Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pidät ruoanlaitosta niin miksi sitten teet sitä tylsällä veitsellä?

Vierailija
30.03.2024 |

Ihmetyttää suuresti, koska lähes kaikki tuntemani ihmiset eivät ole teroittaneet keittiöveitsiään kertaakaan elämässään. Sitten kun kyllästyvät, niin ostavat uuden vähän terävämmän veitsen. Melko outoa touhua sanon minä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veitsen teroitin ja sitten päälle oikaisu-/suoristuspuikko. Ja kyllä meillä on terävät veitset. Veitsiä löytyy myös eri käyttöjä varten.

Kunnolla oikein kypsä tomaatti on aina se hyvä testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen päivittäin ruokaa kunnon raaka-aineista mutta en pidä kunnon veitsiä, sairastan psykoosipiirteistä persoonallisuushäiriötä ja olen rajatilapersoona ja satuttanut itseäni useasti tikkauskuntoon, kerran meinasi henki lähteä ja naapuri löysi tajuttomana rapusta ja soitti lanssin ja antoi ensiapua kun menetin liikaa verta. En voi luottaa itseeni. 

Tuoko on sun tekosyy?

Vierailija
44/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoanlaiton ehdottomasti tärkein asia on terävät veitset. Sama kuin autossa olisi 300 hevosvoimaa, mutta käyttöön saisi vain 60. Veitsen terävyys tulee esiin parhaiten tomaattia leikatessa tai niin kuin tänään hirven fileestä lihaskalvoja poistaessa. Hyvä hiomakivi  ja laadukas teroituspuikko ovat kaikki kaikessa.

Ja sitten kun lipsahtaa mennään sairaalaan korjaamaan katkenneita jänteitä ja lihaksia. Jätä vain ne veitsileikit ammattilaisille.

Vierailija
45/45 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi