Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut istuu kahvilassa kaksikin tuntia läppäriä näppäillen?

Vierailija
27.03.2024 |

Ostavat korkeintaan yhden kahvin ja sitten valtaavat yleensä parhaat paikat.

Olisi niille paikoille käyttöä ihan oikeille maksaville asiakkaillekin.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä itsekeskeisiä typeryksiä. Jos pitää istua siellä läppärin kanssa monta tuntia yhden kahvikupin hinnalla niin ota nyt se pienin pöytä mutta ei, nämä älykääpiöt istuu aina neljän hengen pöydissä. Ensi kerralla änkeän siihen samaan pöytään ja alan puhumaan puhelimeen kovaäänisesti.

Teepä niin, jos sinulle tulee siitä hyvä mieli. Oudoltahan tuo kuulostaa. 

Vierailija
62/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rutisemista laittakaa joku kyltti tyyliin: "Asiakaspaikkaa saa käyttää maksimissaan 35 minuuttia/ maksettu kertahankinta kassalta. Mikäli teet uuden hankinnan asiakaspaikan käyttöaika pitenee vastaavasti. Maksimiaika asiakaspaikan käytölle on kuitenkin 1h 10 minuuttia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston kahviossa on pöydissä laput, joissa lukee että vain kahvilan asiakkaille, työtiloja löytyy monesta kerroksesta erilaisia. Silti useimmat pöydät ovat täynnä läppärillä olevia asiakkaita, jotka ostavat kahvilasta sen yhden kahvin. Itse kyllä olen usein kävellyt kahvilan ohi, jos se on täynnä. Oma lukunsa ovat nämä tavaratalojen kahviot, joissa ukkojengit istuu joka päivä, yhdellä on kahvi eikä varmasti ole töitä siellä tekemässä. Tämän tiedän koska kävelen yhden ohi joka päivä ja samat ukot ovat siellä istumassa.

Vierailija
64/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tekee vaikka työtä. Ei minulla ole vaikeaa keskittyä kahvilassa läppäriä näpyttelmään. Tosin olen tehnyt sitä enemmän kirjastossa.

Vierailija
65/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan oikeasti ihmiset vakavalla naamalla sanovat "Monet tekee töitä kahvilassa" =D

Eikö se nyt helvetti ole kahvila, eikä mikään toimisto! =D  Kahvilanpitäjät, nyt mainonta uuteen uskoon, ette enää mainosta tarjoavanne kahvia ja viineriä 10 e. vaan mainostakaa loistavaa työnteko kokemusta tiloissanne 30e/h ja kahvikuppi kuuluu samaan hintaan!

t.Mainonnan ammattilainen

Jos olisit mainonnan ammattilainen, niin et ihmettelisi tätä. Monet tekevät liikkuvaa työtä ja esim. asiakastapaamisten väliin saattaa jäädä se pari tuntia. Ihan normi monessa tietotyössä. 

Toki konseptina joustava työtila kahvilla voisi ehkä toimia. Haastehan näissä on juuri se sinun mainonta - kun pitää istua jonnekin alas, niin lähin kahvila on usein se paras vaihtoehto. 

En toki ihmettele muuta kuin asennetta "menen kahvilaan tekemään töitä"- asennetta. Mielikuva on jo itsessään huvittava.Tärkeä attasea salkkuinen henkilö saapuu kahvilaan, käy tilaamassa kahvin ja alkaa asettelemaan konettaan pöydälle, kaivaa laukustaan vielä valokuvan puolisostaan ja lapsistaan ja asettaa pöydälle, niin voi työnteko alkaa. =D

Se kahvilan tilavuokra ei ole ilmaista yrittäjälle, totta kai hänen pitää saada korvaus siitä, jos joku hyödyntää hänen maksamaansa tilaa ilmaisena omana työtilanaan.

Sama koskee myös pitkään kestäviä ystävä/treffi tapaamisia. Minulla on jo tuon edellä mainitun mainoslauseen lisäksi paljon ideoita, miten asia markkinoida ja toteuttaa.

Nyt vain kaikki kahvilanpitäjät ja muidenkin alojen edustajat yhteyttä minuun, niin luodaan yhdessä teille suuremmat rahavirrat!

t.Mainonnan ammattilainen

Vierailija
66/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pari kuukautta sitten kahvilan mainoksen, jossa kiellettiin läppärillä työskentelevät asiakkaat. En laittanut mieleeni kahvilan nimeä.

Kerran olin pienessä lounaspaikassa Helsingissä joka oli viimeistä paikkaa myöten täynnä. Istuin pöytään jossa kaksi naista oli syönyt ja joi jo kahvejaan. Kun olin syönyt oman lounaani ja kahvini naiset jäivät edelleen juoruamaan.

Sielläkin kävi ovella kurkkimassa joku asiakas ja kääntyi pois, koska ei ollut istumapaikkoja.

Vierailija
67/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En toki ihmettele muuta kuin asennetta "menen kahvilaan tekemään töitä"- asennetta. Mielikuva on jo itsessään huvittava.Tärkeä attasea salkkuinen henkilö saapuu kahvilaan, käy tilaamassa kahvin ja alkaa asettelemaan konettaan pöydälle, kaivaa laukustaan vielä valokuvan puolisostaan ja lapsistaan ja asettaa pöydälle, niin voi työnteko alkaa. =D

Se kahvilan tilavuokra ei ole ilmaista yrittäjälle, totta kai hänen pitää saada korvaus siitä, jos joku hyödyntää hänen maksamaansa tilaa ilmaisena omana työtilanaan.

Sama koskee myös pitkään kestäviä ystävä/treffi tapaamisia. Minulla on jo tuon edellä mainitun mainoslauseen lisäksi paljon ideoita, miten asia markkinoida ja toteuttaa.

Nyt vain kaikki kahvilanpitäjät ja muidenkin alojen edustajat yhteyttä minuun, niin luodaan yhdessä teille suuremmat rahavirrat!

t.Mainonnan ammattilainen"

Oikeasti olet aika pihalla luovan työntekijöiden nykyarjesta ollaksesi mainonn ammattilainen. Toki tätä tukee nämä sinun hyvät ideat ja markkiointi anonyymisti av palstalla. 

Vierailija
68/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pari kuukautta sitten kahvilan mainoksen, jossa kiellettiin läppärillä työskentelevät asiakkaat. En laittanut mieleeni kahvilan nimeä.

Kerran olin pienessä lounaspaikassa Helsingissä joka oli viimeistä paikkaa myöten täynnä. Istuin pöytään jossa kaksi naista oli syönyt ja joi jo kahvejaan. Kun olin syönyt oman lounaani ja kahvini naiset jäivät edelleen juoruamaan.

Sielläkin kävi ovella kurkkimassa joku asiakas ja kääntyi pois, koska ei ollut istumapaikkoja.

Kahvila voi aivan hyvinl linjata, ettei läppärit ole ok. Moni kahvila ei näin tee, ja siihenkin on syynsä. 

Vierailija
69/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikonloppuna käännyttiin nelihenkisen perheen kanssa pois yhdestä Helsingin keskustan kahvilasta, kun se oli ns. täynnä. Useammassa pöydässä oli läppärihenkilö, joka vei neljä paikkaa. Vilkkaimpaan aikaan. Todellakin tulonmenetystä kahvilalle. 

Vierailija
70/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olet aika pihalla luovan työntekijöiden nykyarjesta ollaksesi mainonn ammattilainen. Toki tätä tukee nämä sinun hyvät ideat ja markkiointi anonyymisti av palstalla. 

Kirjoitit juuri kaikki ne asiat, jotka erottavat ammattilaisen ja amatöörin tällä alalla. Luova työ on nimensä mukaisesti luovaa työtä. "nykyarki"  ja luova työ ei sovi siis edes sanaparina samaan konseptiin. Markkinointi on ennen kaikkea, innovaatioita, kekseliäisyyttä, tavallisuudesta poikkeavaa ajattelua ja näin syntyy tuloksia. Sinä voit toteuttaa tavallista, jonkun muun luomaa kaavaa luovassa työssäsi, mutta tehokkaita tuloksia et sillä saa. Minä olen visionääri ja siksi saan tuloksia aikaan. Osoitit sen myös kiinnittämällä huomiota anonyymiin itseni markkinointiin, sinulla heräsi uteliaisuus kuka noin tekee, mitä järkeä tuossa on, ei noin kuulu tehdä?  Joten se toimi. Se on tämän työn edellytys, että saa ihmiset kiinnostumaan. Suomalaiset yritykset eivät menesty suurelta osin huonon markkinoinnin vuoksi, koska sitä tekee kaltaisesi, samalla kaavalla ja rutiinilla asioita tekevät ihmiset. Jos haluaa oikeasti hyötyä ja rahalleen vastinetta, kannattaa ottaa yhteyttä minuun.

t. Mainonnan ammattilainen

Vierailija
71/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitit juuri kaikki ne asiat, jotka erottavat ammattilaisen ja amatöörin tällä alalla. Luova työ on nimensä mukaisesti luovaa työtä. "nykyarki"  ja luova työ ei sovi siis edes sanaparina samaan konseptiin. Markkinointi on ennen kaikkea, innovaatioita, kekseliäisyyttä, tavallisuudesta poikkeavaa ajattelua ja näin syntyy tuloksia. Sinä voit toteuttaa tavallista, jonkun muun luomaa kaavaa luovassa työssäsi, mutta tehokkaita tuloksia et sillä saa. Minä olen visionääri ja siksi saan tuloksia aikaan. Osoitit sen myös kiinnittämällä huomiota anonyymiin itseni markkinointiin, sinulla heräsi uteliaisuus kuka noin tekee, mitä järkeä tuossa on, ei noin kuulu tehdä?  Joten se toimi. Se on tämän työn edellytys, että saa ihmiset kiinnostumaan. Suomalaiset yritykset eivät menesty suurelta osin huonon markkinoinnin vuoksi, koska sitä tekee kaltaisesi, samalla kaavalla ja rutiinilla asioita tekevät ihmiset. Jos haluaa oikeasti hyötyä ja rahalleen vastinetta, kannattaa ottaa yhteyttä minuun.

t. Mainonnan ammattilainen"

Ok, taisin sortua ruokkimaan trollia. 

Vierailija
72/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri viikonloppuna käännyttiin nelihenkisen perheen kanssa pois yhdestä Helsingin keskustan kahvilasta, kun se oli ns. täynnä. Useammassa pöydässä oli läppärihenkilö, joka vei neljä paikkaa. Vilkkaimpaan aikaan. Todellakin tulonmenetystä kahvilalle. 

Tietenkin näin voi käydä joskus ja varsinkin viikonloppuina. Kuitenkin jos av;laiset pääsisivät savustamaan kaikki ei-toivotut kahvila-asiakkaat, niin voi vain arvailla, kuinka paljon kahviloita olisi tämän jälkeen jäljellä. 

Vierailija
73/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit juuri kaikki ne asiat, jotka erottavat ammattilaisen ja amatöörin tällä alalla. Luova työ on nimensä mukaisesti luovaa työtä. "nykyarki"  ja luova työ ei sovi siis edes sanaparina samaan konseptiin. Markkinointi on ennen kaikkea, innovaatioita, kekseliäisyyttä, tavallisuudesta poikkeavaa ajattelua ja näin syntyy tuloksia. Sinä voit toteuttaa tavallista, jonkun muun luomaa kaavaa luovassa työssäsi, mutta tehokkaita tuloksia et sillä saa. Minä olen visionääri ja siksi saan tuloksia aikaan. Osoitit sen myös kiinnittämällä huomiota anonyymiin itseni markkinointiin, sinulla heräsi uteliaisuus kuka noin tekee, mitä järkeä tuossa on, ei noin kuulu tehdä?  Joten se toimi. Se on tämän työn edellytys, että saa ihmiset kiinnostumaan. Suomalaise

Kerropas pari esimerkki kamppista, jotka olet suunnittellut? 

Vierailija
74/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa ja täällä on ainakin ihan normaalia, että ihmiset tekevät töitä kahviloissa ja siihen pikemminkin kannustetaan ja tehdään kahviloista sopivat työskentelyyn latauspisteineen. Kaksi tuntia kahvilassa on ihan normaaliaika muutenkin olla kahvilassa vaikka ystävää tavatessa. Harva sitä kahvilaan menee ainoastaan viideksi minuutiksi istumaan.

Vierailija
75/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rutisemista laittakaa joku kyltti tyyliin: "Asiakaspaikkaa saa käyttää maksimissaan 35 minuuttia/ maksettu kertahankinta kassalta. Mikäli teet uuden hankinnan asiakaspaikan käyttöaika pitenee vastaavasti. Maksimiaika asiakaspaikan käytölle on kuitenkin 1h 10 minuuttia."

Saattaa kyllä asiakkaat kadota tuosta kahvilasta kokonaan. Itse ainakin yhdistän kahvilassa olon rentouteen ja rauhallisuuteen ja en ainakaan itse menisi tuollaiseen kahvilaan, jossa täytyy koko ajan kytätä kelloa ja pakotetaan koko ajan ostamaan lisää. 

Vierailija
76/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston kahviossa on pöydissä laput, joissa lukee että vain kahvilan asiakkaille, työtiloja löytyy monesta kerroksesta erilaisia. Silti useimmat pöydät ovat täynnä läppärillä olevia asiakkaita, jotka ostavat kahvilasta sen yhden kahvin. Itse kyllä olen usein kävellyt kahvilan ohi, jos se on täynnä. Oma lukunsa ovat nämä tavaratalojen kahviot, joissa ukkojengit istuu joka päivä, yhdellä on kahvi eikä varmasti ole töitä siellä tekemässä. Tämän tiedän koska kävelen yhden ohi joka päivä ja samat ukot ovat siellä istumassa.

No jos he ovat ostaneet sen kahvin niin silloinhan he nimenomaan ovat sen kahvilan asiakkaita.

Vierailija
77/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kyllä asiakkaat kadota tuosta kahvilasta kokonaan. Itse ainakin yhdistän kahvilassa olon rentouteen ja rauhallisuuteen ja en ainakaan itse menisi tuollaiseen kahvilaan, jossa täytyy koko ajan kytätä kelloa ja pakotetaan koko ajan ostamaan lisää. 

Näinhän se on monilla JA kahvilat ovat kyllä hinnoitelleet tämän tuotteiden hintoihin. Tämän palstan ikuisuuskeskusteluaihe on kuitenkin kahviloiden hinnat tai sitten se, että ihmiset viettävät niissä aikaa. 

Vierailija
78/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se sama ukkojengi käy kahvilassa joka päivä ja ostaa ainoastaan yhden viiden euron kahvin niin se silti tuottaa sille kahvilalle 1825 euroa vuodessa tuloa. Kanta-asiakkaista kannattaa pitää kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi