Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä alkanut seurustelemaan uskonnollisen kirkossa käyvän miehen kanssa

Vierailija
29.03.2024 |

Olen tuntenut ystäväni opiskeluajoilta lähtien ja olen todistanut toimintaa, joka ei ole Herran silmissä hyväksyttävää. Sanotaanko näin kauniisti, että joka viikonloppui maistoi uutta hedelmää.Tämä uusi mies on kaikin puolin kunnollinen. Hauska, komea, pitkä, suosittu seurakunnassa, menestynyt työelämässä. Minusta tuntuu, että mies ansaitsee totuuden ystävästäni. Mikä olisi tahdikas tapa informoida miestä ystäväni menneisyydestä? Itse ainakin haluaisin tietää totuuden, jos olisin kyseinen mies.

N27

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa...

Tylsä elämä, kun moisia keksit.

Taas...

Vierailija
2/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on tuhma enkeli... 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
4/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Opettele trollaamaan paremmin.

Vierailija
5/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, joka viikonloppu stadiin safarille joka päätyy siihen että molemmissa käsissä ja suussa on mustat makkarat.

Vierailija
6/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa paska iltasatu.

Vierailija
7/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ystävän pitäisi olla onnellinen ystävän puolesta että on löytänyt kunnollisen miehen. Mikset sä ole? Eikä ole sun asia informoida miestä tai ketään muutakaan ystäväsi synneistä. 

Vierailija
8/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollinen tarina nykypäivänä, koska nuorissa ikäluokissa miehet ovat tällä hetkellä uskonnollisempia. Kristinuskossa kuitenkin armon ja uuden alun mahdollisuus on sen verran iso juttu, että mies saattaa ihan hyvin olla tyttöystävän menneisyydestä tietoinenkin.

Vierailija
9/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut viime vuonna tämän saman aloituksen. 

Vierailija
10/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt uskoko, sama höpö toistuu vähän väliä!

Mitä lie tuokin "hakevansa" valheillaan...

Vierailija
11/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aiheellista kertoa miehelle naisen entisistä kumppaneista. Tuo ei ole Jumalan tahdon mukaista..

Vierailija
12/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämä olla tottakin.

Mulla oli nuorena juuri tuollainen ystävätär joka halusi puuttua seuraelämääni.

Esim. kerran yksi tuore poikaystävä selitti mulle jotain että niin ku sä olet tuollainen ja sellainen jne enkä todella itse ollut hänen kanssaan sellaisia puhunut mutta tämä kyseinen poikaystävä ja tämä ystävättäreni kävivät samassa pubissa siihen aikaan.

Voin vaan kuvitella kuinka mun henkilökohtaisia asioita on siellä antaumuksella jaettu.

Vierailija
13/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa ap, nyt tulee sedän neuvo. Mies ei yleensä katso hyvällä jos naisestaan kannellaan, oli perää tai ei. Tämä johtuu siitä, että me miehet olemme naisemme ihan itse valinneet ominaisuuksineen riskeineen päivineen. Älä vaan sekaannu, saat miehen vihat päällesi. M57

Vierailija
14/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa ap, nyt tulee sedän neuvo. Mies ei yleensä katso hyvällä jos naisestaan kannellaan, oli perää tai ei. Tämä johtuu siitä, että me miehet olemme naisemme ihan itse valinneet ominaisuuksineen riskeineen päivineen. Älä vaan sekaannu, saat miehen vihat päällesi. M57

Terveisin. Aisankannattaja beta M57

Korjasin vain.

Vierailija
15/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin. Aisankannattaja beta M57

Korjasin vain.

Lol, Jyväskylässä esiintyy aisuriutta siinä määrin että nimi muutetaan Aisurilaksi.

Vierailija
16/16 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehelle. Jumalalla on sitten suunnitelma, miten siitä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi