Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt joku selkokielellä mitä tarkoittaa että Suomessa on nyt 10 000 työllistä enemmän

Vierailija
26.03.2024 |

Mutta samaan aikaan yli 30 000 työtöntä työnhakijaa lisää. Onko tämä nyt voitto vai tappio kansantaloudelle? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku vastata? Ymmärtääkseni kumpaankin ryhmään lasketaan vain työikäiset. 

Vierailija
2/7 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa varmaan sitä että 10 000 työllistyi, mutta siitä huolimatta on 30 000 työtöntä. Jos nuo 10 000 eivät olisi työllistyneet olisi 40 000 työtöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa varmaan sitä että 10 000 työllistyi, mutta siitä huolimatta on 30 000 työtöntä. Jos nuo 10 000 eivät olisi työllistyneet olisi 40 000 työtöntä. 

Toivottavasti et ole vielä päässyt peruskoulua läpi.

Vierailija
4/7 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnu tietävän 

Vierailija
5/7 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnu tietävän 

No ei kukaan voi tietää ilman mitään kontekstia. Kuka noin on sanonut ja missä yhteydessä?

Vierailija
6/7 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 10 000 työllistä lisää vaan 30 000 työntöntä lisää. Milloinkohan hallitus tajuaa, että tekevät asiat päinvastoin kuin pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 10 000 työllistä lisää vaan 30 000 työntöntä lisää. Milloinkohan hallitus tajuaa, että tekevät asiat päinvastoin kuin pitäisi?

Radio Novan uutisissa näin kyllä sanottiin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän