Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ollut jo neljä vuotta ihastunut erääseen mieheen

Vierailija
30.03.2024 |

Välillä menee pois, mutta sitten se taas palaa.

- vetovoima tuntuu

- hän lausuu liian usein nimeäni 

- hänen katseeseensa voi upota

- jännitän hänen seurassaan kuin pikku lapsi (tämä on pikku hiljaa onneksi laantunut)

- koen, että olemme jollakin tavalla sukulaissieluja

- hön on yli 20 vuotta vanhempi, enkä edes tiedä onko hän parisuhteessa 🤣

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KERTOKAA MITÄ TEEN

Älä tee MITÄÄN!

Öö miksi ihmeessä

Vierailija
22/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAN TEHDÄ PALJONKIN ASIOITA _HÄNEN_ KANSSAAN ÄÄÄH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos tykkäät miehestä kovasti niin kerro ihmeessä tälle tunteistasi. Tai ehkä yritä jotenkin selvittää ensiksi, onko varattu vai ei. Jos ei selviä tämä, niin sitten vaan kysyt suoraan ja toimit sitten sen mukaan. Ei kannata kuunnella mammojen mielipiteitä täällä. Heitä häiritsee ikäero, joten moni automaattisesti ja ilkeästi ohjeistaa sinua hylkäämään mahdollisuutesi elämäsi rakkauteen. Tsemppiä! 

Vierailija
24/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla korkean statuksen miäs

Vierailija
25/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos tykkäät miehestä kovasti niin kerro ihmeessä tälle tunteistasi. Tai ehkä yritä jotenkin selvittää ensiksi, onko varattu vai ei. Jos ei selviä tämä, niin sitten vaan kysyt suoraan ja toimit sitten sen mukaan. Ei kannata kuunnella mammojen mielipiteitä täällä. Heitä häiritsee ikäero, joten moni automaattisesti ja ilkeästi ohjeistaa sinua hylkäämään mahdollisuutesi elämäsi rakkauteen. Tsemppiä! 

HALUAISIN KERTOA MUTTA on muutama mutta

Vierailija
26/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies rikki mene jos kerrot.

Vierailija
27/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mutta??? Kerro heti, ellet ole pääsiäistrulli näin lankalauantaina...🙃

Vierailija
28/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minä rakastuin ihan kertakaikkiaan. Lyhyt kesä yhdessä ja ero. Yhteilimme vuosikymmenet. Viimein tuli tyttäreltään viesti, että isä on kuollut, vajaa 60v

Jos nuoruuden hurjina huolettomina vuosina olisimme päättäneet toisin???

Mieti sitä, ap

Vierailija
29/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on yliopisto-opettsjani, ja tuskin haluaa vaarantaa asemaansa. En minä voi KERTOA muutenkaan 

Vierailija
30/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet puhumaan sille miehelle tai otat muutoin yhteyttä.

Vierailija
31/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä menekin kaiken aikaa mutta en voi PALJASTAA TUNTEITANI

Vierailija
32/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä menekin kaiken aikaa mutta en voi PALJASTAA TUNTEITANI

No ei me miehet itsestää rikki poksahtelevaa lasia olla. Osaamme tahdikkaasti sivuuttaa sekä unohtaa, jos ei meidän puolelta käy ja siirtyä eteenpäin. 

Vierailija
33/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on yliopisto-opettsjani, ja tuskin haluaa vaarantaa asemaansa. En minä voi KERTOA muutenkaan 

Hän voi joutua todellisiin vaikeuksiin! Varo!!! Kauanko opiskelet vielä? Sen jälkeen on helpompi tilanne, eikö?

Vierailija
34/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki nää sun sairaat aloitukset on tallessa ja poliisi nähnyt nämä aloitukset! Ihan tiedoksi Jari. Mä en ole susta kiinnostunu missään mielessä. Olet ku vo tta va äl lö Ju op po van ha mies joka iskee oman tyttärien ikäsiä naisia. H y i v i t t u. 

Vierailija
35/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt. Elämä on lyhyt. Aika on onnenpotku.

Vierailija
36/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa tällainen, pari vuotta nuoremman miehen kanssa. Meillä oli tosin ollut suhde yli 15 vuotta sitten ja näköjään olimme kumpikin seuranneet toistemme elämää siitä lähtien. No suhdehan meille tuosta kehkeytyi - ja ei jäänyt pelkän keskustelun asteelle. Jouduin kuitenkin irtautumaan tuosta, koska halusin säilyttää parisuhteeni. En kuitenkaan kadu sitä että kokeilin :)

Vierailija
37/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa tällainen, pari vuotta nuoremman miehen kanssa. Meillä oli tosin ollut suhde yli 15 vuotta sitten ja näköjään olimme kumpikin seuranneet toistemme elämää siitä lähtien. No suhdehan meille tuosta kehkeytyi - ja ei jäänyt pelkän keskustelun asteelle. Jouduin kuitenkin irtautumaan tuosta, koska halusin säilyttää parisuhteeni. En kuitenkaan kadu sitä että kokeilin :)

Uuh

Vierailija
38/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle.kutsu vaik kahville kahvilaan ja siitä  se sit lähtee tai ei.

Vierailija
39/41 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos olen realisti, mutta NELJÄ VUOTTA ja mitään ei ole tapahtunut, etkä sinä tiedä edes sitä onko hän varattu. Tuolla tahdilla kun etenette kohti parisuhdetta, niin on vuosi 2042 kun tiedät hänen parisuhdestatuksensa ja vuosi 2087 kun jompi kumpi pyytää toista ensimmäisille treffeille. Se vaan biologian puolesta tuo ihmiselo on sen verran rajallinen, että taidatte olla molemmat pitkän aikaa kuolleita ennen kuin kirkon kellot teille avioliiton kunniaksi soivat.

Vierailija
40/41 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up