Oletko koskaan huutanut seksin aikana niin, että se on kuulunut aina naapuriin saakka?
Kommentit (14)
mulle hyvän olon tunne ei aiheuta tarvetta huutaa, lähinnä synnytyskipu on sellaista milloin tarvii huutaa, ei muulloin. jos muuten loukkaan niin ärräpää pääsee.
Sinulle joka et huutanut synnytyksessä etkä seksissä, niin en minäkään huutanut synnytyksissä, mutta muuten kyllä jos esim. sormet jäävät saranapuolelle niinkuin eräs päivä taaksepäin.
Tällä siis hain takaa sitä, että vaikka seksissä huutaisi niin se ei tarkoita sitä. että myöskin synnytyksessä huutaisi. Minusta nuo ovat kaksi täysin erilaista toimenpidettä ;)
kait hän sen meille kertoisi jos kovin kovaa huutoa kuuluisi ;)
Eikös suomessa olla aika avoimia kertomaan asioita?
lähin naapuri taitaa olla 100 metrin päässä...
Jos asuttaisiin jossain paperiseinäisessä kerrostalolähiössä, niin vissisti kuulisi naapuritkin, siinä meinaan tanner tömisee silloin harvoin kun saa lapset pois kotoolta ja pääsee harrastamaan muutakin kuin hyshys-seksiä...;)
Sekä kuultuna että aiheutettuna. Kaikki normaalit ihmiset tietävät, mitä pariskunnat iltaisin ja öisin keskenään puuhailevat.
Emme kyllä muutenkaan juttele naapurien kanssa seksiasioista ;-)))
synnytyksessäkään suustani ei kuulunut sanaakaan. Eli vastaus on ei.
Olen todella kovaääninen orgasmin aikana ja en vain pysty hillitsemään itseäni kun tekee niin hyvää että taju meinaa lähteä. Voihkin ja huudan jonkin aikaa =)
oletpas todella rohkea tuolla kannattaakin ylpeillä.
sori, että tuo osuin ja upposi.
Minä yritin vain valoittaa asiaa siltä kantilta, että en huuda koskaan. En missään tilanteessa. Olisin tietysti voinut kirjoittaa, että jos lyön kyynerpääni ovenkulmaan hermoon, niin en edes silloin kiroa.
helpottiko?
7
Vai seksiä harvemmin, ainoastaan, kun lapset eivät ole kotona?
Olen todella kovaääninen orgasmin aikana ja en vain pysty hillitsemään itseäni kun tekee niin hyvää että taju meinaa lähteä. Voihkin ja huudan jonkin aikaa =)
Kuka tässä on ylpeillyt? Jos tuo seiskan teksti on ylpeilyä, niin mitäs nämä "joo, huudan niin että naapuriin kuuluu" -vastaukset ovat?
mutta onneksi on iso talo. Ja toki joskus on pakko laittaa tyyny suuhun =)