Kuulin mieheni puhuvan puhelimessa kaverilleen. Kuuntelin uteliaana, kunnes tajusin hänen mainitsevan sukupuolitaudin.
Kuulin mieheni puhuvan puhelimessa kaverilleen. Kuuntelin uteliaana, kunnes tajusin hänen mainitsevan sukupuolitaudin. Ja sen saaneensa toisen kaverin kanssa kylpyläreissulta. Sydämeni alkoi takoa kovempaa ja adrenaliini virtasi suonissani.
En voinut uskoa korviani - oliko tämä totta? Olin aivan järkyttynyt ja pelästynyt. Miten tämä oli voinut tapahtua? Mies lopetti puhelun ja kääntyi kohti minua. Hänen katseensa oli syyllinen ja häveten hän kertoi minulle totuuden. Joku sairas ihminen oli ilmeisesti mennyt kylpyyn tietäen levittävänsä klamydiaa. En tiennyt mitä tehdä. Tuntui kuin maailmani olisi romahtanut ympärilläni. Olin huolissani omasta terveydestäni ja tunsin meidät petetyksi. Mieheni lupasi mennä lääkäriin ja hoitaa tilanteen kuntoon. Hän on onneksi kunnon mies. Olen vihainen, että joku on ollut noin törkeä ja sairastuttanut muut. Olkaa varovaisia.
Kommentit (8)
Ja satiaiset tulivat samalla reissulla, koska otti vahingossa väärän pyyhkeen.
Provohan tämä on mut ap:lle tiedoksi et klamydia ei tartu kylpylässä veden välityksellä vaan vaatii suoran limakalvokontaktin eli s e k s i ä jonkun tautia sairastavan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ja satiaiset tulivat samalla reissulla, koska otti vahingossa väärän pyyhkeen.
Valitettavasti
Eräs nuori nainen sai klamydian poikaystävänsä vanhempien saastaisesta vessasta.
Peskää ihmeessä ne vessanne hyvin, ettei vieraat joudu lääkekuurille!
Alkaa vähitellen vituttaan nämä " ihme sukupuolitaudit " kyllä kaikki tietää, että vain sukupuoliyhdynnästä sen saa. En halua lukea enää yhtään näitä tarua ihmeellisimpiä tartuntoja. Ota pää pois pensaasta ja kato totuutta silmiin ja jos vitsinä heitit ei naurata jonkun ukko sai taudin jo saunanlauteilta.
Kaikki hyvin loppu hyvin