Tori.fi:n johtaja Jenni Tuomisto kertoo, että uudistuksesta on tullut kymmeniä tuhansia palautteita. Tuomisto lupaa, että palaute käydään lä
Tori.fi:n johtaja Jenni Tuomisto kertoo, että uudistuksesta on tullut kymmeniä tuhansia palautteita. Tuomisto lupaa, että palaute käydään läpi, ja siihen myös reagoidaan.Tori.fi:n johtaja Jenni
Kommentit (39)
Saako enää ollenkaan nähdä mitä eri tavaroita joku tietty myyjä myy? Esim jos se myyjä myy muitakin käsityötarvikkeita.
Tulee vain kuvia samankaltaisista tuotteista eri myyjiltä
Se pikkukuva mikä tulee siihen mihin tulee myyjän ja ostajan viestit ei enää avaudu suuremmaksi.
Ainut hyvä uusistus on, ettei viestien kirjoittamisessa myyjälle viesti karkaa kun vaihtaa riviä.
Nyt on taitanut tulla joku error-ilmoitus ettei pysty moittimaan uutta sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin koko Schibsted-tilin, pitäkää tunkkinne! 🖕
Niin mikäkin ! Ja ihan alussa, vuosia sitten Tori.fi oli niin mysteerinen firma, kun siihen hemmetin ASIAKASPALVELUUN EI SAA SUORAAN YHTEYTTÄ !
Samoin myös nykyäänkin. Varsinkin vanhemmat ( mm.äitini, naapurin rouva ja työkaverini) ihmiset ovat kiukutelleet kun tuohon ei saa suoraa yhteyttä jos on ongelmia tai kysyttävää.
Asiakaspalussa on linkki : "Usein kysyttyä"... voi hitto ! Eikö sinne voi yksinkertaisesti saada suoraan yhteyttä. No, kai sen saakin, jos jaksaa "metsästää sitä" . Mutta minä EN jaksa.
Tori.fi muuttui jo hankalasta, mahdottomaksi.
Täys FLOPPI nuo sivut ! Ei mitään järkeä.
Oliko sama konsultti asialla kuin Iittalan imagon pilaamisessa?
Miksei torista voi poistaa ne annetaan -ilmoitukset, joissa pyydetään kahvia? Ihan älytöntä
Ilmainen on ilmainen, ei roobuspaketti
Taitaa Jennillä kohta palli kiikkua?
Omistajana en ainakaan katsoisi hyvällä tuollaista johtamista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sama konsultti asialla kuin Iittalan imagon pilaamisessa?
No oli:Go woke get broke.
tori.fi-sivun lähdekoodia kun vilkaisee, niin huomaa että assetit tulevat domainista:
Ilmeisesti Suomen tori sai tuon designin annettuna "päämajasta".
Paha sitten maajohdon selitellä päämajaan että tuotanoin, käyttäjät vihaavat tätä designia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi saada sama kokemus kuin uuden tuotteen ostamisesta, kun olen nimenomaan ja vartavasten ostamassa käytettyä tuotetta? Haluan käytetyn tuotteen ostamisen kokemuksen, sen tarjosi vanha Tori.
Se käytetty tuote on minulle uusi ja mahdollisesti hyvinkin tarpeellinen ja haluan ostaa sen käytettynä "pelastaakseni maailman". Uudistuksen jälkeen ei tee mieli selata Torin sivuja ollenkaan.
Minäkin tykkäsin torissa just siitä, että se oli nimenomaan aika vapaamuotoinen käytetyn tavaran myyntialusta. Lisäksi se oli selkeä eikä mitään algoritmia tyrkyttämässä tuotteita joita en halua, esim facen marketplace on ihan 💩 kun ei sieltä löydä mitään.
Taidan siirtyä takaisin käyttämään paikallista kuopionkirppari.fi-sivustoa, se on selkeä.
No, ulkoasu on sinällään minulle ihan sama ja hakutoiminnot löysin tästä uudestakin, myös ne saman myyjän muut ilmoitukset. Mutta kategorioita on vähennetty/muutettu niin, ettei niistä enää mitään löytää, pitää vaan hakua käyttämällä etsiä tuotteita. Ja pitää löytää just se oikea hakusana jota myyjäkin on käyttänyt...
Jengi aina narisee. Oli uudistus mikä tahansa.
Esim. uuteen käyttöliittymään kestää aina aikansa tottua.
Jonnet ei vaan muista.
Teknisten uudistusten kanssa kannattaa aina mennä ns. "tekniikka edellä" eli ensin valitaan se PLÄTFORMI ja TEKKISTÄKKI ja sitten lopuksi ajatellaan käyttäjäkokemusta, toiminnallisuutta, NFR:iä ja työnkulkuja jos jää aikaa.
Huuto.net on Paras. Saisi kyllä vaihtaa nimensä.
Hyvin toimivasta torista tehtiin hetkessä suomen surkein myyntipaikka, tämä on fakta ja toridiilillä saa myydä tuoteväärennöksiä.
Joo no verkkokaupasta tilatessa maksetaan etukäteen ja sitä koskee 14 päivän palautusoikeus. Tilatkoon tavaransa sieltä elloksesta, jos haluavat verkkokauppakokemusta. Oleellinen osa käytetyn tavaran kauppaamista on OSTAJAN VALIKOINTI, että voi välttyä hankalilta ja huijareilta. Toridiili estää tämän täysin. Siirrän tuotteeni myyntiin muualle
Sivustolla on ala-arvoisia työntekijöitä, joilla ei mitään osaamista tuotteista, antiikista tai ilmoitusten hallinnasta.
Hyllytetään ilmoituksia joiden sisältö asiallinen , mutta he hylkäävät j apyytävät kuittia jostain vanhoista tuotteista.
Iines, Emilia ei mitään hajua asiakaspalvelusta eikä osaamista hoitaa asioita.
Mistä näitä työntekijöitä valitaan, eikä markkinamyynnissäkin paitäsisi olla osaavia henkilöitä, joilla on tietoutta palvlusta, tuotteista ja myynti-ilmoituskien tarkistuksista.
Laatu uuden Tori.fi uudistuksen myötä on mennyt ihan pilalle ja täytynee siirtyä Huuto.nettiin, jossa osataan hoitaa asiat.
Tänään tapasin pari tuttua. En itse ottanut ensiksi Toria puheeksi, mutta itse he kummatkin valittivat Torin pilaamista. Tapasin siis nämä ihmiset eri aikaan, en yhdessä. Jotain perää kyllä on, ei ole pelkkää muutosvastarintaa. En itsekään viitsi enää selata enkä laittaa uusia ilmoituksia. Ennen selasin monta kertaa päivittäin.