa,valitettavasti en muista kirjan nimeä, kirjoittaja on ulkomaalainen ja nimikin on unohtunut, varsinkin kun olen lukenut niin paljon näitä oppaita ja kirjoja, että nimet jo sekaantuukin, eli varmaa nimeä ei ole muistissa joten en arvaile.

Vierailija
37/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että se voi olla vaikea jos ei ole käsitellyt omia traumojaan ja ongelmiaan, koska ne tulevat kaksoisliekkiyhteyden myötä käsiteltäviksi. (ja tarkoitus on että ne tulee käsiteltyä) 

Pääseekö liekistä jotenkin yli? Kuinka kauan siinä menee? Itse jätin exäni vähän vajaa vuosi sitten ja tajusin vasta eron jälkeen, että kyseessä taitaa olla kaksoisliekki. Nyt näyttää siltä, että toisella ei ole mitään halua olla yhteyksissä tai aloittaa suhdetta uudestaan (tulin blokatuksi, vaikka en yrittänyt edes olla yhteydessä), joten ainoa vaihtoehto näyttää olevan yli pääseminen, joten kuten. Exäni oli ehdottomasti jahtaava osapuoli koko suhteen ajan ja jonkin aikaa sen jälkeenkin, mutta sitten roolit vaihtuivat yhtäkkiä enkä edes tajua, miksi se tapahtui...

Vierailija
38/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisiliekki kuulostaa lähinnä mt ongelmalta, pakkomielle, psykoosi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bfbee26-50a0-44d9-b487-eb7480f6a933

Tavallaan joo pakkomielle mutta kaukana mistään mt ongelmasta tai psykoosista. Yhteys ei vain katoa vaikka olisi vuosia erillään. Ei se ole romanttista kuvitelmaa pusipusi elämästä tai edes avioliitosta tms hörsötystä

Mekin, molemmat äärimmäisen täyspäisiä vaativissa tehtävissä vuosikymmeniä toimineina koulutettuina ihmisinä olemme vain todenneet että jokin käsittämätön yhteys on ollut vuosikymmeniä.

Silloinkin kun olimme erossa 16v  kannoimme mukana merkkiä toisesta (hänellä valokuva minusta lompakossaan ja minulla häneltä saamani aforismi). Meillä ei ollut yhteisiä tuttuja, emme etsineet toisiamme ja asuimme osan aikaa eri maissakin mutta aina jostain kumman syystä joku tilaisuus, tapahtuma tai ihminen yhdisti meidät toisen tietämättä.

Lopulta tapasimme uudelleen ja tajusimme että meidän elämät vain kietoutuu toisiinsa aina. Turha sitä on taistella vastaan. Suremme vain sitä ettemme koskaan saaneet yhteistä perhettä, lapsia ja elämää. Tuosta uudesta tapaamisestakin on jo 14v. 

Vierailija
39/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut yhdenkään miehen puhuvan kaksoisliekistä? Jos et, niin kannattko?

T. Tero H.

Sielunkumppanuus on sentään helposti sisäistettävissä oleva asia. Mutta tämä kaksoisliekki kuulostaa korkeamman tason kemioilta, kun ihminen ei pysty pysyttelemään jostain käsittämättömästä syystä erossa itselleen usein toksisesta suhteesta. En edes haluaisi kokea ja toksisille ihmisille olen näyttänyt hyvin nopeasti ovea, enkä jäänyt roikkumaan tai haikailemaan.

Vierailija
40/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kaikkien kommenttien joukossa näkeväni "voi v i t t u", mutta ei ollut, joten laitan sen sitten itse, vaikka en olisi jaksanut vaivautua kirjoittamaan.

Ja tuo kommentti siis sillä tavalla painokkaasti lausuttuna. Kaikki omat kaksoislieskani siellä ruudun toisella puolella tietävät kyllä, miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi