Nyt on taas flunssa kausi. Ärsyttävää, kun ihmiset tuijottavat jos on nuhaisen kuuloinen.
Minullakin pahatauti päällä ja koen oloni jo valmiiksi epämukavaksi, silmät ja nokkavuotaa, olen aivan tukkoinen.
Olin esimerkiksi vaatekaupassa ja puhuin myyjän kanssa niin hän tuijotti minua jotenkin ärsyttävän pitkään. Olen varma, että johtui tästä flunsastani, sillä myyjä oli entuudesta tuttu eikä yleensä minua tuolla tavoin katso. Kuuli varmasti äänestäni, että olen nuhainen. Sitten jos erehdyt menemään metroon tai bussiin. Niistät paperiin niin ihmiset alkaa kääntämään päätä. Onko se nyt niin ihmeellistä jos jollain flunssa? Pelottaako tartunta noin kovin?
Kommentit (8)
Voisit pysyä kotona jos olet nuhainen. Vaikutat aika idiootilta ja piittaamattomalta jos huitelet nuhassa ympäriinsä.
Ulkona liikkumine aiheuttaa kestonuhan varsinkin tähän aikaan vuodesta ja varsinkin jos pyöräilee
Flunssa kausi, pahatauti, nokkavuotaa?
Ei ennen koronaa tällaista ollut. Ihmiset vauhkoontuvat nykyään yleisillä paikoilla nenän niistämisestä, aivastuksesta tai yskäisystä.
Kyllä se tartunta hieman pelottaa, kun viimeksi meni keväästä joulukuun loppuun asti, että oli edes jotenkin normaali olo sairaalahoitoa vaatineen keuhkokuumeen jälkeen. Mutta sehän oli vain pikkuflunssa tartuttajalla, joten ei voi olla muillekaan niin paha.
Näihin aikoihin alkaa myös allergiaoireet ja mekaaninen ärsytys katupölyn takia. En olettaisi ensimmäisenä, että ihmisellä on flunssa.
Miksi liikut tuolla tartuttamassa muita ihmisiä