Olen 50+ nainen ja minua ei kiinnosta enää vähääkään onko kiinnostukseni kohde varattu vai ei
Yleensä minun ikäiseni miehet on jo lapsensakkin kasvattaneet, että miksi minun pitäisi välittää, jos mies on vaan halukas seksiin. Ihan sama istuuko sielä kotona joku nainen vartomassa. Ennen en ajatellut näin, mutta näin sitä vaan elämää alkaa katsoa eri vinkkelistä kun se alkaa olla loppusuoralla.
Kommentit (26)
Olen 45+ mies, onneksi meillä on tasa-arvo eli minäkin saan yrittää kaikkia mitä haluan?
Täällä mies 50+. Kuvaamasi juttu sopii hyvin minuun, ja aika samalla tavoin ajattelen nykyään minäkin. Miksi pitäisi olla ilman seksiä vain, koska vaimo harrastaa mieluummin omaa kivaa. Olisi ihana kohdata joku kaltaisesi kypsä, ihana nainen. Nautittaisiin toisistamme eikä tarvitsisi pelätä edes raskaaksi tulemista.
niin... onhan se todella outo ajatus, että parisuhteessa toinen kumppani laittaa seksihanat kiinni, mutta se puutteeseen jäävä ei sitten saa hakea seksuaalista tyydytystä muualta. Eikä hakea eroakaan (vaikka toki sen saa juridesti hakea,mutta paheksutaan sitten sittä eroa hakevaa, että moisen syyn vuoksi otti eron).
Pitäisi ihmisten osata ajatella näitä asioita pidemmälle, että jos sovitaan, että ei pelehditä muiden kanssa, niin se sitten lopulta merkitsee sitä, että kumppanille annetaan seksuualista tyydytystä silloinkin, jos itseä ei huvittaisi ja että se kumppani on myös joustava omissa haluissaan, että osaa sitten odottaa vaikka päivän tai pari ilman, jos on joku hyvä syys kumppanilla ollut jäävätä seksi, mutta oin yleisluontoisesti, niin jos sovit jonkun kanssa ettei petetä, niin sitten myös sovit siitä, että annat toiselle silloin kun hän sitä kovasti kaipaa.
Ylläksen ruskaviikoilla + 50 v. on ihan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ap että on aina hyvä arvostaa itseään ja omia ajatuksiasi. Ei näistä kukaan sinua kehuisi, vaikka olisit yksin kotona koko loppuikäsi.
Hyväksyntä tulee aina itsestä, ei muiden mielipiteistä.
KIitos 💓
Niinpä. Niin on (meitä niin moneen junaan.. ja jotkut jää asemalle..) huomaan.