Sticky Stickz- huippu viihdyttävä peli!
Moikka!
Nyt menee vauva.fi neitsyys... Pelattiin tänää perheen kanssa ihan huippu mahtavaa peliä nimeltä Sticky Stickz. Siinä nappaillaan noppien määräämiä riiviökortteja imukuppitikkujen avulla. Pelissä oli kolme noppaa josta yksi määritti riiviön värin, toinen montako riiviötä kortissa tulee olla ja kolmas riiviön ilmeen. Haha ilmeet olivat tosi hauskoja 😊 . Jokaiseen koloon laitettiin 4-5 riiviökorttia ja peli alkoi sillä, että meidänperheen nuorin, Pirtzu, heitti kaikkia noppia keskellä olevaan koloon. Sitten me kaikki pidimme imukuppitikkuja kuin kyniä konsanaan ja aloimme samanaikaisesti nappailemaan kortteja jotka täyttivät noppien kriterit. Noppia heitettiin aina uudelleen kun pelilaudalta loppui kriteerit täyttävät riiviökortit. Kun tyhjiä koloja on viisi peli päättyi ja laskimme kuinka monta riiviökorttia kenelläkin on. Pirtzu voitti 13 kortilla! Tästä tuli kyllä meidän perheen uusi suosikkipeli 😊 !
Kommentit (9)
Selititpä huonosti säännöt, meillä ei tullut pelistä mitään!?
Niimpä, unohdit mainita! Lisäksi nopissa voi olla 1/3, joka tarkoittaa että voi ottaa kortteja, joissa on 1 tai 3 (ei missään nimessä esim. 2) riiviötä Samoin värinopassa voi olla kaksi väriä Mitäs sitten, jos ottaa väärän kortin?? Niin, senkin unohdit mainita
Oi kun kuulostaa ihanalta!! Täytyy itsekkin kokeilla tätä meijän pikkusten kanssa😍! Ihanaa kun jaoit kokemuksesi!! Ja onpa ikävä ilmapiiri täällä kommenteissa.. Älä välitä heittereistä...
Voi anteeksi!!! Mikäli ottaa väärän kortin, joutuu palauttamaan 2 korttia takaisin pelilaudalle! Hyvä kun kysyit.
Me ollaan kans varastettu muiden kerättyjä kortteja, mä voitan aina ku pelaan mun eskari ikäisii sisaruksii vastaan
Hei, jos tulee vielä kysyttävää säännöistä, kyselkää rohkeasti! Olen puhelimen äärellä koko ajan!
Mitä toi yks tarkottaa, kaverin puolesta kyselen
Mutta eikös pelissä ole jokeri kortteja joita voi napata milloin vain.... niitä mustia joissa on tähtiä!