Asiakas pyysi treffeille, menisitkö?
Oon vaatekaupassa töissä ja avustin miesasiakasta. Juteltiinkin siinä samalla ja vitsailtiin. Maksaessa mies antoi puhelinnumeronsa ja sanoi, että haluaisi tavata. Ja pyysi minua harkitsemaan asiaa.
Erittäin asiallinen ja fiksun tuntuinen mies. Tekisi mieli laittaa viestiä.
Kommentit (30)
Mä en laittaisi viestiä. Odottaisin et tuleeko uudelleen kauppaan asiakkaaksi. Jos ei, ei ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Joo kannattaa pelata varman päälle. M50
Jostainhan se kumppani joskus jotenkin löytyy.
Sinuna ottaisin yhteyttä. Mutta tapaaminen julkisella paikalla. Kahvilassa tai jossain ulkona jossa muitakin ihmisiä.
Jos pitkäaikainen työpaikka niin ei, ettei se ala ilmestyä paikalle, jos asiat ei sujukaan hyvin ja onkin joku häirikkö.
"Riippuu asiakkaan haaroista"
Ei kai kaupassa ole niin väliä, vaikka seurustelisikin satunnaisen asiakkaan kanssa, mutta on jotain muita myyntitöitä, jossa olisi parempi olla syömättä kuormasta. Kaukaa haettuna, jos jompi kumpi osapuoli olisi vaikka virkasuhteessa vastaamassa julkisista hankinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Joo mun eksä kanssa antoi käyntikorttinsa ensin ravintolan tarjoilijalle, ja sitten kaupan myyjälle. Kävi molempien kanssa paneskelemassa. Onneksi on eksä.
Exälläsi on nykyään monta nyksää. Kunnon jännämies, arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitkäaikainen työpaikka niin ei, ettei se ala ilmestyä paikalle, jos asiat ei sujukaan hyvin ja onkin joku häirikkö.
Vaikea on uskoa käytöksen perusteella, että olisi häirikkö. Ap
Miksi et laittaisi viestiä? Et voi hävitä mitään, ainoastaan voittaa. Ekat treffit tietysti julkiselle paikalle mutta niinhän se olisi vaikka olisit kohdannut miehen Tinderissä. Voi olla pelimies tai sitten vaan mies joka kerrankin päätti tehdä jotain mitä ei ole ennen tehnyt.