onks kellekkään käynyt niin että on saanut tietää vasta 10 vk tai myöhemminkin olevansa raskaana...
siis käytin pillereitä ja tulin raskaaksi...kerkesin syödä burana 800 useana päivänä ja juodakkin aika lailla muutaman kerran jopa kahtena päivänä peräkkäin...sikiö oli 7vk ikäinen kun sain tietää olevani raskaana eli olin jo n.9-10 vklla...mietin mitä tehdä ja meninkin ke sairaalaan tekemään aborttia...kuitenkin ultrauksen jälkeen ja juteltuani lääkärin kanssa lääkäri sai vakuuttuneeksi että jos pelko sikiön vaurioitumisesta on ainut syyni aborttiin tulisi asiaa vielä kovasti miettiä ja hän sai vakuuttuneeksi että aika pieni todennäköisyys olisi että lapsella olisi mitään vaurioita...mietin kuitenkin kovasti asiaa...pidän kuitenkin lapsen...onko kellään vastaavanlaisia kokemuskia ja oletteko saaneet terveen lapsen?
Kommentit (5)
olin syönyt pillereitäkin jo kauan, käyttänyt huumeita paljon ym mutta onneksi lapsi on terve.
mutta ihan on terve kaksvuotias meillä :) ei taida noin alussa vaikuttaa jos onkin tullut juotua yms. koska sikiö ei ole ilmeisesti vielä kiinnittynyt. Mulle annettiin jopa yksi rokotus jota ei raskaana ollessa saa antaa. Panikoin tietenkin tästä lääkärille ja hän sanoi että hänen kokemuksensa on etttä lapsi tulee näin alkuvaiheessa ulos jos sille on aihetunut vahinkoa ns. ulkoisten tekijöiden vuoksi.
Varmasti bilettikin jonkin verran ja taisi hieman poltellakin. Lapsi normaali suloinen tyttö. Tällä hetkellä on jo 4:llä luokalla koulussa.
Kun, katsos, ne kuukautiset eivät jää kaikilla pois ja joillakin ne ovat normaalistikin niin epäsäännölliset, ettei kierron pituutta voi arvioida.
Oli käynyt ulkona, juonutkin humalaan asti ainakin pari kertaa, ja syönyt jonkin verran Buranaa tms lääkettä.
Siskon tyttö täytti jo 4 vuotta ja on niin terve, fiksu lapsi kuin olla saattaa.