Saatko veronpalautusta vai mätkyjä?
Itellä tulee n.100e palautusta. Eläkkeellä olen.
Kommentit (34)
Ei perse. Palautusta 810 euroa tulossa näin alustavasti. Pyrin aina nollaan tai pikkumätkyihin, mutta nyt epäonnistuin. Viime vuonna opiskelin, valmistuin ja olin kesätöissä, mutta sitten työttömänä ja joulukuussa töissä.
23 e mätkyjä, aika tarkkaan yritin laskea, mutta vähän heitti.
Palautusta tämän hetkisen tiedon mukaan vajaa 1000€. Etätyövähennys ja matkakulut täytyy vielä laittaa, joten nousee vielä tuo palautettava summa.
Ainakin 300, pitää vielä tehdä lisäyksiä. Olen ollut kohta vuoden sairaspäivärahalla, tulee tarpeeseen.
En ole avannut kuorta, ulosotto vie jos sjoitain tulee, jos on mätkyjä niin en ole niistä tietoinen.
Palautusta. En koskaan muuta veroprosenttia tai tarkista veroilmoitusta, hyvä näin.
Mätkyjä tulossa n. 400€, mutta no hätä, sillä keksin tarpeeksi vähennyksiä että kääntyy miinukset plussaksi.
En tiedä vielä. vastahan tuo tuli täydennettäväksi. Ainakin minulla on aina sinne lisää tuloja ja vähennyksiä merkittävänä. Esim työhuonevähennys ansiotuloista sekä pääomatuloista, nettikulut ja sähkökulut puuttuvat aina veroilmoituksesta.
Alustavasti tuli mätkyjä pari sataa, mutta kun ilmoitan kilometrit niin mätkyt muuttuu palautuksiksi.
Palautusta 2900. Laitan aina tarkoituksella liian ison veroprosentin, että saan edes tällä tavalla säästettyä.
Pyrin aina saamaan muutaman tonnin mätkyt. Käytännössä ilmaista lainaa valtiolta minkä voi käyttää sijoitustoimintaan.
Veronpalautusta 1900€. Olisin voinut laskea veroprosentin uusiksi koska olin osan vuotta opintovapaalla, mutta annoin olla.
Ja sitten ihmiset valittavat ylisuurista veroista kun ovat näin tyhmiä.