Rydmanin uusi tyttöystävä (Jussi-Gaala)
Kukakohan mahtaa olla? Nimeä ei mainita missään. Näyttää suht aikuiselta. Onkohan imagosyistä Willen kainalossa? Siis Rydman yrittääkö saada pehmennettyä pikkutyttöjen groomaajasti imagoaan?
Kuva tuolla:
https://yle.fi/a/74-20071607/64-3-205081
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Nainen Ryyniä pitempi. Ihan piristävää ettei väkisin kaipaillut itseään lyhyempää taskuvenusta.
Naisella on varmaan korkokengät. Olen nähnyt Rydmanin livenä ja oiskohan joku 165cm?
Harmittaahan se teitä lihavia kurahaaroja, kun itse ette kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen Ryyniä pitempi. Ihan piristävää ettei väkisin kaipaillut itseään lyhyempää taskuvenusta.
Naisella on varmaan korkokengät. Olen nähnyt Rydmanin livenä ja oiskohan joku 165cm?
Ei ole noin pitkä. Mä oon 165cm ja mennyt työn vuoksi pari kertaa ihan vierestä Ryynärin ohi. On max 155 cm.
Ei ole noin pitkä. Mä oon 165cm ja mennyt työn vuoksi pari kertaa ihan vierestä Ryynärin ohi. On max 155 cm.
Ryynäri :DD kiitos. Otetaan käyttöön.
Onko Sami Uotila vaihtanut naista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän av-mammat on mieslasten ja juoppojen suosiossa :D
Rydman on robin eli tuo nainen on kissanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän av-mammat on mieslasten ja juoppojen suosiossa :D
Millaisten suosiossa itse olet?
Mitä Ville tekee tällaisessa radikaalivasemmistolaisessa pierunhaistelumiitissä. Soluttautumassa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/wille.rydman/p/C-F5yECNsPm/?locale=French&img…
Ilmeisesti sama muikkeli?
Kaunis nainen on kieltämättä. En ymmärrä miten Rydmanilla voi olla noin paljon vientiä tuolla luonteella ja ulkonäöllä.. Teen itse selvästi jotain täysin väärin :/
Vierailija kirjoitti:
Meikki vanhentaa monia.
Onhan tuo nainen nyt ihan selvästi nuorempi kuin Ryhmän. Sanoisin, että ainakin sen 10 vuotta.