Varokaa Fiskarsin tuotteita
Meillä meni neljä vuotta vanha lumikola just rikki, työntöaisaputki vaan katkesi. Otti päähän kun kuitenkin oli kaupan malleista kalleimmasta päästä. Tein reklamaation Fiskarsille mutta sieltä tuli kettuileva vastaus että korjatkaa ite tai ostakaa uusi. Eivät kuulemma vuotta vanhempia enää korjaa eli rivien välistä myöntävät tekevänsä pskaa laatua kalliilla. Siinä on turha selittää miten meillä on luontoarvot kunnossa kun tuutataan roskislaatua maailmalle. Tärkeintä kassavirta. Meidän talouteen ei enää Fiskarsin tuotteita osteta! Samaa laatua saa halvemmallakin.
Kommentit (58)
Fiskarsin veitset ovat tosi huonolaatuisia . En osta enää
Nykyään fiskarssi on tosiaan tehty tinasta kiinassa. Kuten jo yllä tuotu esiin.
Minä ostan ja hyviä tuotteita tekevät. Vai kalliita??
Vierailija kirjoitti:
Fiskarsin veitset ovat tosi huonolaatuisia . En osta enää
Muovikahvaisiakaan ei tiskikoneeseen. Sama laatu nykyisissä Marttiinin puukoissa, "ikuinen" kumikahva Condor ruostumaton puukko ruostui kahvan sisältä kara poikki. Joskus järvessä huuhtelin.
Vierailija kirjoitti:
Onko niiden saksetkin nykyään huonoja?
Mulla on uudet Fiskarsin sakset. Hyvät on.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa toivoa, että mikä tahansa laite kestäisi. Kaikki on tehty hajoamaan. Ihan sama mikä merkki kyseessä.
Ei pidä paikkansa. Meillä harvoin hajoaa mikään ja yksikään Fiskars ei ole hajonnut. Ostatte halpaa paskaa.
Hyvä tietää, jatkossa vältän hankkimasta Fiskarssia.
Vierailija kirjoitti:
Sakset puukot ym huippuluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla katkesi Fiskarsin keittiöveitsi kahvan juuresta poikki että naps. Metalli katkeamiskohdassa näytti olevan jotain pinnasta kiillotettua jauhomaista höttömetallia. Tosin tapahtumasta on jo aikaa. Mutta sen jälkeen olen ostanut vain sellaisia veitsiä jotka ovat jotain japanilaisittain taottuja damascus-teräisiä skegluja.
Fiskarssin veitset on kyllä surkeita, terä jotain peltiä, halpahalliveitset on ihan vastaavia.
Meillä on Fiskarsin uudehko leipäveitsi, sekä voi- ja tomaattiveitsi. On ollut kovassa käytössä, pesty tiskikoneessa. Ihan uuden veroiset vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen Fazer tänään Fiskars...mikä firma haukutaan lyttyyn huomenna? Nokian Renkaat?
Jossain se on ihmisten purettava turhautumistaan. Onhan tää nykymeno todella ärsyttävää, kaikesta rahastetaan minkä ehditään mutta kuluttaja saa vastineeksi sekundakamaa joka rikkoutuu samantien. Mulle on ainakin ihan turha mussuttaa vastuullisesta kuluttamisesta jos firmat saa paskoa menemään miten haluavat.
Ei tuote todellakaan ole sekundaa jos se kestää neljä vuotta. Mistä me tiedetään, jos ap on käyttänyt tuotetta jotenkin väärin ja se on hajonnut sen vuoksi.
Fiskarsin tuotteet ovat todella laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Eilen Fazer tänään Fiskars...mikä firma haukutaan lyttyyn huomenna? Nokian Renkaat?
Kalliimmat ja aikoinaan myös laadukkaat SINI -tuotteet siivoukseen ym. on myös nykyään vain kalliimpia.
Aivan uskomatonta kuraa myyvät edelleen kalliimmalla hinnalla. Tavalliset halpistuotteet hakkaavat SININ nykyään mennen tullen hinnan lisäksi myös laadussa.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakset puukot ym huippuluokkaa.
Puukot oli huippuluokkaa kun sai vielä Fiskarsin vuolupuukkoja -70 luvun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla katkesi Fiskarsin keittiöveitsi kahvan juuresta poikki että naps. Metalli katkeamiskohdassa näytti olevan jotain pinnasta kiillotettua jauhomaista höttömetallia. Tosin tapahtumasta on jo aikaa. Mutta sen jälkeen olen ostanut vain sellaisia veitsiä jotka ovat jotain japanilaisittain taottuja damascus-teräisiä skegluja.
Fiskarssin veitset on kyllä surkeita, terä jotain peltiä, halpahalliveitset on ihan vastaavia.
Meillä on Fiskarsin uudehko leipäveitsi, sekä voi- ja tomaattiveitsi. On ollut kovassa käytössä, pesty tiskikoneessa. Ihan uuden veroiset vieläkin.
Jos fiskarssin veitset on hyviä niin ei ole kummoinen vaatimustaso.
Osta vaikka victorinoxin veitsi, maksaa muutaman kympin ja saat kunnollisen veitsen.
Fiskarsin tuotteista voi tarttua Purralaisuus, ainakin saksista.
Vahva suositus Masi 60 XL kolalapiolle. Maksaa 50e k-raudassa ja on todella hyvä ollut jo monta vuotta.
4 vuotta on jo aika pitkä aika. Että ei se nyt ihan huono ollut.
Minkä merkin veitsiä te sitten ostatte?
Vierailija kirjoitti:
Karkaistu teräs kun katkeaa niin näyttää jauhomaiselta.
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta on jo aika pitkä aika. Että ei se nyt ihan huono ollut.
Minkä merkin veitsiä te sitten ostatte?
Riippuu käyttäjästä. Onko veitsihifistelijä vai ihan vaan normaalikäyttöön.
Itselläni on victorinoxin puukahvaiset veitset. Hyvä hinta/laatu suhde normaalikäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain se on ihmisten purettava turhautumistaan. Onhan tää nykymeno todella ärsyttävää, kaikesta rahastetaan minkä ehditään mutta kuluttaja saa vastineeksi sekundakamaa joka rikkoutuu samantien. Mulle on ainakin ihan turha mussuttaa vastuullisesta kuluttamisesta jos firmat saa paskoa menemään miten haluavat.
Ei tuote todellakaan ole sekundaa jos se kestää neljä vuotta. Mistä me tiedetään, jos ap on käyttänyt tuotetta jotenkin väärin ja se on hajonnut sen vuoksi.
Fiskarsin tuotteet ovat todella laadukkaita.
Kerro miten Lumikolaa voi käyttää väärin? Sun mielestä on ihan jees että yli satasen kola kestää normaalissa lumen luonnissa vain neljä vuotta?
Iittalan alasajo=muutetaan logoa niin köyhät ei voi logotarralla brassailla ja kertoa että eivät poista logoja kun niin kovin vaikeaa.