Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde kun toinen arvostaa pitkää lämmintä suihkua ja toinen on pikasuihkujen ystävä

Vierailija
29.03.2024 |

Ja etenkin kun  pihi pikasuihkutelija tulee jyskimään ovea että tuu jo pois!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihku on usein päivän paras hetki. En kuuntelisi hetkeäkään jonkun vinkunaa aiheesta.

Plus ihon- ja hiustenhoito, sheivaus ym. vie huomattavasti enemmän aikaa kuin jos käy suihkussa vain kastumassa. Kyseenalaistaisin pikasuihkuttelijan hygienatason.

Tämä. Mieheni on kalju, ja hänen suihkunsa kestää noin 3 min. Kastelee itsensä, saippuoi kriittiset paikat, huuhtelee, kuivaa.

Minä kastelen hiukset, hieron shampoon huolella päänahkaan, annan vaikuttaa jos se on sävyttävää, huuhtelen huolella, laitan hoitoaineen, sen vaikuttaessa pesen vartalon ja sheivaan jalat, kainalot ja intiimialueen, kuorin alavartalon, pesen kasvot, kuorin kasvot, huuhtelen kropan ja hiukset... Kyllä siinä väkisinkin menee tovi kauemmin. Toki en joka kerta tee noita kaikkia juttuja, mutta jo huolelliseen hiustenpesuun menee aikaa.

Vierailija
22/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kyseessä on tunti suhkuttelija nainen ja normaali mies ja selvästikin mies joutuu maksamaan vesilaskun ja veden lämmittämisen

No miksi suostut? Meillä minä (nainen) maksaa kodin kuluista 80 pros, eihän se miestä haittaa laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
24/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kohta 8v yhdessä. Ei mitään hajua siitä että kauanko mun mies käyttää aikaa suihkussa tai kauanko minä käytän. En ees tiedä milloin mun mies on viimeksi käynyt suihkussa. 😆 On muutakin elämää kuin kytätä toista. 

Vierailija
25/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen kuoria alavartaloa koskaan ja olen jo 53. 

Vierailija
26/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleen kuoria alavartaloa koskaan ja olen jo 53. 

Ei tarvitsekaan. Minun on atoopikkona silloin tällöin kuorittava sääret, reidet ja perse, tai rasvat eivät imeydy ja valvon yöt raapien.

Vierailija
27/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tulee ero. Tai eri asunnot. Se piinaaja ei ole kiva oven takana, vaikka kävisi lyhyemmin suihkussa.

Vierailija
28/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minäkin mietin, että miten voi tulla mistään kohdasta puhdasta, kun pesuaineetkin vaan huitaistaan johonkin ja huuhdellaan heti pois."

Viidessä minuutissa ehtii itsensä kuurata todella perusteellisesti jos vain sen tekee reippaasti. En pysty käsittämään miten joku saa siihen menemään sen enempää aikaa.

Ei kukaan pese keittiössäkään kattilaa tai paistinpannua varttia.

Vierailija
29/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy saunassa joka päivä ja sen päälle lotraa suihkussa pitkään ja hartaasti. Itse en sauno ollenkaan ja suihkussa viivyn n. 5 minuuttia, hiustenpesupäivinä vähän pitempään.   

Vierailija
30/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy pitkissä suihkuissa eli parhaimmillaan menee reilu tunti suihkussa, kun viihtyy siellä aamuin illoin. Muutoin ei haittaisi, mutta kun tässä perheessä eletään kaivovedellä ja lämminvesivaraajan varassa. Se ärsyttää, kun laitteistoa ei voi uusia, että vettä riittäisi paremmin kaikille, eikä herra voi myöskään tinkiä omasta suihkuajastaan, että vettä riittäisi kaikille.

Vierailija
31/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suhde. Enkä tarkoita nyt mieltymyksiä.

Vierailija
32/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Mies saa ihan rauhassa ottaa pitkiä suihkuja, ei se multa oo pois.

Vierailija
33/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihku on usein päivän paras hetki. En kuuntelisi hetkeäkään jonkun vinkunaa aiheesta.

Plus ihon- ja hiustenhoito, sheivaus ym. vie huomattavasti enemmän aikaa kuin jos käy suihkussa vain kastumassa. Kyseenalaistaisin pikasuihkuttelijan hygienatason.

Tämä. Mieheni on kalju, ja hänen suihkunsa kestää noin 3 min. Kastelee itsensä, saippuoi kriittiset paikat, huuhtelee, kuivaa.

Minä kastelen hiukset, hieron shampoon huolella päänahkaan, annan vaikuttaa jos se on sävyttävää, huuhtelen huolella, laitan hoitoaineen, sen vaikuttaessa pesen vartalon ja sheivaan jalat, kainalot ja intiimialueen, kuorin alavartalon, pesen kasvot, kuorin kasvot, huuhtelen kropan ja hiukset... Kyllä siinä väkisinkin menee tovi kauemmin. Toki en joka kerta tee noita kaikkia juttuja, mutta jo huolelliseen hiustenpesuun menee aikaa.

Meillä mies on se pitkien suihkujen ottaja ja on kalju. Itellä hiukset olkapäille suurinpiirtein ja harvemmin menee yli 5 min suihkukäyntiin.

Vierailija
34/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyseessä on tunti suhkuttelija nainen ja normaali mies ja selvästikin mies joutuu maksamaan vesilaskun ja veden lämmittämisen

Tuo on itse asiassa hauska kommentti. Olen ihan varma, että sen kirjoittaja toivoo naisella olevan pitkät, hyvinhoidetut ja värjätyt hiukset

Ei toivo.

Vierailija
35/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin että teinien pitkät suihkut maksavat vuodessa 1000 per naama. Ovat sellaiset 30 min suihkussa ja treeniaikoina monta kertaa pv.

Ja itsellä menee noin 400 e vuodessa. 

Lämminvesi maksaa. 

Millainen ihminen kirjoittaa lämminvesi?! 

Vierailija
36/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies käy saunassa joka päivä ja sen päälle lotraa suihkussa pitkään ja hartaasti. Itse en sauno ollenkaan ja suihkussa viivyn n. 5 minuuttia, hiustenpesupäivinä vähän pitempään.   

Meillä mies Meillä mies Meillä mies Meillä mies Meillä mies huoh. 

Vierailija
37/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on itse asiassa hauska kommentti. Olen ihan varma, että sen kirjoittaja toivoo naisella olevan pitkät, hyvinhoidetut ja värjätyt hiukset

Ei toivo.

Kiva kuulla, että lyhythiuksisista naisista pitäviä miehiäkin on.

Vierailija
38/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota... haiseeks se toinen pahalle.

Virtaava vesi ei puhdista yhtään sen paremmin kuin pesuvadissa oleva, joten jos puhtaus on se ydinjuttu, niin vesi vatiin ja siinä voi kastella pesusientä ja pestä itseään vaikka tunnin verran, lopuksi huuhtelu.

Vierailija
39/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole ongelma, jos hiustenkastelun jälkeen suljet hanan ja teet nuo toimet ilman että vesi virtaa. Esimerkiksi intiimialueen sheivaaminen ei edellytä sitä, että suikuttelet aluetta koko ajan.

Vierailija
40/47 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa asua talossa, jossa jokaisen makuuhuoneen yhteydessä on oma kylpyhuone! Ei tule koskaan jonoa, kun kylpyhuoneita on 4 plus 2 vieras-wc:tä ja asujia on vain kaksi 😃.