Tunnustuksia, ihmiset!
Minäpä aloitan.
- Olen sormeillut vain kuuden naisen pillua.
- Olen nuollut vain neljän naisen pillua.
- Olen päässyt naimaan kyrvälläni vain kolmen naisen pillua.
- Olen saanut suuhoitoa vain kolmelta naiselta.
- Olen saanut handjobin vain kolmelta naiselta.
- Olen nainut vain kahta naista dildolla pilluun.
- Olen saanut anusta vain yhdeltä naiselta.
- Olen tehnyt nolla syrjähyppyä eläissäni.
Ikää jo 37 v. Kullin mitat n. 19cm/4cm.
Kommentit (100)
rakastan ja haluan vaimoani edelleen eniten maailmassa.
tosimies 34
menetin neitsyyteni umpikännissä idiootille 17v
olen hakenut kerran jölkiehkäisypillerit
minulla on ollut 5 vakipanoa, eriaikoina
olen nainut ukkomiestä ja en tie´nnyt että se seurusteli
Ja viesti 44, onnea. Tuollaisia tosimiehiä on kyllä harvassa.
- Olen harrastanut seksiä varmasti reilusti yli sadan ihmisen kanssa
- Kumpaakin sukupolta
- Enimmillään 5 ihmisen kanssa kerralla ja
- Jo 12 vuotta.
- Vaikka olen seurustellut vain kahdesti.
- Silti yksikään kerta ei kaduta
- Ja koskaan en ole ollut osallisena pettämiseen.
- Seksiviettini on silti normaalia rauhallisempi.
niitä mitään harvassa ole. ne ei vaan roiku tällaisilla palstoilla kun niillä on elämä, eli vaimo ja perhe jota ne rakastaa yli kaiken.
Vierailija:
Ja viesti 44, onnea. Tuollaisia tosimiehiä on kyllä harvassa.
.
Onnistuin notkeana teininä nuoleskelemaan omaa terskaani. Enää ei onnistu.
Varmaan ihanaa...!
t. nainen, joka rakastaa katsella suihinottoa ja antaa sitä itsekin mielellään.
Oli tosi makeeta saada se oma terska huulten väliin ja lipaista eka kertaa omia touhutippojaan. Sperma lensi yllättävän äkkiä. =)
sain otettua nuorena ja notkeana itseltäni suihin. Ihan kunnolla, en vain livoskeltua ;) Jännä kun tätä on kovin monien vaikea uskoa vaikka melkos moni ottaisi itseltään suihin jos pystyisi...
t. mään
Avainsana nuorena kundina oli notkeus.
Nykyään ei vaan tuo selkä taivu. Ei.
Oma terskanlipomiseni onnistui ihan tuollaisen peruslyhyen 15cm kalun kanssa.
*olen harrastanut seksiä 4 miehen kanssa
*niistä kahta olen rakastanut ja yhteen ollut syvästi ihastunut
*en ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja
*olen ottanut suihin kolmelta mieheltä
*olen saanut suihinottoa kolmelta mieheltä
*olen antanut kokeilla anaaliin 3 miehen, mutta vain yhden kanssa onnistui (kahdella liian isot munat)
*olen ostanut itse dildon ja käyttänyt sitä yhden miehen kanssa
*olen pettänyt yhtä miestä
*en ole 16 ikävuoden jälkeen ollut kahtaviikkoa kauempaa ilman seksiä
*sain viikonloppuna elämäni parasta seksiä, oman aviomieheni kanssa, ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja on yhteinen lapsi. Ja ihan aidosti järjettömän hyvää seksiä!!!
*en toivottavasti harrasta enää seksiä kenenkään uuden miehen kanssa.
ihanko aikuisten oikeesti te otatte itseltänne suihin? Toi on varmasti oksettavinta ja säälittävintä mitä olen koskaan kuullut! Onneksi oman mieheni ei tartte omaa kulliaan nuolla kun mä otan siltä niin usein suuhun kun se haluaa. Voi teitä reppania joilla ei ole naisia!
Vierailija:
ihanko aikuisten oikeesti te otatte itseltänne suihin? Toi on varmasti oksettavinta ja säälittävintä mitä olen koskaan kuullut! Onneksi oman mieheni ei tartte omaa kulliaan nuolla kun mä otan siltä niin usein suuhun kun se haluaa. Voi teitä reppania joilla ei ole naisia!
Heh, nuolisit itsekin toisinaan pildeäsi jos pystyisit.
Itsensä imeskely on harvojen herkkua. Vaatii notkeutta ja hyvänkokoisen munan. Mieheltäsi puuttuu ehkä molemmat?
pyydän vaimoani ottamaan sinulta suihin todella usein. Vaimo on innokas toteuttamaan toiveeni, mikä on hyvä. Suuri salaisuuteni on, että suihinoton aikana nautin aina ajatuksesta että kaluani imee itse asiassa esim. George Clooney, George Michael tai Peter Franzen. Vaimolle en tätä kerro. En myöskään sitä, että usein naidessamme ajattelen kaluni liukuvan miehen sisällä, eikä vaimoni pillussa.
ei minusta omassa kivassa ole nyt eikä koskaan ennenkään ollut mitään säälittävää. Viestissähän luki että nuorena ja notkeana... Minulla muuten on ollut koko täysikäisyyteni ajan nainen.
ja vielä lisää yököteltävää Siveyden Sipulille; ottaisin varmasti joskus vieläkin itseltäni suihin, mutta valitettavasti en ole enää niin notkea kuin reilut 20v sitten :(
t. mään
Eihän se nyt siitä ole kiinni ettei olisi naista! Mun vaimo ei ota (enää) multa suihin vaikka olen monesti pyytänyt. Valitettavasti en ole tarpeeksi notkea tekemään sitä itselleni. Nuorempana kokeilin, mutten silloinkaan taipunut. Harmi sinänsä, se olisi varmaan ollut hubaa. Muistan telkkarissa olleen jonkun " kansanparantaja-hemmon" , joka kehui ottavansa joka aamu itseltään suihin, ja siitä lähtee kuulemma eneginen päivä käyntiin. Näytti vielä taipuu ko. touhuun.
Vierailija:
Vaikka olen suihinotosta tosi kiinnostunut ja innokas oppimaan aina vaan paremmaksi, niin ei kai kukaan maailmassa pysty parempaa nautintoa antamaan, kuin mitä itse tekisi?? Miettikää naiset... nam nam! ;-)
Sen verran outo nainen olen, että tämä 58 tunnustus oli tosi kiihottava. ...
Vierailija:
pyydän vaimoani ottamaan sinulta suihin todella usein. Vaimo on innokas toteuttamaan toiveeni, mikä on hyvä. Suuri salaisuuteni on, että suihinoton aikana nautin aina ajatuksesta että kaluani imee itse asiassa esim. George Clooney, George Michael tai Peter Franzen. Vaimolle en tätä kerro. En myöskään sitä, että usein naidessamme ajattelen kaluni liukuvan miehen sisällä, eikä vaimoni pillussa.
Taidanpa käyttää tätä omana fantasianani ensin kerran kun imen miestä ;-) Haaveenani kun on ne kaksi miestä sängyssäni, ja kaikki pitämässä kivaa ja nauttimassa toisistamme...
N35
(Varsinaisesti vastasin galluppiin numerolla 4 ja olen myös vastaaja 51).
Eikös se itseään imevä vanhus ollut tämä Ior Bock?
Syyskuussa 1984 Bock otti yhteyttä Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kansanrunousarkistoon ja kertoi hänen suvussaan välitetyn perimätietoa pakana-aikaisesta suomalaisesta kulttuurista. Kansanrunousarkiston äänitearkistoon tallennettiin äänite, jossa Bock kertoo pääkohdat sukunsa pakanatarinoista. Tästä alkoi sittemmin Bockin perheen saagana tunnetun tarinakokonaisuuden julkinen esittäminen. Samassa yhteydessä Bock siirtyi käyttämään nimen Ior Svedlin sijaan nimeä Ior Bock.
Vuonna 1989 joukko Bockin ulkomaalaisia ystäviä aloitti Sipoossa kaivaukset, joilla oli tarkoitus paljastaa Bockin perheen saagassa kerrottu Lemminkäisen temppeli...
-olen hieronut itseni orgasmiin jo varsin pienenä
-olen harrastanut seksiä 6 miehen kanssa
-olen saamassa lahjaksi dildon, jota aion käyttää yksin ja kaksin
-olen ottanut suihin 4 mieheltä, nielisin jos olisi siinä ehtinyt tulemaan ja nykyiseni pistänkin tulemaan, hän jumaloi suihinottoani..
-omistan kinkyasun, jota myös mielelläni käytän
-olen saanut vain yhdeltä mieheltä loistavan suihinoton
-peppua en ole antanut, enkä anna
-käsin olen hoidellut 7 miestä
-naista en sänkyyn huolisi, toisen miehen kyllä
-rakastan sitoa miehiä...
-neitsyys meni 14-vuotiaana
-ja rakastellut olen 3 miestä
N25
1. Olen pannut 65 miestä
2. Olen ollut kolmen keskesn 4 kertaa
3. Olen ottanut maksua seksistä 7 mieheltä
4. Olen imenyt n 100 miehen munaa
5. Olen saanut 3 sukupuolitautitartuntaa
6. Olen lutka
- neitsyys meni 17-vuotiaana
- olen harrastanut seksiä 16 miehen kanssa
- anaaliseksiä 3 miehen kanssa
- saanut suuseksiä ehkä noin 7 mieheltä
- ottanut suihin noin 6 mieheltä
- 7 yhden yön juttua
- 4 kanssa olen seurustellut
- loput 5 olivat vakipanoja
- olen suudellut kahta naista
- olen pettänyt kaksi kertaa
- olen harrastanut seksiä autossa, metsässä, keskustan sivukadulla, teltassa ja puistossa
- olen harrastanut seksiä kahden ukkomiehen kanssa (ei siis samaan aikaan), itse olin vapaa
- olen harrastanut seksiä yhteensä seitsemän työkaverini kanssa viimeisen 10 vuoden aikana, näistä kolme oli yhdenyönjuttuja
- en ole harrastanut ryhmäseksiä
- enkä sitomista, piiskaamista ym.
Suoraan sanoen - omasta mielestäni kuulostaa kauhealta! Pitikin mennä listaamaan...