Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköinen, älykäs, mukava, hyvä mielenterveys

Vierailija
24.03.2024 |

Jos saisit valita noista neljästä itsellesi kolme, mitkä valitsisit?

Jos saisit valita pitkäaikaiselle kumppanillesi kolme, mitkä valitsisit?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heititpä pahan? Kaikki me ollaan hulluja nykyään, joten kaipa mä noi kolme ekaa ottaisin. Mikäs hulluna tai hullun kanssa on heiluessa, jos mukavaa seuraa hullu tai masentunutkin olisi? Jos nyt ei ihan mahdoton ihminen kyseessä. Aika huolella kyllä heitit tuon kyssärin. Ei paha. Nää on vaan vähä "helmiä sioille", kun täällä ei näitä oikein ymmärretä, vaan pikemminkin herättävät pahennusta ja ärsyynnystä täällä.

Vierailija
2/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on yhdentekevää. Elämäni miehillä on ollut yliherkkyyttä ja mt-ongelmia. Kerrankin vakaa ihminen olisi lottovoitto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heititpä pahan? Kaikki me ollaan hulluja nykyään, joten kaipa mä noi kolme ekaa ottaisin. Mikäs hulluna tai hullun kanssa on heiluessa, jos mukavaa seuraa hullu tai masentunutkin olisi? Jos nyt ei ihan mahdoton ihminen kyseessä. Aika huolella kyllä heitit tuon kyssärin. Ei paha. Nää on vaan vähä "helmiä sioille", kun täällä ei näitä oikein ymmärretä, vaan pikemminkin herättävät pahennusta ja ärsyynnystä täällä.

Pieni jatkokysymys. Oletko kärsinyt mistään mielenterveyden ongelmasta? Itse nimittäin ehdottomasti ottaisin itselleni ensimmäisenä messiin tuon hyvän mielenterveyden. 

Vierailija
4/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mä oon jo nyt noita kaikkia. 

Vierailija
5/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen:

- hyvännäköinen

- mukava 

- hyvä mielenterveys 

Vierailija
6/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ollut että onko sinulla kaikki nuo ominaisuudet.

Vierailija
7/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen:

- hyvännäköinen

- mukava 

- hyvä mielenterveys 

Molemmille samat?

Vierailija
8/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsen:

- hyvännäköinen

- mukava 

- hyvä mielenterveys 

Molemmille samat?

Juu

Vierailija
9/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen ehdottomasti vaihtoehdon - älykäs.

Kun on älliä, pystyy hankkimaan itselleen varallisuutta. Varallisuus takaa mielenrauhan ja antaa mahdollisuuden shoppailla itselleni vaikka kokonaan uuden ulkomuodon ja tyylisuunnan (sukkahousuista kauneuskirurgiaan). Muutun mukavaksi kertaheitolla, kunhan kaikki on tasapainossa ja oma äo kestää jopa Mensan testit.

Vierailija
10/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miksi valita vain kolme. 

Vierailija
11/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, mukava, hyvä mielenterveys. Älykäs löytää keinon rikastua ja sitten on varaa maksaa plastiikkakirurgille.

Vierailija
12/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te meinaatte hyvällä mielenterveydellä? Tämä olisi olennainen tietää koska en ymmärrä miksi se on eritelty tähän tällä tavalla omaksi osa-alueeksi.

Vierailija
13/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miksi valita vain kolme. 

Koska se on paljon mielenkiintoisempi kysymys.

Vierailija
14/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvännäköinen" ja "mukava" menettävät merkityksensä, jos mielenterveys kyntää pohjamudassa. Tuosta pääsee ylös ainoastaan omalla älykkyydellä ja oikeilla ratkaisuilla.

Vierailija
15/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on älliä, pystyy hankkimaan itselleen varallisuutta. Varallisuus takaa mielenrauhan ja antaa mahdollisuuden shoppailla itselleni vaikka kokonaan uuden ulkomuodon ja tyylisuunnan (sukkahousuista kauneuskirurgiaan). Muutun mukavaksi kertaheitolla, kunhan kaikki on tasapainossa ja oma äo kestää jopa Mensan testit.

Oletteko koskaan aidossa elämässä tai mediassa nähneet, että kauneuskirurgia olisi merkittävällä tavalla parantanut jonkun ulkonäköä? Päinvastaisesta näkee esimerkkejä useastikin.

Vierailija
16/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen, älykäs ja mukava. Mielenterveys on aivan paska, mutta olen tyytyväinen näin. Samoja ominaisuuksia toivon kumppanilta. Voitaisiin olla hulluja yhdessä. 

Vierailija
17/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvännäköinen, älykäs ja mukava. Mielenterveys on aivan paska, mutta olen tyytyväinen näin. Samoja ominaisuuksia toivon kumppanilta. Voitaisiin olla hulluja yhdessä. 

Ei hullumpaa!

Mutta vakavasti puhuen, minlälaisia mt-ongelmia sinulla on? Eivätkö ne aiheuta paljon kärsimystä, josta heti ensimmäisessä tilaisuudessa haluaisi eroon?

Vierailija
18/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse nykyään varallisuutta kun voi mennä vankilaan.     Sieltä löytää myös helposti morsiammen.

Vierailija
19/19 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän