Jouko Piho on saanut Jumalalta tehtävän pelastaa koko Suomi!!!!!!!!!!
ei hätää koska Jouko Piholla on kuulemma tehtävä Jumalalta pelastaa koko Suomi
"
Suomen kansan pelastaminen
Marsalkka Mannerheim sanoi: Minulla ei ole muuta tehtävää, kuin Suomen kansan pelastaminen.
Mannerheim pelasti Suomen kolme kertaa, ensin vuoden 1918 Sisällissodassa, sitten Talvisodassa 1939-1940 ja lopuksi Jatkosodassa 1941-1944.
Koen samoin. Jumala ilmoitti minulle joitakin vuosia sitten sanoman englanniksi: You are the rescuer of Finland eli Sinä olet Suomen pelastaja.
Sana rescue tarkoittaa nimenomaan jostain hädästä pelastamista. Tiedän, että se viittaa tulevaan ahdistuksen aikaan, kun Venäjä tulee miehittämään Itä- ja Pohjois-Suomen itselleen puskuriksi eli turvavyöhykseeksi, mitä sanaa Venäjä itse juuri äskettäin käytti. Olen kirjoittanut puskurivyöhykkeestä jo vuosien ajan, mutta sitä ei ole uskottu.
Kaikki tulee kuitenkin tapahtumaan jo ennalta ilmoitettujen profetioiden mukaan, jolloin niiden teilaajat ja halveksijat joutuvat häpeään ja kunnia tulee Jumalalle, joka tietää kaiken ja voi halutessaan ilmoittaa salaisuuksiaan palvelijoilleen profeetoille.
Mannerheim pelasti Suomen kommunismin valtaanpääsyltä ja Neuvostoliittoon liittämiseltä.
Minun tehtäväni on pelastaa Suomi EU:n ja Naton sekä niiden takana olevien pahojen vapaamuurarien ja kansainvälisen raha- ja valtaeliitin orjuuttavasta vallasta ja velkavankeudesta, jotta Suomi voi palata takaisin täyteen itsenäisyyteen ilman minkään ulkopuolisen tahon painostusta sen paremmin idästä kuin lännestä.
Samalla Suomi saa takaisin Petsamon ja Karjalan sekä myös ennen Suomeen kuulumattomia alueita eli Aunuksen ja Vienan Karjalan sekä Kuolan niemimaan neuvottelemalla eli ilman sotia, koska se on Jumalan tahto.
Suomen tulee vihdoinkin seistä omalla perustallaan, kuten Suomenlinnan rakentaja Augustin Ehrensvärd sanoi: Jälkimaailma, seiso täällä omalla pohjallasi äläkä luota vieraan apuun.
Näin tulee vihdoinkin tapahtumaan. Kunnia Jumalalle!"