Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sielunkumppani vs "kaksoisliekki"

Vierailija
30.03.2024 |

Sielunkumppani: Henkilö kenen kanssa on hyvä olla, tämä henkilö voi olla oma perheenjäsen, ystävä, sukulainen tai sitten kumppani kenen kanssa on yhdessä.

"Kaksoisliekki": Näitä on jokaisella vaan 1, tää suhde ja ihminen on se mikä laittaa sussa ihmisenä henkisen kehityksen käyntiin. Kaksoisliekkien suhde ei ole helppo, eikä se yleensä kestä kauaa. Kaksoisliekit on kumminkin aina 2 ihmistä, ketkä tuppaavat löytämään toisensa aina uudestaan, ihan sama kuinka monta vuotta erosta on kulunut. Näiden ihmisten energiat janoavat toistensa luokse aina uudestaan ja uudestaan. Näiden 2 ihmisen on tarkoitus kehittyä henkisesti toisistaan. Näihin "kaksoisliekkeihin" viittaavia elokuvia on myös tehty lukuisia. 

Sielunkumppanuus on myös rakkautta, mutta toi "kaksoisliekki"suhde on se vahvin muoto rakkaudesta. 

Onksulla tällästä ihmistä ollu elämässä, tai suhdetta? Muistakaa, väkivaltaset yms suhteet ei kuulu tähän juttuun ollenkaan. 

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voivat olla myös sama asia mutta sielunkumppani on henkilö jonka kanssa tuntee vain vetoa toisiinsa ja on erityinen yhteys.

Vierailija
2/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille kaksoisliekkisuhdetta, se on hyvin paljon harvinaisempi asia kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisliekki kuulostaa draamasuhteelta tai joltain traumasidokselta. Sitten taas itse en määrittelisi sielunkumppania noin laimeasti.

Vierailija
4/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata

Vierailija
5/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisliekki kuulostaa draamasuhteelta tai joltain traumasidokselta. Sitten taas itse en määrittelisi sielunkumppania noin laimeasti.

Jos on draamailijoita niin sitten niin mutta toisaalta dynamiikkahan ratkaisee ja on turvallista voida puhdistaa ilmaakin tunteikkaasti. Älykästä sanoisin.

Vierailija
6/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut. Kaunein tunne ja ihminen, vaikka toistaiseksi eletäänkin elämiä erillään. Ravistanein kokemus jonka olen kohdannut. Oli molemminpuolinen voimakas vetovoima ja yhteys. 

Rakastan sinua. Kuulisitpa sen. 

Vierailija
7/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kaksoisliekkini ja tiedän todellakin mitä tuo toisiaan luokseen vetävä energia tarkoittaa

Vierailija
8/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaksoisliekki taitaa olla täys mulkk*. 

Vierailija
9/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ne on tramakemiasuhteita. Lukekaa siitä lisää.

Vierailija
10/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut kohdanneeni mutta ehkä en sittenkään.

Vierailija
11/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut yhdenkään miehen puhuvan kaksoisliekistä? Jos et, niin kannattko?

T. Tero H.

Vierailija
12/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
13/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohdannut 

Vierailija
14/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut yhdenkään miehen puhuvan kaksoisliekistä? Jos et, niin kannattko?

T. Tero H.

Olen, se oli pelimiehen puhetta.

Vierailija
15/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpöä

Vierailija
16/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kultti, netflixissä on dokumentti aiheesta. Täyttä huuhaata, mutta ainahan kannattaa maksaa nettikauppiaalle jotain "kurssista".

Vierailija
17/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut. Kaunein tunne ja ihminen, vaikka toistaiseksi eletäänkin elämiä erillään. Ravistanein kokemus jonka olen kohdannut. Oli molemminpuolinen voimakas vetovoima ja yhteys. 

Rakastan sinua. Kuulisitpa sen. 

Ehkä kuulenkin sen jos se olet Sinä. 

Vierailija
18/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kaksoisliekki on itseään varakkaampi mies.

Vierailija
19/101 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sopii toinenkin sanonta: polttaa kynttilää molemmista päistä

Vierailija
20/101 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi