Tekosyysi olla mökkeilemättä pääsiäisenä?
Kommentit (119)
"Mökillä" ei ole asuinrakennusta. Onhan siinä saunan pukuhuone mutta vähän ahdas. Yleensä nukun teltassa.
Kukaan täyspäinen EI mökkeile.
t. Täyspäinen
Ei ole mökkiä, vene on mutta meri on jäässä täällä
Ei pääsiäisenä kuulu mökkeillä.
Se ei oo vielä mukava paikka oleilla maaliskuun epävakaassa säässä. Vuodesta riippuen esim. tiellä kulkeminen voi vielä olla haastavaa ja vettä ei vielä uskalla kytkeä päälle, pihassa voi olla vielä runsaastikin lunta (reitti huussille). On ihan kesämökki, ei mikään ympärivuotinen loma-asunto.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääsiäisenä kuulu mökkeillä.
Kyllä kuuluu, jopa enemmän kuin juhannuksena. Juhannuksena on muitakin mahdollisia lomarientoja, mutta kevään juhlan jokainen mistään ymmärtävä viettää mökillä.
A i n a kuuluu mökkeillä, jos vilu on villasukat, villapaidat, eikö?
Minulla ei ole mökkiä. Että sellainen tekosyy.
Mökki on 730 km päässä. En viitsi lähteä neljän vapaapäivän vuoksi. Ehkä se on sitten tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Mökki on 730 km päässä. En viitsi lähteä neljän vapaapäivän vuoksi. Ehkä se on sitten tekosyy.
Miksi piti hankkia mökki noin epäkäytännöllisestä paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti hankkia mökki noin epäkäytännöllisestä paikasta?
Lappi? 😍
Mökille huomenna. Mukaan talvimakuupussit ja pilkkihaalarit niin kyllä tarkenee kunnes mökki pikkuhiljaa lämpiää jos lämpiää.
Mökille fillarilla n. 15 minsaa ja ainoastaan todella huono pyöräilykeli on pätevä syy olla menemättä. Mulla sauna mökillä ja siellä tulee melkein joka pv käytyä kun kotona vain suihku. Mökki itse on ainoastaan kesäkäytössä, mutta remppaan sen vakituiseksi asunnoksi jos olen elossa kun eläkeikä on vähän lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu vain... se mökki!!!
Te joilla on mökki, arvostakaa sitä, vaikka se olisi millainen mörskä tahansa.
Mistäpäin Suomea saisi alkeellisen mökin esim. 30 000 eurolla?
Kumpa oppisin. Miehen perintömökki meillä, anoppi siellä kummittelee!
Pitää suorittaa amk-tutkinto loppuun, eli opiskelua. Viikolla kun tekee jopa 11 tuntisia työpäiviä ja päälle monen tunnin työmatkat ni ei vaan kerkiä. Toki muuten menisin hippulat vinkuen 😊
Kesällä taas verkot järveen ja kalat savustuspönttöön sillä aikaa kun kalat kypsyvät ja rantasauna lämpenee ja aurinko laskee järven taakse.
Aamulla laiturilla auringonnousussa aamupala aamuuinnin jälkeen.
Pieni suuri koira! Chihut ovat älykkäitä minikoiria. Miun tytöllä on 5v lk ja 2v pk jotka molemmat tottiskoulutettuja. Saan ne kesäkuus kaheks viikos hoitooni ja sit myö lähetään maalle mökille ja tehhään pitkiä mettälenkkejä. Ka käynhän mie mökillä muullonnii kuha lumet sullaa.