Klitoris....
Nautintoa taikaotteella
Naisen taikaelin klitoris on yhtä suuri kuin keskikokoinen penis lepotilassa. Se on moniulotteinen ja leviää laajalle lantion alueelle. Klitorista hieromalla voi saada uskomattomia orgasmeja.
Yllättävää on se, että klitoris kasvaa koko elämän ajan. Aikuisella naisella se on noin viisinkertainen verrattuna teini-ikäisen klitorikseen. Lisäksi häpykieli turpoaa noin 20 prosenttia kuukautiskierron toisen viikon aikana.
Se on ihmiskehon herkin elin ja voimakkain seksuaalisen mielihyvän tuottaja. Se on siis aika vekkuli elin.
Miehellä ei ole vastaavaa elintä. Miehen terska on kyllä samalla tavalla herkkä kosketukselle kuin klitoris, mutta terskassa on noin 4000 hermopistettä ja klitoriksessa 8000. Klitoris kiihottuu ja välittää tietoa aivoille ja niissä aktivoituvat mielihyvän alueet. Klitoris on pitkälti samanlaista paisuvaiskudosta kuin peniskin, Böhling-Salonen tietää.
iltalehdestä...hyvä juttu, lukekaa ihmeessä, varsinkin miehet!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikesta huolimatta orkkuja ei vaan tule.
Voi harmi ! Mitä kaikkea olet koittanut ?
Tulinen mimmi tuo Ap. Ei kannata härnätä ! Aivan ihana on.
Vierailija kirjoitti:
Ihgu klitoris papitar back.
Ilmankos täältä häviää taas ketjuja kun hän on palannut
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi mies joka on ylimielinen pas.a. En ole lesbo, vaan naimisissa oleav nainen joka nuttii seksistä ihan "täysin rinnoin". Miksi sinä haluat mitätöidä naisten seksualisuutta noin hulluna? Pidä tunkkis ja pane vaikka miestä, nehän panon perään niin ovat.
Odotinkin milloin eka idiootti alkaa naisia mollaamaan sen klitoriksen vuoksi! Onko hullumpaa nähty!
Sinä idiootti et vain tajua, että jotkut naiset eivät saa orgasmeja pelkästä klitoriksen hinkkaamisesta, mutta saavat yhdynnässä tai pillun sisältä sormettaen. Samaiset naiset haluavat ja vaativat aina kullia sisäänsä, mutten seksi ei ole seksiä. Mutta sinähän et nussimisesta mitään ymmärrä omien sanojesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi mies joka on ylimielinen pas.a. En ole lesbo, vaan naimisissa oleav nainen joka nuttii seksistä ihan "täysin rinnoin". Miksi sinä haluat mitätöidä naisten seksualisuutta noin hulluna? Pidä tunkkis ja pane vaikka miestä, nehän panon perään niin ovat.
Odotinkin milloin eka idiootti alkaa naisia mollaamaan sen klitoriksen vuoksi! Onko hullumpaa nähty!
Tämä ketju poistuu tänään sopimattoman kielenkäytön takia. Joten jos sulla on vielä jotain asiaa, niin kannattaa kertoa se.
Mulla on todellakin enemmän kokemusta naisten nautinnosta kun sulla. Koska olen ollut useamman naisen kanssa kuin sinä. Millä tavalla mitätöin naisten seksuaalisuutta. Minähän tuotan heille nautintoa.
Sinä puolestasi olet angstinen lesbo jolla miehenä on dildo yöpöydän laatikossa. Aina samaa paskaa jauhava riivinrauta, jolle muna ja yhdyntä ei kelpaa. Mielenvikainen ja kiukkuinen seniori. Tiivistettynä yksi mulkku. Jokohan tällä kommentilla ketju poistuisi?
Hah, vai naisetkos niitä ketjuja poisteleekin!
Mitä sulla on naisen klitorista vastaan?
Itse olet angstinen, et voi sietää sitä tosiasiaa, että vain harva nainen saa sillä pelkällä panolla.
Ja minä olen yhdynnässä ihan päivittäin, eikä mulla ole mitään sitä vastaan tietenkään! Sulla varmaan ollut ne harvinaiset naiset tai sitten ne feikkaavat.
Melko surkea kukko olet, onneksi olet sentään melko harvinainen sellainen.
Heteronaiset, teille on valehdeltu! Vuosikymmeniä teille on väitetty, että emättimestä löytyy tietty kohta, jota stimuloimalla voi saada tajunnanräjäyttävän vaginaorgasmin. Mutta G-pistettä ei tutkimustiedon mukaan ole olemassa.
Artikkeli on osa Valheenpaljastaja-sarjaa, jossa toimittaja Johanna Vehkoo analysoi harhaanjohtavaa tietoa ja disinformaatiota.
Maailmassa on paljon sellaisia asioita, joita on toisteltu niin pitkään ja painokkaasti, että kukaan ei enää edes mieti, ovatko ne totta. Yksi näistä on harhaluulo G-pisteestä. G-pisteen tarkasta sijainnista, koosta ja koostumuksesta on aina vallinnut niin tutkijoiden kuin maallikoiden parissa erilaisia näkemyksiä, mutta sen olemassaolo otettiin pitkään yleisenä totuutena.
Aikakauslehdissä on julkaistu lukemattomia "Näin löydät G-pisteesi" -neuvonta-artikkeleita. Internetin keskustelupalstoilta on edelleen helppo löytää ahdistuneita naisia, jotka kokevat olevansa jotenkin viallisia, kun G-pistettä ei millään löydy.
Mun on todella vaikea saada orgasmeja miesten kanssa. Nautin silti seksistä ja haluan sitä. Haluan, että mun pillua nuollaan, mutta haluan myös kullin sisälleni. Seksi tuntuu täydemmältä kun saa kullia.
Olette te kanssa helppoja kun annoitte aloittajalle juuri sellaisen keskustelun mitä hän hakikin...
Naisten kannattaisi kokeilla myös saksimista kun luulisi että klitoriksen eri puolet tulisivat siinä erityisesti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Olette te kanssa helppoja kun annoitte aloittajalle juuri sellaisen keskustelun mitä hän hakikin...
Onko sun elämäntehtäväsi estää naisen nautinnoista keskustelu? Mittaa sinä vaan munasi pituutta, se on tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
Hah, vai naisetkos niitä ketjuja poisteleekin!
Mitä sulla on naisen klitorista vastaan?
Itse olet angstinen, et voi sietää sitä tosiasiaa, että vain harva nainen saa sillä pelkällä panolla.
Ja minä olen yhdynnässä ihan päivittäin, eikä mulla ole mitään sitä vastaan tietenkään! Sulla varmaan ollut ne harvinaiset naiset tai sitten ne feikkaavat.
Melko surkea kukko olet, onneksi olet sentään melko harvinainen sellainen.
Klitorispapitar rules!!!
Vierailija kirjoitti:
Heteronaiset, teille on valehdeltu! Vuosikymmeniä teille on väitetty, että emättimestä löytyy tietty kohta, jota stimuloimalla voi saada tajunnanräjäyttävän vaginaorgasmin. Mutta G-pistettä ei tutkimustiedon mukaan ole olemassa.
Artikkeli on osa Valheenpaljastaja-sarjaa, jossa toimittaja Johanna Vehkoo analysoi harhaanjohtavaa tietoa ja disinformaatiota.
Maailmassa on paljon sellaisia asioita, joita on toisteltu niin pitkään ja painokkaasti, että kukaan ei enää edes mieti, ovatko ne totta. Yksi näistä on harhaluulo G-pisteestä. G-pisteen tarkasta sijainnista, koosta ja koostumuksesta on aina vallinnut niin tutkijoiden kuin maallikoiden parissa erilaisia näkemyksiä, mutta sen olemassaolo otettiin pitkään yleisenä totuutena.
Aikakauslehdissä on julkaistu lukemattomia "Näin löydät G-pisteesi" -neuvonta-artikkeleita. Internetin keskustelupalstoilta on edelleen helppo löytää ahdistuneita naisia, jotka kokevat olevansa
Paska puhetta. Vaimoni on ainakin saanut nuollessa useamman tuhannen orgasmin g-pistettä hieromalla. Ei ole saanut koskaan pelkästään klitorista nuolemalla tai sormettamalla. Sen sijaan on saanut eniten ja useita tuhansia yhdynnässä ilman että sormilla on koskettu klitorikseen. Siten jos itse ei saa, ei kerro sitä ettei toiset saa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on se näin miehen kannalta hauskempi antaa naiselle orkku panemalla, jos vain onnistuu. Siinä kun nainen halukkaasti vetää miehen lantioista itseensä päin kiihkeänä ja laukee, niin sanoisko, että jotekin miesmäisempi olo on. Mutta ei paineita naisille
Minä näin naisena kyllä tykkään ihan panemisesta. Kyllä yhdyntä on vaan parasta, jos on pelkkää suuseksiä niin ainakin itsellä tuntuu, et seksi jää jotenkin vajaaksi.
Tuossa edellä luki, et lasidildon voi laittaa vaikka pakastimeen... Siis kuka nainen haluaa jääkylmän dildon sisäänsä. Pelkkä ajatuskin ahdistaa.
Voi jäädä vajaaksi, mutta pelkällä yhdynällä jää orgasmikin sitten pois.
Ja en minäkään jääkylmää dildoa halua, siitähän saa tulehduksen! Mutta miehen kaluun ollaan kokeiltu vuoroin lämmintä ja kylmää, suupala suussa.