Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen työpaikka on Lidl? Entäs palkat?

Vierailija
19.01.2007 |

Onko siellä niin huono henki, kuin olen antanut itselleni ymmärtää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ymmärtänyt, ettei kannata havitella siihen firmaan töihin. Nyt tunnen yhden tyypin, joka on Lidlissä töissä ja niin k-pää ihminen, että sopii varmasti hyvin sinne.

Vierailija
2/6 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen viihtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan, ettei vaan mitään pöllitä. Tosi kova luottamus työntekijöihin... Joo, ja niin tehdään aina kaupoissa, mutta Lidlissä kuulemma _koko_ ajan.

Mä lopetin Lidlissä asioimisen, kun Tampereella ainakin kassat on kaikki 18-vuotiaita naama norsun v*tulla olevia asiakaspalvelusta mitään tietämättömiä tyttöjä. Prismassa saa palvelua ja hyvän päivän toivotukset kaupan päälle.

Miksi Lidlin pomot ei VAADI kassoilta käytöstapoja?

Vierailija
4/6 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin heijastuu alaisiinkin hmm.

Vierailija
5/6 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi, jos vuoro laitettu päättymään kello 21, se todella päättyy kello 21, vaikka sinut määrättäisiin täyttämään joku hylly ja siinä menee esim. 30 minuuttia. Tuttavani otti yhteyttä liittoon ja kysyi, että mitä pitäisi tehdä. Sai ohjeet ja meni niiden kanssa esimiehen juttusille. Esimies ilmoitti, että liitosta kannattaisi eroat, jos aikoo työpaikan pitää.

We have this thing called reilu meininki!

Vierailija
6/6 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli just perinteinen riistoforma! Ja tiedätkö, näitä firmoja on enemmän kuin ihmiset arvaa (olen itsekin sellaisessa ollut). Ja mä otin liiton juristit hoitamaan asiat ja sen jälkeen vaihdoin toiselle ja hyvälle työnantajalle.

Näistä riistofirmoista pitäisi pitää kovaa ääntä. Antaa lehtiin juttuja ja tehdä asioista julkinen. Ei tuo touhu muuten lopu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan