Olen urheilullinen mies ja voiko ylipainoista naista pyytää liikunta aiheisille treffeille?
Mietin että miten tämä homma toimisi kun toinen ei jaksa juosta edes kilometriä tai se hengästyy jo reippaammasta kävelystä.
Kommentit (23)
jätkä yrittää deittailla läskiä :D :D :D
noniin vitunspede, mees jo kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Kysy äitiltäs ja kato mitä se vastaa.
Äitin kanssa varmasti asuukin vielä
Olen tlipainoinen ja silti juoksen 15km lenkkejä, joten voit pyytää. Minulle pk vauhti on noin 10km/h. Hyvänä päivänä kovempikin, kun en ole hapoilla uinnista tai hiihdosta tai käynyt juuri salilla.
Lähtisin siis ihan mielelläni lenkkeilemään tai vaikka sinne uimaan. Juoksussa voi olla, että en sinua piekse, mutta altaalla uskoisin pieksevät. Siellä vauhtini on reilusti yli 3km/h. Toki jos olet hyvä uimaan, niin häviän sielläkin.
Minkä ikäinen olet ja joko mennään?
T: 164cm/70kg
Kai se hyvänä huonona aprillipilana vielä menisi, jos menette lähimpään kahvilaan max 500 metrin säteellä.
Vieraampaa ihmistä en pyytäisi treenitreffeille, vaikka olisi mikä fitnessurheilija. Kaipa siinä olisi mieluummin tarkoitus keskustella ja tutustua eikä ähistä ja parantaa penkkituloksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tlipainoinen ja silti juoksen 15km lenkkejä, joten voit pyytää. Minulle pk vauhti on noin 10km/h. Hyvänä päivänä kovempikin, kun en ole hapoilla uinnista tai hiihdosta tai käynyt juuri salilla.
Lähtisin siis ihan mielelläni lenkkeilemään tai vaikka sinne uimaan. Juoksussa voi olla, että en sinua piekse, mutta altaalla uskoisin pieksevät. Siellä vauhtini on reilusti yli 3km/h. Toki jos olet hyvä uimaan, niin häviän sielläkin.
Minkä ikäinen olet ja joko mennään?
T: 164cm/70kg
Aika samat mitat täällä. Hyvä kunto löytyy ja lihastakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa läski jos hoikankin saa?
En usko että ap saa, mutta onhan tuossa pointtia. Ei kukaan pakota ap:ta treffeille lihavan kanssa, se on ap.n oma valinta.
Juoksutreffit kuulostaa vähän kummalle idealle, ellette ole urheiluharrastuksen parissa tavanneet. Ja jos olette, niin kai hän silloin jaksaa juosta?
Kävelytreffeille voi tietysti kutsua kenet vaan. Ei sinulle varmaan sopisikaan puoliso, joka heti hengästyy, joten siinähän se sit selviää jaksaako kumppaniehdokas kävellä vai ei. Painohan ei vielä kerro kunnosta oikein mitään.
Minä en näin laihanakaan naisena lähtisi urheilullisille treffeille. En jaksa juosta kilometriä, minua ei kiinnosta näyttäytyä hikisenä ja läkähtyneenä treffeillä joissa käsittääkseni tarkoitus olisi olla edes jollain tapaa edustava. Minä en myöskään halua haistella hikistä miestä jota en edes kunnolla tunne ja joka pahimmassa tapauksessa käyttää vielä jotain hikipantaa ja juoksutrikoita...
Vierailija kirjoitti:
Vieraampaa ihmistä en pyytäisi treenitreffeille, vaikka olisi mikä fitnessurheilija. Kaipa siinä olisi mieluummin tarkoitus keskustella ja tutustua eikä ähistä ja parantaa penkkituloksia.
Niin mutta kun ap:ta ei ole älyllä siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en näin laihanakaan naisena lähtisi urheilullisille treffeille. En jaksa juosta kilometriä, minua ei kiinnosta näyttäytyä hikisenä ja läkähtyneenä treffeillä joissa käsittääkseni tarkoitus olisi olla edes jollain tapaa edustava. Minä en myöskään halua haistella hikistä miestä jota en edes kunnolla tunne ja joka pahimmassa tapauksessa käyttää vielä jotain hikipantaa ja juoksutrikoita...
Samat sanat. Onhan treffit kahvilassa tai ravintolassa paljon romanttisemmat
Miksi kukaan nainen ottaisi ap ääliön mitenkään huomioon. Jos ei ole päässä muuta kuin painojankkaus, niin tuuli käy läpi pään. Yritä saada edes yksi uusi ajatus.
Olen lihava nainen ja mielelläni lähden liikkumaan!
Ei ehkä yli 30km juoksulenkkiä, mutta sukset jalassa menee nekin.
No kysy nyt ensin siltä naiselta ja ihmettele vasta sitten.