Nainen, miten käsittelet tilanteen, jossa mies
kieltäytyy seksistä
A. Suutut ja alat haukkumaan miehen mieskuntoa ja välinettä
B Alat ivaamaan, että arvasit miehen olevan vässykkä
C. Uhriudut ja alat selittää kuinka tiedät, että olet niin ruma ettet kelpaa
D Heittäydyt välinpitämättömäksi, et halunnutkaan, mutta vaan testasit
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Jos olemme olleet juhlimassa ja odotan sen päättyvän seksiin, niin yllä mies saa siitä kuulla suoraan ja vähän ilkeästikin. Tässä iässä odotan miehen jo tietävän mitä pitää tehdä. N49
Minua miehet on pettäneet jo niin monta kertaa, että tuollaisessa tilanteessa epäilisin heti toista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Jos olemme olleet juhlimassa ja odotan sen päättyvän seksiin, niin yllä mies saa siitä kuulla suoraan ja vähän ilkeästikin. Tässä iässä odotan miehen jo tietävän mitä pitää tehdä. N49
Minua miehet on pettäneet jo niin monta kertaa, että tuollaisessa tilanteessa epäilisin heti toista suhdetta.
Hieman itserakkautta ilmassa kun pidät itseäsi niin hyvänä että miehet aina haluavat sinua kun sinä haluat seksiä. Et taida välittää yhtään miehen mielipiteestä?
F hankin rakastajan ja annan miehen olla selibaatissa loppuikänsä
Monikertaiset standardit laitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman itserakkautta ilmassa kun pidät itseäsi niin hyvänä että miehet aina haluavat sinua kun sinä haluat seksiä. Et taida välittää yhtään miehen mielipiteestä?
Ei itserakkautta vaan huonojen kokemusten tuomaa varovaisuutta
D:n tunnistan omasta avokista. Sanoo, että ok, mutta ilme kertoo jotain ihan muuta.
g) olen helpottunut ja menen syömään suklaata.
Mulle kävi näin kun olin 18 v ja kaverimeis 20 v. Suhtauduin myötätuntoisesti ja jatkoimme sitten nukkumista eri sängyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vilpittömät repeämiset tälle :D
Jotenkin viestistäsi jäi fiiis, että olet ruma. Onko näin?
Ex vaimoni keksi kohdan e) mökötin viikon. Oli muuten ainoa kerta 20v liitossa, kun kieltäydyin. Vaimo ehti kieltäytyä noi 5000 kertaa, mutta hänellä olikin varmaan jokin helvetin pätevä syy.