Olen 50+ nainen ja minua ei kiinnosta enää vähääkään onko kiinnostukseni kohde varattu vai ei
Yleensä minun ikäiseni miehet on jo lapsensakkin kasvattaneet, että miksi minun pitäisi välittää, jos mies on vaan halukas seksiin. Ihan sama istuuko sielä kotona joku nainen vartomassa. Ennen en ajatellut näin, mutta näin sitä vaan elämää alkaa katsoa eri vinkkelistä kun se alkaa olla loppusuoralla.
Kommentit (26)
turtumus.
itseinho.
narsismi.
-
Ehkä nämä? en muuta kyllä tähän enempää löydä..
Kyllä seksi on aivan mahtavaa iäkkäämpänäkin. Turhat estot on jäänyt pois. Muistan nuorena poikana kun kävin muutamassa strip tease esityksessä niin just + 50 naiset oli parhaita.
M51
Itsekkyys lisääntyy vai vähenee kun ikää tulee?
Kuinkahan paljon sulla noita plussia on tuossa 50+, jos elämäsi on jo loppusuoralla. Itse koen olevani vasta puolimatkassa. Hyvä kuitenkin, että sekstaaminen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
turtumus.
itseinho.
narsismi.
-
Ehkä nämä? en muuta kyllä tähän enempää löydä..
ja (löytyi yksi vielä.pahin kaikista)
miesviha (krooninen. ei tarvitse välittää mistään: vastuusta. seurauksista ja EIKÄ tunteista..
kenenkään.)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja...😭🤦
Ja missä itsekunnioitus...
Huomaa ap että on aina hyvä arvostaa itseään ja omia ajatuksiasi. Ei näistä kukaan sinua kehuisi, vaikka olisit yksin kotona koko loppuikäsi.
Hyväksyntä tulee aina itsestä, ei muiden mielipiteistä.
Baarissa nämä on kyllä mukavaa seuraa. Näkee ja kuulee jo kaukaa.
Voi kun teitä olisi runsaammin. Mies 80 v, aviossa. Viimeisestä kerrasta jo yli 5 vuotta.
No ei kai se sun asia olekaan, se varattuhan siinä se mulkero on, jos vieraissa käy.
Toi on ihan käypä strategia, jos haussa on pelkkä seksi, sitten meneekin hankalammaksi, jos lipsahtaa ihastumisen ja rakastumisen puolelle.
Turha sinun on sitä muilta kysyä. Panet vaan menemään että tuntuu.
Tuossa ap:n iässä tein saman päätelmän. Jos 50v. iässä alkaa valikoimaan kaikin tavoin niin ketään ei löydy. Monta upeaa rouvaa olen kyydinnyt, mutta vain yhtä sinkkua. Nuoremmat kun ei vain kiinnosta. Oman ikäinen on elänyt samaa aikakautta ja tuossa iässä jo osaa arvostaa kokemusta ja varustusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ap:n iässä tein saman päätelmän. Jos 50v. iässä alkaa valikoimaan kaikin tavoin niin ketään ei löydy. Monta upeaa rouvaa olen kyydinnyt, mutta vain yhtä sinkkua. Nuoremmat kun ei vain kiinnosta. Oman ikäinen on elänyt samaa aikakautta ja tuossa iässä jo osaa arvostaa kokemusta ja varustusta.
Vapaita 50+ on pilvin pimein. Miehiä ja naisia.
Jaa, minäpä varaan sen itselleni joka kiinnostaa.
Eika epätoivoista.
Ehkä kutiseva ja kihisevä tauti saa sinut muuttamaan mielipiteesi.
Ymmärrän kyllä tuon näkökulman. Sulla on tossa ihan asiallinen pointti. Antaisin kyllä sulle :)