Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haiskahtaako yhtään palaneelta jos samalla ihmiselle on toistuvasti yhden päivän maanantai poisso-oloja töissä?

Vierailija
25.03.2024 |

Alkoholi syynä? Meneeköhän kauan pomolle läpi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että tutkimusten mukaan 40% poissaoloista ajoittuu perjantaihin ja maanantaihin...

Niin vähän. Itselläni 99% liukumavapaista ajoittuu omasta valinnastani ma tai pe. 

Vierailija
22/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omailmolla voin olla pois viisi päivää. Jatkossa en ole pois pelkkää maanantaita vaan maanantai - perjantai jakson. Kyllä muutos minulle sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se alkoholi periaatteessa ihan pätevä syy olla pois? Kyseessä on kuitenkin sairaus ja mielenterveysongelma. Parempihan se niin on, kun tulisi kännissä töihin.

Eli hoitoon ja täysraittius päälle. Vai onko kuitenkin oikeus jatkaa myrkkyjen käyttöä?

Ja ennenkaikkea irti kaikista huumeista kuten kannabiksesta. Se on tuhon tie.

Vierailija
24/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ay:n liikkeen takuuvarma lakkoilija?

Lopeta jo trolli. Kyllä se palkaton sairauspäivä menee teillä putkeen ihan heittämällä. Voit vaihtaa jo seuraavaan työntekijöiden olojen huonontamisen trollaukseen. Tuo on jo vanha väsähtänyt virsi.

Vierailija
25/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin useammin on jokin tauti maanantaisin. Käyn ylikierroksilla työviikot. Kun viikonloppu tulee, silloin se flunssa iskee jos on tullakseen. Se tulee kun keho pysähtyy. Viimeksi olin pari viikkoa sitten saikulla ma-ti. Huom! Olin ollut yli 38 asteen kuumeessa la ja su ja karmea räkätauti päällä.

Vierailija
26/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kerro siitä ettei korkkia saada ajoissa kiinni. Meillä on töissä puliakka-sarjasaikuttaja ja aina jos käy risteilyllä niin on seuraavan viikon vatsataudissa.

Vierailija
27/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omailmolla voin olla pois viisi päivää. Jatkossa en ole pois pelkkää maanantaita vaan maanantai - perjantai jakson. Kyllä muutos minulle sopii.

Niin ja onneksi myös irtisanomista helpotetaan samalla 🤗 Pääsee lusmuista eroon.

Vierailija
28/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset ihmiset ovat yksi keskeinen syy sille, miksi olen vapaaehtoisesti työtön. 

Jee, tukia vähennetään.

Vierailija
29/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haiskahda, koska tapanani ei ole tonkia toisten asioita :)

No hei saikuttelija, ei tuo asioiden kaivamista ole kun sen näkee jokainen, jolla on aivot ja silmät päässä. Mukavaa alkanutta viikkoa sinne.

Vierailija
30/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin mä kännissäkin tulla sua hoitamaan, jos se on sun mielestä parempi vaihtoehto kuin maanantaivapaa. 

Potkut!

Vierailija
31/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset ihmiset ovat yksi keskeinen syy sille, miksi olen vapaaehtoisesti työtön. 

Jee, tukia vähennetään.

Ei minulta mitään vähennetä. Peruspäiväraha pysyy ennallaan ja asumistuen alentuminen kuittaantuu vähän suuremmalla tt-tuen määrällä. 

Vierailija
32/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sovitusti 80-prosenttista työaikaa ja maanantai on siksi vapaa. Palkkakin on 80 prosenttia normaalista.

Vierailija
33/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että tutkimusten mukaan 40% poissaoloista ajoittuu perjantaihin ja maanantaihin...

Oikeesti, noin paljon. Kyllä asialle pitää tehdä jotain, eihän voi olla niin että noina päivinä ollaan noin paljon poissa.

Vierailija
34/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, noin paljon. Kyllä asialle pitää tehdä jotain, eihän voi olla niin että noina päivinä ollaan noin paljon poissa.

Miksei voi? Lyhennetty työaika ja liukumavapaat ovat ihan normaali osa työelämää. Ei niissä ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
35/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on firma kokonaan kiiinni maanantaisin. Mitäs siihen tuumaat? :D

Vierailija
36/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi? Lyhennetty työaika ja liukumavapaat ovat ihan normaali osa työelämää. Ei niissä ole mitään ihmeellistä. 

Ei vapaapäivistä puhuta poissaoloina.

Vierailija
37/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin puhutaan. Poissahan sitä vapaapäivänäkin työpaikalta ollaan. Ainakin toivottavasti. 

Vierailija
38/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä puhutaan. "Marja-Liisa on tänään poissa, koska sillä on liukumavapaa. Palataan asiaan tiistaina". 

t. eri

Vierailija
39/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten aivan varma että jatkossa olen vielä sen yhden extrapäivän pois. Enkä siis juopottelun vuoksi saikuttele.

Vierailija
40/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten aivan varma että jatkossa olen vielä sen yhden extrapäivän pois. Enkä siis juopottelun vuoksi saikuttele.

Sama. Ihan vaikka vittumaisuuttani otan myös sen palkallisen saikkupäivän palkattoman kylkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi