Mä olen ollut jo neljä vuotta ihastunut erääseen mieheen
Välillä menee pois, mutta sitten se taas palaa.
- vetovoima tuntuu
- hän lausuu liian usein nimeäni
- hänen katseeseensa voi upota
- jännitän hänen seurassaan kuin pikku lapsi (tämä on pikku hiljaa onneksi laantunut)
- koen, että olemme jollakin tavalla sukulaissieluja
- hön on yli 20 vuotta vanhempi, enkä edes tiedä onko hän parisuhteessa 🤣
Kommentit (41)
Ap, jos tykkäät miehestä kovasti niin kerro ihmeessä tälle tunteistasi. Tai ehkä yritä jotenkin selvittää ensiksi, onko varattu vai ei. Jos ei selviä tämä, niin sitten vaan kysyt suoraan ja toimit sitten sen mukaan. Ei kannata kuunnella mammojen mielipiteitä täällä. Heitä häiritsee ikäero, joten moni automaattisesti ja ilkeästi ohjeistaa sinua hylkäämään mahdollisuutesi elämäsi rakkauteen. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos tykkäät miehestä kovasti niin kerro ihmeessä tälle tunteistasi. Tai ehkä yritä jotenkin selvittää ensiksi, onko varattu vai ei. Jos ei selviä tämä, niin sitten vaan kysyt suoraan ja toimit sitten sen mukaan. Ei kannata kuunnella mammojen mielipiteitä täällä. Heitä häiritsee ikäero, joten moni automaattisesti ja ilkeästi ohjeistaa sinua hylkäämään mahdollisuutesi elämäsi rakkauteen. Tsemppiä!
HALUAISIN KERTOA MUTTA on muutama mutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies rikki mene jos kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mutta??? Kerro heti, ellet ole pääsiäistrulli näin lankalauantaina...🙃
No. Minä rakastuin ihan kertakaikkiaan. Lyhyt kesä yhdessä ja ero. Yhteilimme vuosikymmenet. Viimein tuli tyttäreltään viesti, että isä on kuollut, vajaa 60v
Jos nuoruuden hurjina huolettomina vuosina olisimme päättäneet toisin???
Mieti sitä, ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on yliopisto-opettsjani, ja tuskin haluaa vaarantaa asemaansa. En minä voi KERTOA muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Menet puhumaan sille miehelle tai otat muutoin yhteyttä.
Kyllä minä menekin kaiken aikaa mutta en voi PALJASTAA TUNTEITANI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet puhumaan sille miehelle tai otat muutoin yhteyttä.
Kyllä minä menekin kaiken aikaa mutta en voi PALJASTAA TUNTEITANI
No ei me miehet itsestää rikki poksahtelevaa lasia olla. Osaamme tahdikkaasti sivuuttaa sekä unohtaa, jos ei meidän puolelta käy ja siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on yliopisto-opettsjani, ja tuskin haluaa vaarantaa asemaansa. En minä voi KERTOA muutenkaan
Hän voi joutua todellisiin vaikeuksiin! Varo!!! Kauanko opiskelet vielä? Sen jälkeen on helpompi tilanne, eikö?
Joo kaikki nää sun sairaat aloitukset on tallessa ja poliisi nähnyt nämä aloitukset! Ihan tiedoksi Jari. Mä en ole susta kiinnostunu missään mielessä. Olet ku vo tta va äl lö Ju op po van ha mies joka iskee oman tyttärien ikäsiä naisia. H y i v i t t u.
Mulla oli kanssa tällainen, pari vuotta nuoremman miehen kanssa. Meillä oli tosin ollut suhde yli 15 vuotta sitten ja näköjään olimme kumpikin seuranneet toistemme elämää siitä lähtien. No suhdehan meille tuosta kehkeytyi - ja ei jäänyt pelkän keskustelun asteelle. Jouduin kuitenkin irtautumaan tuosta, koska halusin säilyttää parisuhteeni. En kuitenkaan kadu sitä että kokeilin :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kanssa tällainen, pari vuotta nuoremman miehen kanssa. Meillä oli tosin ollut suhde yli 15 vuotta sitten ja näköjään olimme kumpikin seuranneet toistemme elämää siitä lähtien. No suhdehan meille tuosta kehkeytyi - ja ei jäänyt pelkän keskustelun asteelle. Jouduin kuitenkin irtautumaan tuosta, koska halusin säilyttää parisuhteeni. En kuitenkaan kadu sitä että kokeilin :)
Uuh
Kerro hänelle.kutsu vaik kahville kahvilaan ja siitä se sit lähtee tai ei.
Anteeksi jos olen realisti, mutta NELJÄ VUOTTA ja mitään ei ole tapahtunut, etkä sinä tiedä edes sitä onko hän varattu. Tuolla tahdilla kun etenette kohti parisuhdetta, niin on vuosi 2042 kun tiedät hänen parisuhdestatuksensa ja vuosi 2087 kun jompi kumpi pyytää toista ensimmäisille treffeille. Se vaan biologian puolesta tuo ihmiselo on sen verran rajallinen, että taidatte olla molemmat pitkän aikaa kuolleita ennen kuin kirkon kellot teille avioliiton kunniaksi soivat.
Öö miksi ihmeessä