Poika on katsonut mua koko päivän sillä tavalla, että hänellä olisi minulle asiaa
Jokainen vanhempi varmaan tavoittaa tuon katseen... Noh, menin äsken kysymään, että onko hänellä jotakin asiaa. Ensin hän mun mielestä yritti saada sanotuksi jotakin mutta yhtäkkiä huusi "ei oo, mee pois". Harmittaa kun näen tuhannen kilometrin päähän, että joku on vialla ja hän ei saa sanotuksi. En pysty auttamaan, kun en tiedä miten voisin auttaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, aivan kamalia kommentteja täällä! Mikä ihmisiä oikein vaivaa, kun pitää tällaista paskaa tänne kirjoittaa? Palstan taso on todellakin laskenut...
Sun tyttös perseessä on niin paljon makkaraa, että koulussa sen lempinimi on nakkikioski 🥳 7/5 😁😁
Sitten ihmetellään miksi suurin osa ketjuista poistetaan, kukapa nyt normaali ihminen tällaista paskaa jaksaa lukea!
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, aivan kamalia kommentteja täällä! Mikä ihmisiä oikein vaivaa, kun pitää tällaista paskaa tänne kirjoittaa? Palstan taso on todellakin laskenut...
Sun tyttös perseessä on niin paljon makkaraa, että koulussa sen lempinimi on nakkikioski 🥳 7/5 😁😁
Sitten ihmetellään miksi suurin osa ketjuista poistetaan, kukapa nyt normaali ihminen tällaista paskaa jaksaa lukea!
-eri
Älä lue herkkis, jos et kestä! Suomessa on mielipiteen- sekä sananvapaus!
Kertoo kun on valmis. Itse olen teinipojan äiti. Huomaan kyllä heti, jos pojallani on jotain mietinnässä. Kysyn asiasta, jos hän ei halua jakaa asiaa, annan tilaa ja yleensä hän kertoo kun aika on sopiva hänen mielestään. Hän tietää, että olen aina tukena, oli asia mitä hyvänsä.