Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kuolemantapausta on raportoitu johtuen siitä, että on vedetty vessanpönttö sulkematta kantta?

Vierailija
24.03.2024 |

Tällaisen ohjetarran näin jossain yleisessä vessassa, että sulje kansi ennen vetämistä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni heittää spermat minun peräaukkoon ahnaan anaali rakastelun päätteksi ja pieraisen spermat ulos.

Vierailija
2/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä ollut kuolemantapauksia maailmalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolle miehelle kannen jättämisestä ylös aina joutuu naputtamaan, kuten myös vessapaperirullan laittamisesta telineeseen väärinpäin, mutta puheella on kyllä selvitty.

Vierailija
4/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi tietää ja varsinkin kaikki ne kuolemantapaukset, jotka on johtuneet hammasharjoista, joita on säilytetty altaan reunalla/avohyllyllä kun vessaa on vedetty kansi auki.

Vierailija
5/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa on kenelläkään resursseja jäljittää kaikkien esimerkiksi norovirusten alkuperää. Fakta kuitenkin on, että vanhuksille, pikkulapsille, sikiöille ja immunipuolustukseltaan heikoille sairaille, esimerkiksi syöpähoidoissa oleville suolistoinfektiot voivat olla kohtalokkaita. Yleiset vessat ovat vaaranpaikkoja eikä se vessan vetäminen ilman kautta ole ilo kenellekään muutenkaan. Miksi sinä luulet, että siinä se kansi ylipäänsä on? Miksi joku haluaa vetää vessan ilman kantta? 

Vierailija
6/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuolle miehelle kannen jättämisestä ylös aina joutuu naputtamaan, kuten myös vessapaperirullan laittamisesta telineeseen väärinpäin, mutta puheella on kyllä selvitty.

Mikä on se "oikein päin"?

Vierailija
7/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta, että eivät mahdu internettiin. 

Vierailija
8/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne bakteerit sieltä lentele, vaikka kansi on auki.

Tutkittu juttu, mutta neurootikot mouhuaa tästäkin kaiken muun lisäksi.

Vierailija
9/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa on kenelläkään resursseja jäljittää kaikkien esimerkiksi norovirusten alkuperää. Fakta kuitenkin on, että vanhuksille, pikkulapsille, sikiöille ja immunipuolustukseltaan heikoille sairaille, esimerkiksi syöpähoidoissa oleville suolistoinfektiot voivat olla kohtalokkaita. Yleiset vessat ovat vaaranpaikkoja eikä se vessan vetäminen ilman kautta ole ilo kenellekään muutenkaan. Miksi sinä luulet, että siinä se kansi ylipäänsä on? Miksi joku haluaa vetää vessan ilman kantta? 

Kuole sinä pois vaan sitten. Maailma on kuule vaarallinen paikka ihmisen elää.

Vierailija
10/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi tietää ja varsinkin kaikki ne kuolemantapaukset, jotka on johtuneet hammasharjoista, joita on säilytetty altaan reunalla/avohyllyllä kun vessaa on vedetty kansi auki.

No hyi hele🤮🤮🤮. En epäile, että kuolisin vaikka tulisin pöyhimään kakkaasi. En silti halua tehdä sitä. Sama pätee kakkahitusia täynnä olevan hammasharjan käyttöön. 

Vierailija
11/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin niin että se paperin pää tulee rullan etupuolelta eikä seinän puolelta.

Vierailija
12/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne bakteerit sieltä lentele, vaikka kansi on auki.

Tutkittu juttu, mutta neurootikot mouhuaa tästäkin kaiken muun lisäksi.

Eikö muka lentele? Olihan se ihan woke-uutisissa että kakkaa lentelee.

Vierailija
13/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuole sinä pois vaan sitten. Maailma on kuule vaarallinen paikka ihmisen elää.

Aikamoisia kustannuksia tulee yhteiskunnalle näistä epidemioista, vaikka kukaan ei kuolisikaan. Paljonko mahtoi männävuosina maksaa ruotsinlaivan desinfiointi? Sieltä miesten vessasta sekin epidemia tutkitusti lähti. 

Vierailija
14/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ohjeistettu pitää kansi alhaalla ja pissaamaan istualtani (olen siis mies). Hirveet lätäköt vessan lattialla ja se on taas mun vika!

Vierailija
15/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ylihygget bakteerikammoiset niitä, jotka sairastaa eniten. Kyllä tuo ukko olisi vähintään kyrvänsyylän jo saanut, kun kannet on aina auki kun sen lutkuttamisen jälkeen vessa vetää sepaluksen ollessa vielä euki.

Vierailija
16/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mieheni heittää spermat minun peräaukkoon ahnaan anaali rakastelun päätteksi ja pieraisen spermat ulos.

Miten usein tämä tapahtuu, Kalevi?

Vierailija
17/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin niin että se paperin pää tulee rullan etupuolelta eikä seinän puolelta.

Mulla on itsesuunnittelemani teline. Rulla on suorassa kulmassa seinään nähden. Ja paperin pään olen teipannut kiinni.

Ajattelin kyllä siirtyä käyttämään lambia. Kyllä karitsaisen pienosen pehmoisen turkki on kivempi kuin karhea selluloosalerpake. Mutta lampaan pesu on kyllä aika vaiva.

Vierailija
18/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaimon kiusaksi ottanut paskapytystä koko kannen pois. paskalle mennessä mulla on oma perseenlämmitin mukana. 

Vierailija
19/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma sulkea se kansi?

Vierailija
20/26 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuollu vaikka pidän kannen auki vetäessä, hammasharjat ja muut metrin päässä pytystä. Ja vessassa on vielä kaks kissanhiekka laatikkoa joista varmasti pöllyää kissankakka bakteereja kun kissat kuopsuttavat hiekkaa peittäessään jätöksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi