Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka orgasmi?

Vierailija
29.03.2024 |

Kaveri sanoi saavansa ylen syömisestä ruokaorgasmin. Voiko tämä pitää paikkaansa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä siemensyöksyä  kutsutaan oksennukseksi.

Vierailija
2/6 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan itse saanut mutta ystäväni tuon on saanut useamman kerran ja puhunut ihan avoimesti siitä. Joskus miettinyt johtuuko hänen kokonsa juuri tuosta, mutta eihän se minulle kuulu mistä toinen nauttii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy foodgasm (=food orgasm) haulla paljon asiaa. Keskustelu vaihtelee siitä mielihyvän tunteesta orgasmiin. Kaveri näistä nautti ja aina kun lapset lähtee mummolaan tai saa vapaaviikonlopun, alkaa se ahmiminen. Ne kerrat kun olen tuota itse yrittänyt, olen saanut vain pahan olon ja kuvotuksen. Mutta allekirjoitan täysin tuon vierestä seuranneena ja tuo on ihan tunnettu ilmiö. Jos ei tällaista lapsuuden ystävää olisi, ei varmasti olisi tullut asiaa edes selvitettyä

Vierailija
4/6 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpähän ymmärrän näitäkin jotka syö vaikkapa koskee. Mutta onko tämä se syy miksi mennään vatsan pienennysleikkaukseen? Saako tuon sitten helpommin vai estääkö se vain tuon nautinnon ja ruoan ahtamisen? Heräsi vain tästäkin tiedosta lisää kysymyksiä

Vierailija
5/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tästä kuullut ja täytyy kyllä todeta ettei oo mun juttu. En saa muuta kun mahan kipeäksi ja olo täyteen ahdettu jos useampana päivänä edes yrittää. Nykyisellä ukolla ruoka isossa osassa elämää ja hänelle sopisi mietelauseeksi miten kaiken muun voi korvata, paitsi ruoan. Hänellä lapsia edellisestä suhteesta ja käytiin heidän ja ex vaimonsa kanssa joulun kunniaksi syömässä, puffetissa tietenkin. Kyllä siinä tunsi itsensä aika ulkopuoliseksi kun aikuiset vetää neljättä lautasta ja lapsetkin kolmatta, vitsailevat vielä miten vyötä pitää löysätä ja miten mahtuu ja tuntuu hyvältä. Tämä on todellakin niitä asioita elämässä mitä ei voi ymmärtää.

Vierailija
6/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämäkö se syy mun akan käytökseen onkin. Jatkuvasti syömässä ja läskiä kertyy. Seksiä ei haluu harrastaa.

Varmaan saanu jo tyydytyksensä ruokapöydässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi