Mitä hoitoa neuropatiaan? Joku tökkii kuumilla neuloilla jalkoja...
Kommentit (9)
B1-vitamiini auttaa siihen. Korkea verensokeri tyhjentää elimistöstä B1-vitamiinia.
Vierailija kirjoitti:
B1-vitamiini auttaa siihen. Korkea verensokeri tyhjentää elimistöstä B1-vitamiinia.
Mulla epäiltiin tuota sokeria, mutta kun kokeissa ei löytynytkään niin unohtui muutkin tutkimukset. Joitakin kokeita ottivat mutta polttelut jatkuu edelleen. Syksyllä ja talvella pahinta.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla epäiltiin tuota sokeria, mutta kun kokeissa ei löytynytkään niin unohtui muutkin tutkimukset. Joitakin kokeita ottivat mutta polttelut jatkuu edelleen. Syksyllä ja talvella pahinta.
t. eri
B1-vitamiinista voi olla muistakin syistä puutosta. Esim. runsaan kahvin tai teen juonnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
B1-vitamiinista voi olla muistakin syistä puutosta. Esim. runsaan kahvin tai teen juonnin takia.
Kiitti vinkistä. Kun polttelut alkoi niin tarkemmin ajateltuna samoihin aikoihin aloin juoda teetä reilumminkin. Syksyllä ja talvella tulee enempi juotua lämpimikseen ja silloin jalatkin pahemmat.
Onko levottomat jalat -oireyhtymä? Se ei ole neuropatiaa. Tutustu Uniliiton sivuihin, sieltä saat paljon infoa. Itseäni auttaa se, että klo 18 jälkeen vältän kahvia, teetä ja kolajuomia, rooibosta voin nauttia. Jos on pahana, otan B-vitamiinit tuplana, aamulla Berocca ja illalla Neurobion Forte. Lääkkeitä en tarvitse.
Onko tutkittu ja diagnostisoitu, että on neuropatiaa? Minkä sortin neuropatia? Ohutsäieneuropatia?
Yksityinen erikoislääkäri osaisi sanoa jotain? Puutuuko jalat, kiertääkö veri, onko lääkkeellä haittavaikutuksia. Onko jalat kylmät vai lämpimät. Miten suolankäyttö tai neste.
Multa löyty kilpirauhasen liiketoiminta noilla oireilla