Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kiinnostus vanhempiin naisiin tabu?

Vierailija
25.03.2024 |

Olen kahdesti laittanut alotuksen että missä vanhemmat naiset bilettää eräässä hiihtokeskuksessa. Molemmat poistettu. Onko tämä joku tabu tms kielletty keskustelunaihe? Ketä se haittaa jos parikymppistä miestä kiinnostaa kokeilla 40-50 v nainen. Aikusiahan tässä ollaan eikä ketään pakoteta mihinkään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotakin voisi kiinnostaa, mutta minua ei todellakaan näin viisikymppisenä naisena kiinnostaisi seksi omien lasteni ikäisten sällien kanssa. Minun silmissäni kun te ette ole miehiä vaan pikkupoikia, anteeksi.

Meistä yksi on 24 v ja minä ja toinen 26 v joten ei nyt ihan pikkupoikia olla. Ja muutenkin turhaa tuollainen pojittelu. Mutta homma ok, nämä ovat vapaaehtoisia juttuja.

Olen 51v, poikani 23. Kyllä hän tuntuu melko lailla keskenkasvuiselta. Vanhempi lapsi on reilu 30v, enkä tahdo senkään ikäisiä. (Vaikka olen itse saanut lapset alle 20 ja 30v, he ovat mielestäni aina nuorempia kuin oikeasti ovat.)

Vierailija
22/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös kokemusta nuoremmista miehistä (22 v ->), itse olen 49 v. Pitkän liiton päätyttyä ajattelin, että on aika kokeilla uusia ja ennen kokemattomia juttuja, joihin aviossa ei ollut mahdollisuutta. Nuoremman miehen kanssa oleminen oli myös ollut pitkäaikainen haaveeni. Ja ihania kohtaamisia on ollut, hyvää seksiä ja suloisia miehiä kaikin puolin <3

Jees! Taidat suhtautua seksiin ja elämään positiivisesti. Tuollaista seuraa kun löytyisi.

ap

Sopiva ikähaitari voisi olla 36-65, kun ikäni alkaa vitosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia naisia nussivat ne luuserit ketä ei saa ikäistänsä tai nuorempaa naista

näin se vaan on

Vierailija
24/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein pohtia, että osaisiko itse innostua itseään 20v nuoremmasta miehestä. Olen ollut aina "tylsä" mitä tulee ikään, kaikki partnerit on tainneet olla max kolmen vuoden ikäerolla suuntaan tai toiseen. Kun muistelee seksikumppaneita siltä ajalta, kun itse oli parikymppinen, no, he olivat silloin samaa ikäluokkaa ja tuntuivat toki aikuisilta silloin, mutta jos heidät sellaisenaan yrittäisi asettaa nykypäivään, niin ei hitto :D Mutta toisaalta, mikäs siinä, voisihan se olla ihan kuumottavaa kokea vielä kerran se nuoruuden palo. Omat lapsetkin on vielä alle 10v, niin ei olisi sitä "apua tää on mun lasten ikäinen" -fiilistä. 

Sama kävi kyllä mielessä kuin edellisellä, ei houkuttelisi olla mikään "rasti ruutuun, koettu" -kohde. Se on sitten eri juttu, jos jonkun kanssa vaan synkkaa niin hyvin, että tilanne ajautuu seksiin.

N43

En minä mitään pidempiaikaista tai vakavampaa suhdetta halua vaan pelkkää hauskanpitoa vanhemman naisen kanssa. Jos kumpikin tietää että kyse on vaan siitä ja vapaaehtoisesti mukana niin ei kai se haittaa. Enkä minä naiselle mitään bucket listia esittele. Sen verran on käytöstapoja.

ap

Vierailija
25/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös kokemusta nuoremmista miehistä (22 v ->), itse olen 49 v. Pitkän liiton päätyttyä ajattelin, että on aika kokeilla uusia ja ennen kokemattomia juttuja, joihin aviossa ei ollut mahdollisuutta. Nuoremman miehen kanssa oleminen oli myös ollut pitkäaikainen haaveeni. Ja ihania kohtaamisia on ollut, hyvää seksiä ja suloisia miehiä kaikin puolin <3

Jees! Taidat suhtautua seksiin ja elämään positiivisesti. Tuollaista seuraa kun löytyisi.

ap

Kyllä, rakastan seksiä enkä koskaan enää tyydy elämässäni huonoon seksiin tai siihen, että haaveitani ja toiveitani mitätöidään. Ja kokemukset eri-ikäisten kanssa on vain yksi osa tuosta; tämän lisäksi olen saanut kokea eron jälkeen paljon muutakin (squirttaaminen, peppuseksi, dom/sub) ja vielä on paljon kokematta (esim. kimppa). Enkä ajattele, että nämä asiat olisivat jokin suoritettava bucket list, vaan pikemminkin onnellisten sattumien kautta eteeni tulleita ihania asioita.

N49

Vierailija
26/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tarttunut bucket list-sanaan. Ei mulla mitään oikeata listaa ole vaan lähinnä ajatuksia ja haaveita asioista joita haluaisin elämässäni tehdä. Ja seksi vanhemman naisen kanssa kuuluu niihin. Tänään lähdetään kavereiden kanssa ajamaan Rukalle. Toivottavasti tämä yksi haave toteutuu.

ap

Vierailija
27/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään tabu ole, vaan poikasten voimafantasia; kuten ketjustaki selvästi näkyy.

Lisäksi vanhemmat naiset eivät noin surena joukkona osaa yhtään mitään sen erikoisempaa, kuin nuoremmatkaan. Fiksut osaa nuorena ja vanhena, suurin osa ei ikinä.

Vierailija
28/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus minun ja vaimoni deitti-ilmoitukseen ("miestä kolmanneksi parille") on vastannut nuori opiskelijapoika tai utelias, kaunopuheinen lukiolainen, joka haluaisi "kokea Mrs. Robinsonin". Sehän viittaa elokuvaan Miehuuskoe, jossa tämä viehättävä rouva charmillaan ja silkkisukillaan viettelee kotonaan nuoren ylioppilaan. Minusta se olisi vallan hieno asetelma, luonteva roolileikki, ja vaimoakin se varmasti ajatuksena kiehtoo, mutta hän on toistaiseksi sanonut ei.

"Roolileikki", siinä mielenkiintoinen sana. Siihen suuntaan mekin olemme näitä tilanteita viritelleet. Vapauttaisiko, rentouttaisiko, rohkaisisiko, jos emme lähtisi näihin leikkeihin omalla persoonalla vaan hahmoina. Esimerkiksi, jos historiaa harrastamme, mukaan kutsuttu vieras voisi olla "linnanherra", vaimo juuri vihitty "talonpoikaismorsian", johon linnanherralla olisi perinteinen ensi yön oikeus. Tai voisiko aviomies sonnustautua meklariksi, joka torilla kehuu ilkialastomana myyntiin asetettua orjatyttöä, jonka avuja plantaasinomistaja tutkii ja arvioi? Näistä rooleista pitää tietenkin avioparin yhdessä vieraan kanssa tarkkaan sopia ja aihetta tutkia. Siinä kaksinkertaistuu harrastuksen hupi ja hyöty.

Vierailija
29/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että kerran haluaa nusauttaa ei nyt oikeastaan ole kiinnostusta. Ei mitään väliä minkä näköinen ja kuuloinen reikä on.

Vierailija
30/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kirjoittelee näitä voimaantumisia itselleen. Laajassa tuttavapiirissä 20v-50v miehistä kukaan ei ole kiinnostunut vanhemmista naisista. Kiinnostus on myytti.

Vierailija
31/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhempia naisia nussivat ne luuserit ketä ei saa ikäistänsä tai nuorempaa naista

näin se vaan on

Tämä.

Vierailija
32/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä. en tälläistä tai yhtään minkäänlaista "kokeilua" oli sitten kyseessä, mikä tahansa: ' parikymppistä miestä kiinnostaa kokeilla 40-50v nainen .. aikuisia tässä ollaan ' ? - voiRistus,sanon.

oikeesti. oikein 'aikuisenoikeesti' mitäroskaa toi kaikki tollainen, täysinturha 'paapominen'..yök!yök..

toi on täysin, 'yö ja päivä' asia, olla jotain pari(?!) kymppinen ja olla jotain, 40-50 vuotias. se on täysin eri, eng.mind-set, mielen-tila kun ihmisen seksistä, terveestä seksuaalisesta toiminnasta on kyse. - ' jokaisella teolla on aina seurauksensa '.

en ymmärrä. en Just Siksi en ymmärrä tälläistä.

Samaa mieltä. Kun ei ole mitään 'nuorten miesten voimaantumista'??! Tossa asiassa. - Päinvastoin!

Vierailija
33/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä, rakastan seksiä enkä koskaan enää tyydy elämässäni huonoon seksiin tai siihen, että haaveitani ja toiveitani mitätöidään. Ja kokemukset eri-ikäisten kanssa on vain yksi osa tuosta; tämän lisäksi olen saanut kokea eron jälkeen paljon muutakin (squirttaaminen, peppuseksi, dom/sub) ja vielä on paljon kokematta (esim. kimppa). Enkä aj

Toivottavasti saat kokea tuon kimpan joskus on hieno kokemus kun muutamat nuorimies antaa kovaa kalua sinulle kiimaisena nähdessään sinun nauttivan.

Vierailija
34/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mukava tutustua? -Timpp 48

Vierailija
35/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotakin voisi kiinnostaa, mutta minua ei todellakaan näin viisikymppisenä naisena kiinnostaisi seksi omien lasteni ikäisten sällien kanssa. Minun silmissäni kun te ette ole miehiä vaan pikkupoikia, anteeksi.

Sama täällä. Joku -80-83 menis vielä, tota nuoremmat ei. 

T: -71 syntynyt

Vierailija
36/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se että kerran haluaa nusauttaa ei nyt oikeastaan ole kiinnostusta. Ei mitään väliä minkä näköinen ja kuuloinen reikä on.

Mitä sinä selität? Tietenkin on väliä minkä näköinen nainen on. Miltä kuulostaa selviää vasta myöhemmin. Ja kyllä kiinnostaa ihan oikeasti. Ja toiselle kommentoijalle: on kyllä ollut myös omanikäistä seuraa. Ei ole siitä kyse.

ap

Vierailija
37/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään tabu ole, vaan poikasten voimafantasia; kuten ketjustaki selvästi näkyy.

Lisäksi vanhemmat naiset eivät noin surena joukkona osaa yhtään mitään sen erikoisempaa, kuin nuoremmatkaan. Fiksut osaa nuorena ja vanhena, suurin osa ei ikinä.

Näin se on. On myös muistettava että erittäin monen naisen kiinnostus seksiin yleensäkin kuukahtaa siinä vaiheessa kun ensimmäiset vaihdevuosioireet pamahtaa päälle.

Vanhemman naisen seksinhimo on kuin penis nunnaluostarissa: Moni siitä kuiskaillen puhuu, mutta erittäin harva sellaisen on oikeasti nähnyt.

Vierailija
38/50 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. On myös muistettava että erittäin monen naisen kiinnostus seksiin yleensäkin kuukahtaa siinä vaiheessa kun ensimmäiset vaihdevuosioireet pamahtaa päälle.

Vanhemman naisen seksinhimo on kuin penis nunnaluostarissa: Moni siitä kuiskaillen puhuu, mutta erittäin harva sellaisen on oikeasti nähnyt.

Ehkä joillakin kiinnostus kuukahtaa muttei kaikilla. Minulla sattuivat vaihdevuodet ja avioero samoihin vuosiin heti viidenkympin jälkeen. Kun olin niistä selvinnyt ja tapasin kivan miehen, lähti seksielämä ihan uuteen vauhtiin. Enää en ole halunnut sitoutua liiaksi, vaan ko. miehen lisäksi on ollut toinenkin, kymmenisen vuotta nuorempi mies. Itse olen nyt 55-vuotias.

Vierailija
39/50 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joillakin kiinnostus kuukahtaa muttei kaikilla. Minulla sattuivat vaihdevuodet ja avioero samoihin vuosiin heti viidenkympin jälkeen. Kun olin niistä selvinnyt ja tapasin kivan miehen, lähti seksielämä ihan uuteen vauhtiin. Enää en

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
40/50 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojilla käynyt flaksi? Raporttia kehiin.