Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaas mikä on pelottava havainto tältä palstalta!?

Vierailija
18.01.2007 |

Ja samalla ihmisistä - meistä äideistä..

Se, että täysin anonyymisti jutellessa harva edes yrittää käyttäytyä, olla kiltti tai pysyä asialinjalla. " Naamalla" eli in real life me kaikki olemme kohteliaita, miksi? Säilyttääksemme kasvomme? Antaaksemme toiselle vääränlaista kuvaa?

Oletteko te täällä juuri sellaisia kuin haluaisitte olla, sellaisia millaisia olisitte, jos ei yleiset normit ja kirjoittamattomat käyttäytymissäännöt koskettaisi teitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluu mielestäni hyviin käytöstapoihin.

Vierailija
2/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeä tosielämässä kenellekään, vaikka voisin tehdä sen anonyymisti.

Täällä vaan ärsyttää ihan kaikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää, mutta tulen tänne purkamaan turhautumiani. Välillä kirjoitan hyvinkin empaattisia viestejä eli olen enemmän sellainen kun IRL, mutta yleensä sanon ihan suoraan mitä ajattelen ja jopa korostetun ilkeästi kun nimettömänä pääsee tykittämään...

Vierailija
4/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sanon mitä ajattelen, mutta asiallisesti, henkilöön menemättä. T:7

Vierailija
5/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä alan kirjoittamaan jotakin vähemmän kohteliasta, mutta poistan ikävät tekstini ennen lähetystä tai olen vastaamatta kokonaan.

Vierailija
6/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeassa elämässä en kyllä ääneen lausu kärkkäimpiä mielipiteitäni; täällä sen sijaan kyllä sanon just niinkuin ajattelen.

Ap

Vierailija
7/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin herkkä ja kun tulin raskaaksi yhtäkkiä ja ajattelin, että täällä ihan oikeasti voi kysyä jotain mieltä askarruttavaa (kun en siis ollut uskaltanut raskaudesta kellekään puhua), oli aika synkkää saada vaan sitä vittuilua osakseen. Että oisko kannattanu miettiä, ennen kun panee ym... Se hyökkäys tuntui kamalalta. Siksi jätän täällä vittuilut muille. En muutenkaan käy tääl usein, mutta kyselen joskus jotain ja vastailenkin. Mutta vain niin, kun vastailisin päin naamaa. Täällä on varmasti niitäkin kyselijöitä, jotka ottaa sen paskaryöpyn yhtä henkilökohtaisesti kuin minä silloin alussa. Nyt mäkin jo tiedän, et ei kannata välittää. Sen takia käynkin täällä niin harvoin, kun tää vitutusannos tulee muutamassa päivässä täyteen, niin sitten taas muutaman kuukauden päästä uudestaan.

Vierailija
8/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka kuvittelevat sitten irl, että ajatukset eivät näy päälle päin ne näkyvät. Terveisiä vierustoverille eräässä kaupungissa ja eräässä vauvaharrastuksessa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän