Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiinnostus vanhempiin naisiin tabu?

Vierailija
25.03.2024 |

Olen kahdesti laittanut alotuksen että missä vanhemmat naiset bilettää eräässä hiihtokeskuksessa. Molemmat poistettu. Onko tämä joku tabu tms kielletty keskustelunaihe? Ketä se haittaa jos parikymppistä miestä kiinnostaa kokeilla 40-50 v nainen. Aikusiahan tässä ollaan eikä ketään pakoteta mihinkään.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. On aika suht normaalia että tuon ikäiset urokset on kiinnostuneita aikuisista naisista.

Vierailija
2/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolmen jätkän porukka ja ollaan 25 v molemmin puolin. Ollaan sovittu että kokeillaan vanhempaa naista ennen kuin ollaan ite liian vanhoja. Vähän sellainen bucket list -juttu. Ei varmaan olla ainoita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pian 45v nainen enkä voisi kuvitella olevani noin nuoren miehen kanssa. Mä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä.

Vierailija
4/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotakin voisi kiinnostaa, mutta minua ei todellakaan näin viisikymppisenä naisena kiinnostaisi seksi omien lasteni ikäisten sällien kanssa. Minun silmissäni kun te ette ole miehiä vaan pikkupoikia, anteeksi.

Vierailija
5/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotakin voisi kiinnostaa, mutta minua ei todellakaan näin viisikymppisenä naisena kiinnostaisi seksi omien lasteni ikäisten sällien kanssa. Minun silmissäni kun te ette ole miehiä vaan pikkupoikia, anteeksi.

Meistä yksi on 24 v ja minä ja toinen 26 v joten ei nyt ihan pikkupoikia olla. Ja muutenkin turhaa tuollainen pojittelu. Mutta homma ok, nämä ovat vapaaehtoisia juttuja.

Vierailija
6/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minun ja vaimoni deitti-ilmoitukseen ("miestä kolmanneksi parille") on vastannut nuori opiskelijapoika tai utelias, kaunopuheinen lukiolainen, joka haluaisi "kokea Mrs. Robinsonin". Sehän viittaa elokuvaan Miehuuskoe, jossa tämä viehättävä rouva charmillaan ja silkkisukillaan viettelee kotonaan nuoren ylioppilaan. Minusta se olisi vallan hieno asetelma, luonteva roolileikki, ja vaimoakin se varmasti ajatuksena kiehtoo, mutta hän on toistaiseksi sanonut ei.

Vierailija
7/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä yksi on 24 v ja minä ja toinen 26 v joten ei nyt ihan pikkupoikia olla. Ja muutenkin turhaa tuollainen pojittelu. Mutta homma ok, nämä ovat vapaaehtoisia juttuja.

En tarkoittanut pahalla, mutta kun omat lapset ovat itselle edelleen aika lailla pikkupoikia, niin kaikki samanikäiset menevät samaan joukkoon.

Vierailija
8/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut pahalla, mutta kun omat lapset ovat itselle edelleen aika lailla pikkupoikia, niin kaikki samanikäiset menevät samaan joukkoon.

Tämä selvä. No worries, no harm done.

ap

Vierailija
9/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään tabu tai erikoista. Itsellänikin oli samanlaisia haaveita nuorempana, mutta haaveiksi jäivät. Nyt olen jo yli 40-vuotias, mutta enää en fantasioi itseäni vanhemmista naisista.

Vierailija
10/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole mikään tabu. Nuori mies ja keski-ikäinen nainen on win win -tilanne molemmille. Nuori mies saa kokemuksen kokeneesta naisesta, joka osaa temput ja tietää mitä haluaa. Nainen taas saa kestävän partnerin, joka jaksaa useammankin kierroksen.

Kokemusta on. - n52

Vierailija
11/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa ehdottomasti, siinä huomaa että iällä ei oikeastaan ole mitään väliä kun kaksi ihmistä viettää kauniin hetken yhdessä. 

Vierailija
12/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että jopa alle 20 vuotias voi olla hyvinkin viehättyneitä jopa 50+ naisesta, kun tämä on vaan silmää miellyttävä. Oman ikäisensä tytöthän on vielä tyttösiä ja muutenkin aika raakileita, Mutta löytyykö siitä nuoresta pojasta mitään sisältöä tälle naiselle? Seksiä varmaan toki, mutta niin... mitään pitempiaikaista tästä ei kyllä rakenneta. 

Vierailija
13/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole mikään tabu. Nuori mies ja keski-ikäinen nainen on win win -tilanne molemmille. Nuori mies saa kokemuksen kokeneesta naisesta, joka osaa temput ja tietää mitä haluaa. Nainen taas saa kestävän partnerin, joka jaksaa useammankin kierroksen.

Kokemusta on. - n52

EI ikä tarkoita aina kokemusta. Olen saman ikäinen kuin sinä ja olen laskeskellut, että olen ollut elämäni aikana n.100 krt sukupuoliyhteydessä ja vain yhden miehen kanssa, jolla oli koko yhdessäolomme ajan potenssi ongelma . Olen nykyään sinkku ja viimeisestä kerrasta on 5v. Eli aika avuttomaksi itseni tuntisin jos tässä pitäisi alkaa kokenutta esittää. 

Vierailija
14/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä. en tälläistä tai yhtään minkäänlaista "kokeilua" oli sitten kyseessä, mikä tahansa: ' parikymppistä miestä kiinnostaa kokeilla 40-50v nainen .. aikuisia tässä ollaan ' ? - voiRistus,sanon.

oikeesti. oikein 'aikuisenoikeesti' mitäroskaa toi kaikki tollainen, täysinturha 'paapominen'..yök!yök..

toi on täysin, 'yö ja päivä' asia, olla jotain pari(?!) kymppinen ja olla jotain, 40-50 vuotias. se on täysin eri, eng.mind-set, mielen-tila kun ihmisen seksistä, terveestä seksuaalisesta toiminnasta on kyse. - ' jokaisella teolla on aina seurauksensa '.

en ymmärrä. en Just Siksi en ymmärrä tälläistä.

Vierailija
15/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on. - n52

EI ikä tarkoita aina kokemusta. Olen saman ikäinen kuin sinä ja olen laskeskellut, että olen ollut elämäni aikana n.100 krt sukupuoliyhteydessä ja vain yhden miehen kanssa, jolla oli koko yhdessäolomme ajan potenssi ongelma . Olen nykyään sinkku ja viimeisestä kerrasta on 5v. Eli aika avuttomaksi itseni tuntisin jos tässä pitäisi alkaa kokenutta esittää. 

Ei kaikki viisikymppiset ole tietenkään kokeneita seksissä, mutta keskimäärin kokeneempia kuin parikymppiset. Ja kyllä sinullakin on elämänkokemusta, joka vetoaa moniin nuoriin miehiin. Ei ole tarpeen esittää mitään muuta kuin on. Joten ei muuta kuin lisää kokemuksia hankkimaan! -n52

Vierailija
16/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria päälle 50v ja yhtä 68v rouvaa naineena kolmikymppisenä vanhemmat naiset on parasta. Eivät ujostele, antavat paljaalla ja se kiima katseessa kun saavat kunnolla

Vierailija
17/50 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kokemusta nuoremmista miehistä (22 v ->), itse olen 49 v. Pitkän liiton päätyttyä ajattelin, että on aika kokeilla uusia ja ennen kokemattomia juttuja, joihin aviossa ei ollut mahdollisuutta. Nuoremman miehen kanssa oleminen oli myös ollut pitkäaikainen haaveeni. Ja ihania kohtaamisia on ollut, hyvää seksiä ja suloisia miehiä kaikin puolin <3

Vierailija
18/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös kokemusta nuoremmista miehistä (22 v ->), itse olen 49 v. Pitkän liiton päätyttyä ajattelin, että on aika kokeilla uusia ja ennen kokemattomia juttuja, joihin aviossa ei ollut mahdollisuutta. Nuoremman miehen kanssa oleminen oli myös ollut pitkäaikainen haaveeni. Ja ihania kohtaamisia on ollut, hyvää seksiä ja suloisia miehiä kaikin puolin <3

Jees! Taidat suhtautua seksiin ja elämään positiivisesti. Tuollaista seuraa kun löytyisi.

ap

Vierailija
19/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54v ja ihan ok tapailla nuorempiakin, mutta jotenkin ällöttää olla joku bucket list -kohde. Kuka haluaa kokeilla vanhempaa, kakkosta, kimppaa, kokea squirttauksen jne. Ei, en halua olla poikien harjoitus/kokeilukohde.

Vierailija
20/50 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein pohtia, että osaisiko itse innostua itseään 20v nuoremmasta miehestä. Olen ollut aina "tylsä" mitä tulee ikään, kaikki partnerit on tainneet olla max kolmen vuoden ikäerolla suuntaan tai toiseen. Kun muistelee seksikumppaneita siltä ajalta, kun itse oli parikymppinen, no, he olivat silloin samaa ikäluokkaa ja tuntuivat toki aikuisilta silloin, mutta jos heidät sellaisenaan yrittäisi asettaa nykypäivään, niin ei hitto :D Mutta toisaalta, mikäs siinä, voisihan se olla ihan kuumottavaa kokea vielä kerran se nuoruuden palo. Omat lapsetkin on vielä alle 10v, niin ei olisi sitä "apua tää on mun lasten ikäinen" -fiilistä. 

Sama kävi kyllä mielessä kuin edellisellä, ei houkuttelisi olla mikään "rasti ruutuun, koettu" -kohde. Se on sitten eri juttu, jos jonkun kanssa vaan synkkaa niin hyvin, että tilanne ajautuu seksiin.

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi