Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kiinnostus vanhempiin naisiin tabu?

Vierailija
25.03.2024 |

Olen kahdesti laittanut alotuksen että missä vanhemmat naiset bilettää eräässä hiihtokeskuksessa. Molemmat poistettu. Onko tämä joku tabu tms kielletty keskustelunaihe? Ketä se haittaa jos parikymppistä miestä kiinnostaa kokeilla 40-50 v nainen. Aikusiahan tässä ollaan eikä ketään pakoteta mihinkään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kokeilla? Olisi todella loukkaavaa, jos minua vain kokeiltaisiin. Ja se mies vain  kerää tässä kokemuksia? Suosittelen, että harkitset tarkemmin, mitä elämältä haluat? Kukaan nainen ei halua olla mikään panopuu. 

Vierailija
42/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pojilla käynyt flaksi? Raporttia kehiin.

Ai näinkö paljon tämä kiinnostaa? Porukasta 2/3 on löytänyt seuraa. Iloisia ja hyvännäköisiä naisia jotka taisivat olla jotain 35-40. En tiedä kun en kysellyt ikää. Kumpikaan ei tullut meidän mökkiin vaan saatiin kaverin kanssa kutsut yökylään hotelliin (siis eri huoneisiin). Ja kaikki sai mitä oli vailla. Nähdään varmaan tänään uudestaan. Life is great!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pojilla käynyt flaksi? Raporttia kehiin.

Ai näinkö paljon tämä kiinnostaa? Porukasta 2/3 on löytänyt seuraa. Iloisia ja hyvännäköisiä naisia jotka taisivat olla jotain 35-40. En tiedä kun en kysellyt ikää. Kumpikaan ei tullut meidän mökkiin vaan saatiin kaverin kanssa kutsut yökylään hotelliin (siis eri huoneisiin). Ja kaikki sai mitä oli vailla. Nähdään varmaan tänään uudestaan. Life is great!

Ei kun usvaa putkeen.

Vierailija
44/50 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kokeilla? Olisi todella loukkaavaa, jos minua vain kokeiltaisiin. Ja se mies vain  kerää tässä kokemuksia? Suosittelen, että harkitset tarkemmin, mitä elämältä haluat? Kukaan nainen ei halua olla mikään panopuu. 

Ei tästä tartte loukkaantua. Kun hakee yhden tai kahden illan seuraa eikä esitä muuta niin ketä se loukkaa. Ja saahan siinä nainenkin kokemuksen. Tietysti varmistan että hänkin saa orkun kun tykkään esim nuolla. Eikös tässä kumpikin hyödy?

ap

Vierailija
45/50 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti kiitollinen sille aikuiselle naiselle,jonka kanssa miehelläni oli suhde ennen minua. Mieheni oli silloin n25v ja nainen opetti hänelle erityisesti suuseksin taidot. Olen saanut niistä nauttia jo 20 vuotta.

Eli kyllä kannustan nuoria miehiä vanhempien naisten oppiin.

Vierailija
46/50 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens se kolmas kaveri? Nyt käy vähän sääliksi jos hänelle ei löytynyt seuraa.

Vierailija
47/50 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitens se kolmas kaveri? Nyt käy vähän sääliksi jos hänelle ei löytynyt seuraa.

Kova oli silläkin yritys ja yhden naisen kanssa oli jotakin hommailua sunnuntaina. Väitti saaneensa suihinoton mutta veikkaan että jäi käsihoitoon. En ollut todistamassa kun itsellä oli muita kiinnostuksia. Ei vissiin ihan kokonaan ilman kuitenkaan jäänyt.

ap

Vierailija
48/50 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri 50v. täyttänyt ja ei kyllä noin nuoret pojat millään muotoa kiinnosta. Alaikäraja 35. Toisaalta en pidä itseäni paljoa vanhemmistakaan, yläikäraja 55. 

Vierailija
49/50 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet kiinnostavat tosiaan vain yhdessä mielessä, mikä sinänsä win win. Kun itse on halukkaimmillaan ikinä näin päälle nelikymppisenä, ja puolisolle riittää jo harvemminkin, ei käy halut ihan yksiin. Sinänsä ei pitäisi olla tabu, tosin en edelleenkään edes koe olevani vanha. 

Vierailija
50/50 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhempia naisia nussivat ne luuserit ketä ei saa ikäistänsä tai nuorempaa naista

näin se vaan on

Tämä.

Ei pidä paikkaansa. Vanhempia naisia ei voi lokeroida, heissäkin on paljon vaihetelua. Komeat nuoret miehet ainakin minua ovat yrittäneet, saisivat kenet tahansa oman ikäisen.