Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten käsittelet tilanteen, jossa mies

Vierailija
30.03.2024 |

kieltäytyy seksistä

A. Suutut ja alat haukkumaan miehen mieskuntoa ja välinettä

B  Alat ivaamaan, että arvasit miehen olevan vässykkä

C. Uhriudut ja alat selittää kuinka tiedät, että olet niin ruma ettet kelpaa

D Heittäydyt välinpitämättömäksi, et halunnutkaan, mutta vaan testasit

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimoni keksi kohdan e) mökötin viikon. Oli muuten ainoa kerta 20v liitossa, kun kieltäydyin. Vaimo ehti kieltäytyä noi 5000 kertaa, mutta hänellä olikin varmaan jokin helvetin pätevä syy.

Vierailija
42/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos olemme olleet juhlimassa ja odotan sen päättyvän seksiin, niin yllä mies saa siitä kuulla suoraan ja vähän ilkeästikin. Tässä iässä odotan miehen jo tietävän mitä pitää tehdä. N49

Minua miehet on pettäneet jo niin monta kertaa, että tuollaisessa tilanteessa epäilisin heti toista suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos olemme olleet juhlimassa ja odotan sen päättyvän seksiin, niin yllä mies saa siitä kuulla suoraan ja vähän ilkeästikin. Tässä iässä odotan miehen jo tietävän mitä pitää tehdä. N49

Minua miehet on pettäneet jo niin monta kertaa, että tuollaisessa tilanteessa epäilisin heti toista suhdetta.

Hieman itserakkautta ilmassa kun pidät itseäsi niin hyvänä että miehet aina haluavat sinua kun sinä haluat seksiä. Et taida välittää yhtään miehen mielipiteestä?

Vierailija
44/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

F hankin rakastajan ja annan miehen olla selibaatissa loppuikänsä

Vierailija
45/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikertaiset standardit laitetaan? 

Vierailija
46/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman itserakkautta ilmassa kun pidät itseäsi niin hyvänä että miehet aina haluavat sinua kun sinä haluat seksiä. Et taida välittää yhtään miehen mielipiteestä?

Ei itserakkautta vaan huonojen kokemusten tuomaa varovaisuutta

Vierailija
47/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

D:n tunnistan omasta avokista. Sanoo, että ok, mutta ilme kertoo jotain ihan muuta. 

Vierailija
48/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

g) olen helpottunut ja menen syömään suklaata.

Vierailija
49/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin kun olin 18 v ja kaverimeis 20 v. Suhtauduin myötätuntoisesti ja jatkoimme sitten nukkumista eri sängyissä. 

Vierailija
50/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpittömät repeämiset tälle :D

Jotenkin viestistäsi jäi fiiis, että olet ruma. Onko näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme