Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti asiaa, onko tää väärin?

Vierailija
29.03.2024 |

Oon tapaillut yhtä miestä jonka kanssa ollut seksiä. Mutta sit oon jutellut nyt tinderissä toisen miehen kanssa, ei olla tavattu. Pitäiskö mun lopettaa tuo juttelu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä se sun seksikumppani hakee, seksiä vai muuta? Itse oon "outo" kun en pysty juttelemaan useamman ihmisen kanssa deittisovelluksessa samaan aikaan, kun tulee kauhea huijariolo. Siis vaikka ei oltais edes nähty tms. 🤷🏼

N32

Vierailija
2/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tapailemasi mies juttelisi tinderissä muiden kanssa niin miten kokisit sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mitä se jollekin random panolle kuuluu, kenelle sinä juttelet.

Vierailija
4/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole sopineet tämän ensimmäisen tapailumiehen kanssa, että muita ei tapailla, niin et tee mitään väärää. Saat jutella ja tehdä muiden kanssa mitä haluat.

Ihmiset tosin olettavat herkästi asioita, esim. että seksin harrastaminen merkitsisi jotakin "enemmän" ja muiden tapailu olisi sitten muka ilman mitään puheita kielletty. Miehet myös usein haluavat päässään uskoa ettei nainen muka tapailisi muitakin ja peitto heiluisi muidenkin kanssa samaan aikaan..

Vierailija
5/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä oikeaa etsit, niin eipä taida kumpikaan sitä olla, koska jos olisi, niin olisi luonnollista ja itsestään selvää, että kiinnostus muita kohtaan loppuisi.

Vierailija
6/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä se sun seksikumppani hakee, seksiä vai muuta? Itse oon "outo" kun en pysty juttelemaan useamman ihmisen kanssa deittisovelluksessa samaan aikaan, kun tulee kauhea huijariolo. Siis vaikka ei oltais edes nähty tms. 🤷🏼

N32

Sama. Just oon jutellut kuukauden yhden ihanan kanssa, enkä voi enää muita ees ajatella. En edes halua.

Vierailija
7/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole sopineet tämän ensimmäisen tapailumiehen kanssa, että muita ei tapailla, niin et tee mitään väärää. Saat jutella ja tehdä muiden kanssa mitä haluat.

Ihmiset tosin olettavat herkästi asioita, esim. että seksin harrastaminen merkitsisi jotakin "enemmän" ja muiden tapailu olisi sitten muka ilman mitään puheita kielletty. Miehet myös usein haluavat päässään uskoa ettei nainen muka tapailisi muitakin ja peitto heiluisi muidenkin kanssa samaan aikaan..

Miehet nimenomaan tietävät että naiset panevat koko kylää.

Vierailija
8/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKALAPSIHULLU on kansakunnan MÄDÄTTÄJÄ.

Vierailija
9/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme