Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas hieno äiti-lapsi jumppa :(

Vierailija
18.01.2007 |

Ensin meni kymmenen minsaa kun kukin pienistä yksi kerrallaan juoksi salin ympäri. Sitten muutama kierros yhteistä kävelyä/juoksua. Loppuaika sitten istuskeltiin ja pyöriteltiin palloja... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin ympäri juoksemin kaikkien muiden katsoessa voi ola lapselle jännä juttu.

Yhdessä juokseminen ja eri rymeillä kulkeminen voi olla hauskaa jos sen niin ottaa.

Entä oliko " pallon pyörittämien" ojattua vain vapaata hetkeä ? Itse saan ainakin pallon kanssa vietettyä vaikka koko tunnin 1. 3 ja 5- vuotiaisen lasten kanssa pallollahan voi tehdä vaikka mitä kivaa. Itse ainakin keskisin vaikka kymmenen erilaista tapaa pelkästään kuljettaa palloa maata pitkin.

Lasten jumpat eivät voi olla rakenteeltaan kovin kummosia. Oma asenne vaikuttaa kyllä hurjasti.

Vierailija
2/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kausi maksoi ?

Itse olen menossa ensi viikolla alkavaan jumppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä äiti-lapsi-jumpassa missä minä käyn tehdään juuri tuollaisia juttuja (käydäänköhän samassa?). Vaikka tunti ei ole kovinkaan fyysisesti rankka, minun 2-vuotias on aivan loppu sen 45 minuutin jälkeen. Äitille tunti on lähinnä lepotaukoa :)

Vierailija
4/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palloja mekin heiteltiin ja kieriteltiin ja tehtiin paljon kaikenlaista mukavaa. Lapsi tykkäsi ja äidillekin tuli kuuma.