Miten olet varautunut huomiseen?
Huomenna on merkittävä päivä ihmiskunnalle ja maailman menossa tapahtuu uusi käänne. Huomiselle päivälle sattuu puolivarjo-kuunpimennys sekä auringon suuri maahan osuva magneettipurkaus. Lisäksi on pari muuta merkkiä, joista ei saane täällä mainita.
Oletko varautunut jotenkin? Minä olen pakannut repun ja otan sen mukaan huomenna töihin, jätän sen autoon. Repussa on mökillä tarvittavat selviytymisvälineet, ruokaa, lämmintä vaatetta ja kaikkea muuta mitä tarvitsen kahden viikon selviytymiseen.
Kommentit (36)
Ajattelin käydä Tokmannilla, kun haluan ostaa Tummelia, eikä sitä myydä meidän lähimarketeissa. Samalla voi ostaa pesuaineitakin ja katsoa vähän pääsiäismakeisia.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin käydä Tokmannilla, kun haluan ostaa Tummelia, eikä sitä myydä meidän lähimarketeissa. Samalla voi ostaa pesuaineitakin ja katsoa vähän pääsiäismakeisia.
Onko Tummeli jotenkin erityisen hyvää voidetta?
Huomenna tulee toimeentulotukipäätös, ainakin pitäis. Jos on huono, niin kuin todennäköisesti on, mulla olis kaksi vaihtoehtoa.
Otan puukon mutta vedänkö sillä itseltäni kurkun auki vai etsinkö jonkun virkamiehen jolta vedän kurkun auki ensin?
Kas, siinä pulma.
Vierailija kirjoitti:
Herään aamulla, annan kissalle ruokaa ja menen veskiin kuselle ja peseen hampaat.
Aamupala, mehua, voikkari, jukurtti, kahvia.
Aamupaska
Odottelen että alko aukeaa.
Kuolet jos juot joka päivä mehua.
Vierailija kirjoitti:
Ai haluat tukea ihanaa Tokmannin toimaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ehdottomasti paras jalkavoide. Mulla on kantapäät pehmeät kuin vauvan peppu, kun käytän päivittäin Tummelia jalkoihin.
Menen kasvattamaan teidän kakaroitanne sillä aikaa kun te askartelette foliohattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ON, käy kaikkeen mahdolliseen, parempaa kuin ns. käsi- ja kosteusvoiteet.
-eri-
Klo. 6:30 soi kello, ja siinä vähän jälkeen seiskan lähden ajelemaan töihin. Toivottavasti ei ole tiedossa mitään ylimääräistä häsläystä/säätöä, koska jään lomalle. Huomenna varmaan pitää pitkästä aikaa käydä työpaikan lähellä olevassa kiinalaisessa syömässä. Varmaan häippäsen töistä ennen klo. 15:sta. Saldotunteja olisi varastossa sen verran, että olisin voinut pitää jo huomisen vapaata. En vaan viittinyt. Sit himassa pitäisi hoitaa puhtaat pyykit kaappiin. Illalla varmaan katon leffoja ja otan viskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai haluat tukea ihanaa Tokmannin toimaria?
Tietenkin. Kova pisnesmies ja iso työllistäjä. Tuen myös Keskistä, koska vihaan duopolia ja sen korruptoituneita ja poliittisesti kytkettyjä hyvä veli-kerhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ehdottomasti paras jalkavoide. Mulla on kantapäät pehmeät kuin vauvan peppu, kun käytän päivittäin Tummelia jalkoihin.
Ok, täytyy laittaa testiin joku kerta.
Eli luvassa on ehkä normaalia enemmän revontulia. Kuunpimennyksen voi nähdä paljaalla silmällä.
Ei syytä paniikkiin, AP!
Olen ostanut nenäliinoja, ruokaa ja kurkkupastilleja. En poistu kotoa. Olen flunssassa.