Olen ahtaaja, haluatko kysyä jotakin?
Kirjoittelen täältä lapin reissulta. Eilinen meni vähän pitkäksi, niin tänään on huilipäivä. Perjantaina pitäisi lähteä ajelemaan etelään odottelemaan ylityökutsua. Niillä rahoilla kuitataankin tämä reissu ja myös kesän tulevat lomat, ja kunnolla.
Vastailen kysymyksiin jahka tässä loiventeluilta kerkeän.
Kommentit (22)
Vieläkö töihin pääsee puolen päivän perehdytyksellä vai vaaditaanko noihin hommiin nykyään jo jotain osaamista?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko punanauha reissuun mukaan?
Ei sitä käytetä kuin portilla.
Ap. Et ole mikään ahtaaja . Oletko ahdannut äitiäsi.
Miksi sinä ahtaaja halveksut demokratiaa? Miksi sinä et kannata länsimaista demokratiaa vaan kannatat venäläistä diktatuuria missä vaalit ei merkitse mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö töihin pääsee puolen päivän perehdytyksellä vai vaaditaanko noihin hommiin nykyään jo jotain osaamista?
Luulen, että nykyisin pitää olla suhteita tai olla jotakin kokemusta koneiden käytöstä. Meillä ei hirveästi uusia naamoja näy.
Koulutusaika? Tuleeko työt kotiin? Nolottaako?
Olen persu joka kaksoisvaikuttaa:) haluatko kysyä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ahtaaja halveksut demokratiaa? Miksi sinä et kannata länsimaista demokratiaa vaan kannatat venäläistä diktatuuria missä vaalit ei merkitse mitään?
Ei se tunnu minun tilipussissa lainkaan kuka hallituksessa istuu. Muutama tuplavuoro lakon päälle sen sijaan tuntuu.
Miksi ammattinimike on näin typerä AHTAAJA, mitä helvettiä te oikein ahtaatte ja tungette, konttejako. Yrittäkää nyt sopia sen Kokon kanssa, että nimikkeenne päivitetään tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Koulutusaika? Tuleeko työt kotiin? Nolottaako?
No en suoraan sanoen tiedä tuleeko kukaan koulun penkin kautta, veikkaan että ei moni. Työt ei todellakaan tule kotiin ja yhtään ei nolota.
Miksi sinä valitsit tähän ketjuun ammatiksesi ahtaajan, kun et sitä kuitenkaan ole?
Kumpi on suurempi, painoindeksi vai älykkyysosamäärä? Itse veikkaan ensimmäistä
Miltä tuntuu ensin tuhlata ja sen jälkeen odotella ja toivoa, että saa ylityökutsun maksaakseen jo tehdyt huvit? Ja miksi et lentäen mennyt vaan autolla?
Ahtaako ahtaaja mutta kuin grilliruokaa ja kaljaa kitaansa? "töissä" eivät tee mitään kun koko ajan on lakko päällä.
Vankilaan pitäs laittaa koko sakki
Ei ole homolta mitään kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu ensin tuhlata ja sen jälkeen odotella ja toivoa, että saa ylityökutsun maksaakseen jo tehdyt huvit? Ja miksi et lentäen mennyt vaan autolla?
No hyvältähän se tuntuu. Lentäminen ei käynyt edes mielessä. Autolla on kivempaa ja teboililta saa kyllä bensaa.
Paperitehtaat laitettiin kuriin taannoin työsululla, kyllä se tulee ahtaajillekin pää vetävän käteen.
Tuliko punanauha reissuun mukaan?