Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä näitä eronneita jotka menevät toisen kerran naimisiin

Vierailija
28.03.2024 |

Varsinkaan jos on lapsia entuudestaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosoidutko? Mitä siitä seuraa?

Jos on mennyt kerran naimisiin, kai voi haluta kokeilla uudelleen. Nimen vaihtelun luulisi olevan työlästä, jos siihen ryhtyy.

Vierailija
22/53 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolema on ex niehestä erottanu?Niin sille lupasit.Lupaatko uudelle sama?En luottaisi tuollaiseen petturiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Taylor meni 8 kertaa naimisiin. Kun oli kaunis, niin kelpasi hyvin.

Vierailija
24/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Ensimmäinen avioliitto kesti 14v, 3 lasta. Onneksi miehen pettäminen selvisi vasta eron jälkeen.

Nykyinen avioliitto kestänyt 22v, yhdessä 28v. Ainoaa yhteistä lasta odotettiin hartaasti 6v. 

Olisiko mun pitänyt kieltäytyä tästä jälkimmäisestä ihanasta suhteesta palsamammojen mieliksi??

Vierailija
25/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioituminen on usein pitkässä vakaassa parisuhteessa järkevää, varsinkin jos ei ole yhteisiä lapsia. Tällöin saa mm. lesken asumisoikeuden yhteiseen kotiin, ja joka viranomaisen tiedoissa näkyy että on perhe, eikä tartte erikseen ilmoittaa puolisoaan lähiomaiseksi. Avioehto toki kannattaa tehdä, jos on paljon ennen avioliittoa kertynyttä omaisuutta. 

Vierailija
26/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua kertoa kellekään, miten toisten pitäisi elämänsä elää. Mutta väkillä mietin, että miten joidenkin ihmisten pää pysyy mukana heidän elämänsä käänteissä.

Mä olen ollut nyt 17 vuotta mieheni kanssa, ja meillä on kolme lasta. Näin viime yönä unta, että elin jälkeen kommuunissa, jossa asuin ennen kuin tapasin mieheni. Välillä näen unia yli 20 vuoden takaisista poikaystävistä, ja ne poikkeuksetta ovat ahdistavia. En osaa kuvitellakaan, millaista olisi yöllinen elämäni, jos olisi vaikka eroja, bonuslapsia ja muuttoja elämässä lähivuosilta.

Vierailija
27/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä. Helppo mennä naimisiin ja helppo erota.

Vierailija
28/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän näillä persaukisilla ole mitään menetettävää. Satuhäiden uusperheellä ei ollut varaa maksaa edes häävastaanoton ruokia, joten miten kukaan kuvittelee että nämä ruput jättäisivät lapsilleen perintöä.

Onko jossain laissa määrätty että lapsille pitää jättää perintöä? Eikö vanhemmat saa itse käyttää esim.  tienaamansa rahat, tai eläkerahansa? Mulla on sellainen periaate että, lapset saavat ihan itse hankkia oman perintönsä, minä käytän omani elämiseen ja matkustamiseen.

Vierailija
29/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisabeth Taylor meni 8 kertaa naimisiin. Kun oli kaunis, niin kelpasi hyvin.

Kyllä tuo oli jo aika kurppa viimeisiä kertoja kun naimisiin meni, eiköhän se ole se kuuluisuus joka vetää myös niitä miehiä.

Vierailija
30/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavatko lesket avioitua uudelleen? 

Ei kannata. Menettää leskeneläkkeen.

Läheskään kaikki eivät saa leskeneläkettä.

Vierailija
31/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä vähän sama ajatus kuin ap. Aika vaikea on kuvitella että vielä avioituisin jonkun kanssa. En keksi miksi sen tekisin, minulla on lapset tehtynä ja heidän takia en näe järkevänä mennä naimisiin tai sitten pitäisi olla avioehdot kunnossa.

Jos vielä tapaan jonkun jonka kanssa haluan olla ja elää onnistuu se ilman avioliittoakin, joten en usko että minusta enää kenellekään vaimoa tulee. Ex-mies meni uusiin naimisiin reilu vuosi meidän eron jälkeen. Rehellisesti toivon hänelle pelkkää hyvää, mutta tuo kiire antoi aivan päinvastaisen tunteen kuin sen että on elämänsä rakkaudet kohdanneet. 

Vierailija
32/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinunkin puolisosi käy panemassa parasta kaveriasi, niin jopa sinäkin saatat ymmärtää. Tai no, tusklin. Tunneäly kun ei ole kakille tuttu juttu.

Miksi sinun täytyy sen vuoksi avioitua uudelleen?

Vierailija
33/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän näillä persaukisilla ole mitään menetettävää. Satuhäiden uusperheellä ei ollut varaa maksaa edes häävastaanoton ruokia, joten miten kukaan kuvittelee että nämä ruput jättäisivät lapsilleen perintöä.

Onko jossain laissa määrätty että lapsille pitää jättää perintöä? Eikö vanhemmat saa itse käyttää esim.  tienaamansa rahat, tai eläkerahansa? Mulla on sellainen periaate että, lapset saavat ihan itse hankkia oman perintönsä, minä käytän omani elämiseen ja matkustamiseen.

Ei tietenkään. Siksi näissä perheissä lapset on heitteillä ja pää sekaisin kun perheet vaan vaihtuu ja köyhyys jatkuu sukupolvesta toiseen. 

Vierailija
34/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v keskimäärin kestää sitten tulee ero noin puolille. Aika usein mennään liian nopeasti tekemään lapset ja avioidutaan "väärän" kanssa sitten ollaan jumissa ja katkeroidutaan. Saattaa myös olla että ollaan ihan "oikean" kanssa, mutta alkuhuuman jälkeen ei osatakaan toimia kun vastaan tulee todellisuus ja arki.

Vahva suositus kaikille Arto Pietikäisenkirja  Joustava mieli parisuhteessa. Opi arvostamaan itseäsi ja sitä mitä sinulla on. Älkää peilatko omaa elämään muiden tai median keksimään kuvaan rakkaudesta.

Vierailija
35/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu. Minä sen sijaan ymmärrän heitä. 

Vierailija
36/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on menettänyt kyllä jo aikaa sitten sellaisen arvon, joka sillä on ollut aikoinaan ollut. Nämä realityt asian tiimoilta eivät ainakaan ole yhtään arvostusta paremmaksi muuttaneet.

Onhan se huvittavaa, kun joku kolmatta kertaa astelee alttarille valkoisissa. Mutta jokainen tyylillään. 

Vierailija
37/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Siksi näissä perheissä lapset on heitteillä ja pää sekaisin kun perheet vaan vaihtuu ja köyhyys jatkuu sukupolvesta toiseen. 

Ja perintörahoillako tuo asia korjataan? Ettei lapsien päät ole sekaisin ja perheissä köyhyyttä. No jo on logiikka.

Vierailija
38/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä avioitua ollenkaan, jos aikoo avioitua useamman kerran.

Ai? Minä kun tässä suunnittelen ja laskeskelen montako kertaa ehtii avioitua ja erota sanotaanko nyt vaikka kolmessakymmenessä vuodessa.

Onko sinulla tietoa?

Ja muuten;  mihin suuntaan se sinua heilauttaa?  Miten minun avioitumiseni ja eroamisesni sinun henk. koht elämääsi vaikuttaa? Kerro toki!

Vierailija
39/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen avioon on saatettu astua ilman rakkautta tyttöystävän tultua raskaaksi . Toinen kerta voi olla rakkauden perusteella . 

Vierailija
40/53 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä ap pieniä aivojasi rasita muiden tekemisillä. Keskity omaan elämääsi vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi