Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~***~ Enskattaret perjantaihin ~***~

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TITI oli tuntenut jo pikkuisen liikehdintää :) Ei minusta ole mitenkään tavatonta, että tuossa vaiheessa voi jotain muljahduksia tuntua, kyllähän se vauva siellä aktiivisesti liikkuu. Eri asia, hoksaako kaikkia muljahduksia mitä tuntuu. Mullakin tuntui ekat liikkeet suht aikaisin ja oli sellaista kummaa hentoa lepatusta. Jos en olisi niin tarkasti keskittynyt juuri siihen kehoni kuuntelemiseen, niin en varmaan niitäkään liikkeitä olisi huomannut.

NIINALLA ollut rankka viikko, toivottavasti helpottaa nuo työhommat!

IIDA-LINNEA pääsee lomalle, hieno homma! Niinkuin itsekin sanoit, niin nyt vain keskityt voimien keräilemiseen ja siihen hautomiseen (niinkuin oma äitini sanoo :D).

Hmm, tänä iltana esiintyisi muutama bändi yhdellä paikallisella klubilla ja tekisi kyllä vähän mieli mennä katsomaan, mutta en oikein tiedä, miten tuo Rumpali suhtautuisi siihen. Meinaan, olisi sellaista meteliä luvassa, että kuuluisi/tuntuisi kyllä varmasti masuun asti. Pikkuinen varmaan häkeltyisi siitä bassojytinästä... Miten olis Sere, lähdettäiskö Teatrialle? ;)

Miten muut, kehtaisitteko itse lähteä kuuntelemaan mitään live-esiintymisiä tms. masun ja masuasukin kanssa? Kävin kyllä festareilla silloin kun viikkoja oli 16+ mutta silloin tuo Rumpalikin ollut sen verran pikkuinen, että tuskin se kovin pahoja traumoja on niistä festareista saanut, vaikka melkoista mättöä sielläkin oli :D Nyt vaan on jo sen verran eri tilanne, ties vaikka synnytys käynnistyisi siitä tärinästä, mitä ne bassot aiheuttaa.

Kyllähän noita bändejä ehtii nähdä vielä tulevaisuudessakin, mutta tahtois ottaa ilon irti siitä, että vielä toistaiseksi pystyy aivan spontaanisti ottamaan ja lähtemään tuollaisiin tapahtumiin. Kun Rumpali on syntynyt, niin ei olekaan enää helppoa (eikä tärkeääkään) lähteä noin vain " bilettämään" .

No saas nyt nähdä lähteekö kuitenkaan. Mietityttää juuri tuo, että miten se vaikuttaisi tuohon pikku Rumpaliin.

Mutta nyt pitää lähteä valmistautumaan saunavuoroon.

Han ja Rumpali

Vierailija
22/25 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]En osaa sanoa tuohon meluasiaan mitään, mutta itse olen ajatellut, että en paikallisissa baareissa (niitä on tasan kaksi) aio naamaani raskausaikana näyttää, koska tiedän miten ilkeitä juttuja siellä lähtee liikkeelle heti jos siellä maha pystyssä esittäydyt. Sehän on myös katastrofi jos satut vaikka juomaan limpparia baarissa raskaana! Eräälle raskaana olevalle ystävällenikin tuli joku ihan umpituntematon akka urputtamaan että miten sä kehtaat julkisella paikalla juoda raskaana ollessa ja ystäväni tosiaankin joi kokista. Että tämmöistä. En tosiaankaan halua itsestäni mitään perättömiä juoruja liikkeelle, täällä keksivät pahaa puhuttavaa mistä aiheesta tahansa, kaikilla kun ei ole sitä omaa elämää elettävänä. Nää on näitä tuppukylän ihanuuksia... Ei sen puoleen että houkuttaiskaan mihinkään viikonloppuisin lähteä, sitä mielellään vaan nukkuu kun viikot on töissä ja mulla tulee vielä työpäivän lisäksi 2h autolla ajamista työmatkoihin. Joten siis pitemmittä puheitta alan suunnitella nukkumaan menoa! :) Toivottavasti päädyt jonkin laiseen ratkaisuun lähdetkö vai et, harmi kun Rumpalillekaan ei voi korvatulppia laittaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi, mulla on alusta saakka tuntunut masussa pojalta =) ja eiköhän noita liikkeitä voi tuntea, jos oikein keskittyy ja osaa kuulostella¿ne ekat liikkeet tai muljahtelut ovat sykähdyttäviä =))

Jotain nestemäistä on rinnoista tullut juuri saunan yhteydessä, mutta ei voi sanoa, että maitoa olisi varsinaisesti vuotanut =)

Aurora, tsempitystä viimeisen tentin lukemiseen! Huomenna saa sitten nähdä sun uudet hienot kulmakarvat =)) eikös se Amarillo avatakin vasta silloin yhdeltä?

Poppis onkin sitten urakalla ottanut ässäilyt ym. keinot käyttöön¿nyt vaan toivotaan että tulosta syntyy =))

Siru, jos vaan jaksaa, niin kannattaa olla liikkeessä, kun sanotaan että liikunta voi auttaa käynnistykseen. Yhtä tärkeää on varmasti rauhoittuminen ja sellainen rentoutuminen¿.jotta kerää voimia koitokseen. Joten laitan täältä sulle nyt todella paljon supparituulia ja toivotaan, että viikonlopun aikana susta ei kuulu palstalla ja me jännätään täällä kun olet jo tositoimissa =))

Makkara, toivotaan että paiseet katoaa¿jos paukamaan pakkautuu kunnolla verta, niin se kait pitää käydä ihan tyhjentämässä? Näin olen kuullut, jos vaikka sulla lähtee itsestään¿.

Mä oon kans tosi kade niille, joilla on kauniit luonnonkynnet, omiani en malta pitkäksi kasvattaa ja eivät ne muutenkaan ole kovin kauniit varsinkin ku on sellaiset pätkäsormet =))

Kesis, mulla ei vielä kokemusta kestiksistä, mutta olen pari erilaista mallia ostanut ja kokeilen alkuun niillä. Ostin yhden kovin kehutun ja helpon kestiksen: Fuzzi bunz taskuvaipan, joten katotaan miten toimii. Sinne saa sisään kätevästi lisäimuja eikä tarvitse erillisiä kuoria. Ja yhtenä etuna on sen hyvät säätö mahdollisuudet sekä kuivuu nopeasti, kun lisäimut on erilliset. Näin alkuun siis ei kannatakaan ostaa ku pari erilaista mallia, vaikka sellaiset all-in-one ¿kestikset voi olla alkuun kivat. Mähän sit kudoin parit villapöksyt, kun innostuin ja niiden sisään, niin kuin muihinkin vaippoihin voi lisäimuiksi laittaa harsoja. Sit teen niitä lisäimuja ite ja jos tuntuu et vois enemmänkin kestoilla, niin meinaan kans netistä hakea malleja ja ommella. Kestovaippainfo:n sivuilta saa kans jotain vinkkejä¿

Kiitos Möröttimelle vinkeistä ja kannustuksista¿niitä kyllä aina tarvii =)

Han, mä oon jotenkin kauheen arka hippiksen suhteen ja en varmaan menis enää mihkään kovin meluisaan paikkaan¿.nyt kun sanotaan et vauva kuulee jo tosi hyvin ääniä, niin jotenkin vaan tuntuu, et ei haluu ¿kiusata¿ pikkuista.

Herkkuja tulee vaan syötyä tai lähinnä suklaata menisi kilokaupalla¿.ja aina kun sitä on itseensä ahtanut, niin hippis pistää sellaisen metelin vattassa että =) miten mahtaakaan pieneen tollaiset sokerimäärät vaikuttaa!

treffeillä nähdään huomenna!

Mykis ja hippis 37+6

Vierailija
24/25 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loppu olen tän päivän jäljiltä.... Tekis mieli vaan kaatua sänkyyn, positiivista kyllä, että joskus oikein väsyttääkin ihmisten aikoihin:))

Just tultiin TAAS naikkarilta. Kun ke illasta tähän iltaan ei olla saatu liikkeen liikettä vaikka tönittu, juotu mehua yms. No, kaikki oli hyvin Poitsulla onneksi! (Kuten arvata saattaa, alkaa jo turhauttaa tää juokseminen " turhaan" siellä).

Mykis, Sunnuntaisin aukeaa klo 13.00, mutta lauantaina jo klo 12.00:=) Luulin itsekin vanhasta muistista että vasta yhdeltä aukeaa! Kiva nähdä huomenna!!=)

Kestovaipoista oli juttua. Mä olen ostanut 6kpl paketin Popolinin AIO vaippoja, kasaamaan en rupea joten toi AIO sopii mulle. Ajattelin että jos edes 3 vaippaa päivästä ois kestoja ja loput kertiksiä, niin säästäisin 1095kpl kertiksiä vuodessa, huima määrä! Toivottavasti noi Popolinit sopii vauvalle, sit voi katsella muitakin kun nyt eka pääsee kokeilemaan...

Konserteissa olen käynyt kyllä koko raskauden ajan. Viimeksi joulukuussa! Takana on ainakin mitkä muistan; Gunsn Roses, Beach Boys, Pepe Willberg, Jari Sillanpään Joulukonsertti... Saas nähdä tuleeko musikaalinen lapsi;)

Mut nyt kömmin sohvalle ja koitan päästä ajoissa nukkumaan että ehdin bussiin huomenna ajoissa. Saattaa siis olla että jää pinon availu Poppikselle, hoidatko homman mun puolesta jos mua ei kuulu?;=)

Rentouttavaa viikonloppua!

Aurora

Vierailija
25/25 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mennään? :D Tai Hevimestaan, mullon oikeesti ikävä sitä paikkaa..

No oikeesti, 27. pvä Teatrialla soittaa Ensiferum, ja sinne meen kyllä vaikka mikä ois! (Kun kerta kyseessä on vanha teurastamorakennus, niin jospa siellä ois jotkut ruhonsiirto-ovet, jotka voitas aukaista meikäläiselle, että pääsisin vaappumaan sissään..)

Pitää palata kommentoimaan ja perehtymään juttuihinne paremmalla ajalla, nyt nukkumaan että jaksaa joogata taas huomenna.

S 29+0