Suosittele raikasta tuoksua aikuiselle naiselle!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miehen hiki, kullintuoksu ja tuore sperma.
Naisen hiki on muuten aika viehättävä.
Est-ce qu il y a de Eau de Mummonmökki ou Fragrance de Perunakellari?
Minä olen iän myötä alkanut käyttää muutamia miesten tuoksuja. Naisten tuoksut tuntuvat jotenkin hölmöiltä vanhenevalla iholla. Saattaa olla hormonitoiminnan muutos lähellä... :) Jopa poikani Axe Africa sopii paremmin minulle kuin klassiset naisten tuoksut.
Hugo Boss, Lattafa ja Calvin Clein ovat tuottaneet sukupuolineutraaleja ja hyvin raikkaita tuoksuja, joita olen kokeillut ja hyväksi havainnut. Raskaat ja makeat tuoksut kannattaa unohtaa, jos ei halua korosta aikuisuuttaan erityisen paljon. Issey Miyakelta voisi löytyä sopiva, ovat kaikki ihania tuoksuja.
Armanin Code oli pitkään suosikkini ja monet sanoivatkin, että se tuoksuu ylläni erittäin hyvältä. Nyt se on kuitenkin alkanut tuntua vähän kovalta. Sitten kokeilin Biagiottin Lauraa, mutta hyppy Codesta pikkutyttömäiseen Lauraan oli ehkä liian raju, ei sopinut, vaikka itse tuoksu on pullossa miellyttävä.
Tosi naisellinen Ardenin True Love oli joskus suosikkini, mutta nyt se vaikuttaa yltiöromanttiselta aikuiseen tyyliini.
Vierailija kirjoitti:
Tuore muna ja sen täyte, saa joka akan helvetin kiimaiseksi.
Miksi ylläpito ei poista näitä?
Hei oikeesti, peskää ittenne niin ei tartte tuoksutella allergikkojen kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Burberry Brit Sheer tuoksusta. Mielestäni ihanan raikas tuoksu. Käytän yleensä kesäisin tätä.
Toinen oma lemppari Armanin My Way.
Brit Sheer - Shit Beer
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ensin peseydytäänkin,
Mikään hajuvesi ei ole raikas, kun lisäaineena on valaan oksennusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki "allergikot" on aina vanhoja rumia ämmiä? Miksi kauniit nuoret naiset ja miehet ei kärsi tästä vaivasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki "allergikot" on aina vanhoja rumia ämmiä? Miksi kauniit nuoret naiset ja miehet ei kärsi tästä vaivasta?
Mistäs tämä tieto on peräisin?
Vai että sperman tuoksu ja kullin tuoksu.. Aika mielenkiintoista että miehet tykkäävät tälläisestä..
Vaikka on härskejä kirjoituksia, niin saavat kyllä nauramaan, jollei ole ihan tosikko.
Vieläkö Calvin Kleinin Onea saa 😂 mun tiedot viime vuosituhannelta.
Minäkin haluaisin tuoksun joka sopii sekä miehille että naisille. Naisten tuoksuissa on usein kukkamainen ja ehkä joku myskimäinen/makea pohja ja se ei ole mun makuun
Aku Ankka oli kerran myymässä hajuvesiä eskimoille mutta kauppa ei luonnistunut kun oli jo käytössä ylivoimainen paikallinen tuote nimeltä Mursun Lämmin Henkäys.
Sain juuri kaksi testeriä ja molemmista tykkäsin.
Givenchy - Irresistible
Giorgio Armani - My Way
Tuore muna ja sen täyte, saa joka akan helvetin kiimaiseksi.