Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se kauheeta olla melkein 70-vuotias

Vierailija
30.03.2024 |

Miltä tuntuu

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos on hankalia sairauksia. Ei, jos on pysynyt terveenä. 

Vierailija
2/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä vielä ole ohi, se on vain erilaista.

Eri ilonaiheet, eli asenteet, eri pelot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
4/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina itse edes muista, että seuraavat tasakymppiset on 70-vuotisjuhlat. Mieleni on n. 50-v, ja elintavat sitä luokkaa.

Vierailija
5/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75 v. On ihanaa aikaa. Ystävinä miehiä ja naisia. Aviomieskin vielä elossa, mutta hoitokodissa. Olen terve, teen mitä haluan, matkustelen, enemmänkin jos rahat sallisivat. Monenlaisia liikunnallisia  harrastuksia, elokuvia, teattereita, konsertteja, yksin tai ystävien kanssa. 

Vierailija
6/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on terveenä, niin varmaan ihan kivaa.

Olen itse nyt 57 ja alkaa vähän tuntua.

Kiipeilytelineessä pihalla- vielä kiipesin sinne niitten rivissä olevien roikkumistankojen päälle viime viikolla. Se voisi olla yksi mittari, jos sen toimintakyvyn säilyttäisi pitkään.

Olisi ihan mielenkiintoista tietää kuinka moni sinne kiipeää näistä vauvapalstailijoista.

Itse menin ihan samalla tyylillä kuin pentuna pihalla.

Eniten varmaan vanhentumisessa se, että miten muisti kestää tätä nykymenoa, mietityttää. Toivon, että pää kestää.

Olen noita seiskakymppisiä terveitä seurannut, niin ihan mukavaa elämää heillä.

Vierailija
7/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi 75v elää aika normaalia elämää ja on auto. Liikkuu, on harrastusta, harrastuspiiri, kotona projektia, tuttuja, auto, joskus matkustaa junalla. Oma kunto ja jaksaminen ei kestäisi varmaan samaa tahtia, olen vähän "rauhallisempi" siihen nähden, eri harrastukset ja pari vaivaa, esimerkiksi en tiedä voinko ajaa koskaan korttia. Hänen serkku myös elää ihan normaalia elämää ja on ikää. 

Vierailija
8/9 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 90-v mies. Nautin Elämästä täysin siemauksin. Asun yksin voin tehdä mitä haluan. Vaikka liikun Rollaattorilla, nostan sen autoon ja hurautan mihin mieli tekee.Omaiset yrittävät  kertoa miten minun pitäisi Elää. Kuitenkin olen Herra talossani, suht, täys päinen. Hoidan kaikki asiani Netissä, ja tulen loistavasti toimeen. En ole pyytänyt kenenkään apua, sillä olen tottunut seviämään kaikesta omin voimin. Toivottavasti kaadun saappaat jalassa, ettei minusta tulisi suurempaa vaivaa kenellekkään.

Vierailija
9/9 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 90-v mies. Nautin Elämästä täysin siemauksin. Asun yksin voin tehdä mitä haluan. Vaikka liikun Rollaattorilla, nostan sen autoon ja hurautan mihin mieli tekee.Omaiset yrittävät  kertoa miten minun pitäisi Elää. Kuitenkin olen Herra talossani, suht, täys päinen. Hoidan kaikki asiani Netissä, ja tulen loistavasti toimeen. En ole pyytänyt kenenkään apua, sillä olen tottunut seviämään kaikesta omin voimin. Toivottavasti kaadun saappaat jalassa, ettei minusta tulisi suurempaa vaivaa kenellekkään.

Hienoa! Tämä on juuri oikein! Maistuuko kuppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme